Va salut! As dori sa va intreb daca s-ar potrivi un motor K20A de 220 cp de pe integra pe un accord CL7, fara prea multe modificari. Nu stiu exact dar a impresia ca si pe Accordul Euro-R CL7 parca tot acest motor de 220 cai este. Asa ca va rog sa va dati cu parerea, daca acest proiect ar fi posibil, fara modificari majore.
Engine Swap pe un Accord CL7
Collapse
X
-
Da, intr-adevar Euro R are 2.0 220 CP.
Nu vad de ce nu ar merge pus pe Accord daca ai pile la RAR care sa-l omologheze (depaseste 25% din puterea motorului pe care il schimba).
Ma rog, in lipsa de pile au mai fost facute cateva Swap-uri din care avem si pe forum. Poate te ajuta vreunul din ei cu sfaturi.
Comment
-
Pe 2008-2011 nu s-a pus K20, deci va fi mai greu sigur. pe accord 2008+, motorul de 2l este r20, SOHC, si are cu totul alta arhitectura decat K-ul. De putut se poate orice, mai ales ca exista totusi K24 pe modelul nou, insa va fi mai complicat decat pe CL7, care are tot un K20, dar de 155cp.Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red
Comment
-
Accordul 2008+ este CU1/2, nu CL7/9 - pentru initiator.
K20-ul de pe CL7 vandut in Europa este cel mai puturos din serie. In Japonia s-a pus K20-ul de 220cp, sub denumirea de Euro R. Ar mai fi si K24, care s-a vandut si la noi.
Uite o lista cu seria K: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_K_engine
Am impresia ca majoritatea motoarelor K20 si K24 pot fi puse pe masina. Trebuie sa te uiti si la electrica/electronica, sa iei in calcul omologarea.
Pentru K24 gasesti kit compresor prin US, ca la ei s-a vandut K24 si V6. Mai sunt si niste ciudatenii de K24 cu axe de K20 - o combinatie intre ambele motoare. In plus, le-au mai pus si turbo.
O alta varianta ar fi sa-l supraalimentezi, si scapi de omologare - nu si de ITP. Prin Malaezia au pus kit turbo pe K20Z2 - ei au motorul asta pe Civic sedan, insa motorul si cutia sunt la fel. Rusii cred ca au si ei variante, ca s-a vandut si la ei motorul asta. Tine-ne la curent cu progresul.
Comment
-
K20 , celebrul aspirat de peste 8000 rpm se preteaza doar la masini usoare de aia au si renuntat la accord euro-r ca era prea grea masina , defapt din acekasi motiv n-au mai avut curajul sa-l numeasca type-r , masina era mult prea grea ca sa fie in spiritul type-r.
Pt accordul tau CU care-i.mai greu decat CL se preteaza mai bine un K24 care ar fi si mai usor de instalt.
Ca fapt divers multi care vor sa obtina aspirat de putere mare renunta la K20 si fac transplant de k24 si alte modificari (vezi k20a.org)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Comment
-
Dinoc are dreptate, K20 si al sau cuplu de 206 Nm s-ar putea sa fie prea putin pentru Accord. K24 are curba de cuplu mai buna pe turatii medii.
Nu zic nu, daca faci swap-ul atunci poate gasesti si sa usurezi masina de vreo 100 kg."Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film
'08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue
Comment
Comment