Ce modificari ai facut/vrei sa faci la Type R ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Sheva_C View Post
    Am montat luminile ambientale si pragurile luminate! O minunatie . Lumina la picioare se diminueaza atunci cand usile sunt inchise si motorul merge. Nu am condus inca pe timp de noapte, dar nu cred ca incomodeaza. In schimb, pentru pragurile alea, as merge cu usile deschise . Pragurile sunt si pe spate, dar mai mici si neiluminate. Nu le-am facut si lor poze.
    Arata super , pentru luminile la picioare a trebuit să demontezi mult ca sa tragi cablurile sau aveai o parte din ele trase ?

    Comment


    • #32
      Originally posted by Scorpion85 View Post
      Hai sa schimbam subiectul , am luat un oil catch can de la mishimoto https://www.mishimoto.eu/honda-civic...side-2017.html . Ar trebui să capteze uleiul ce se întoarce cu gazele nearse din motor si sa împiedice depunerile de pe spatele de admisie , problema care e prezenta la mașinile cu direct injection. Ma gândeam sa il pun dar parerile sunt împărțite . Vreau sa intreb si pe aici este cineva care a instalat așa ceva pe masina lui ?
      din ce am citit eu depunerile de pe spatele supapelor se intampla pentru ca nu mai este pulverizat combustibilul PE spatele supapelor (ceea ce avea si efect de curatare) ci direct in camera de ardere
      adica inteleg ca sistemul PCV recircula o parte din ce nu arde in piston inapoi in motor incl ulei, dar inteleg ca motivul principal pentru care valvele nu sunt curate este ca injectia directa nu le ”spala”
      nu vad cum ar reusi un filtru sa gestioneze acest lucru - decat poate partial

      din tot ce am vazut eu mi se pare ca omul asta explica cel mai bine
      https://www.youtube.com/watch?v=xrLNDgrIw3U&t=614s
      Turkish
      Senior Member
      Last edited by Turkish; 27-02-19, 15:28.
      "Ethics. That's always so inconvenient."
      Cal Lightman

      Comment


      • #33
        Originally posted by Turkish View Post

        din ce am citit eu depunerile de pe spatele supapelor se intampla pentru ca nu mai este pulverizat combustibiliul PE spatele supapelor (ceea ce avea si efect de curatare) ci direct in camera de ardere
        adica inteleg ca sistemul PCV recircula o parte din ce nu arde in piston inapoi in motor incl ulei, dar inteleg ca motivul principal pentru care valvele nu sunt curate este ca injectia directa nu le ”spala”
        nu vad cum ar reusi un filtru sa gestioneze acest lucru - decat poate partial
        Teoretic ar trebui să separe particulele de ulei din gazele de la suprapresiune ( blow by ) ,practic rămâne de văzut. Un tip din us dupa 12000 km a adunat în recipient cam o linguriță de ulei , o sa il tin vreo 2500 km până la schimbul de ulei si dupa il dau jos ca deh garantie , oricum pe perioada de iarna trebuie avut grija la condens

        Comment


        • #34
          Originally posted by Scorpion85 View Post

          Teoretic ar trebui să separe particulele de ulei din gazele de la suprapresiune ( blow by ) ,practic rămâne de văzut. Un tip din us dupa 12000 km a adunat în recipient cam o linguriță de ulei , o sa il tin vreo 2500 km până la schimbul de ulei si dupa il dau jos ca deh garantie , oricum pe perioada de iarna trebuie avut grija la condens
          dap e interesant de urmarit
          daca pui info si poze si aici e perfect
          multumesc
          "Ethics. That's always so inconvenient."
          Cal Lightman

          Comment


          • #35
            Salutare
            S-o stapanesti sanatos fara incidente! O masina super, ma bucur ca se inmultesc posesorii de TypeR de la noi.
            Arata chiar bine carbon wrapul. Nu-i de mine, nu-s asa de priceput, nu mi-ar iesi asa bine. Ma gandeam si la setul real (interior/exterior) dar am abandonat ideea gandindu-ma la cat ar costa inlocuitul in caz de incidente/borfasi.
            Interesant asta cu catchcanul vroiam si eu. Pb stau cuminte pe perioada garantiei (5 ani).
            Tare ideea cu dashcamul. Ma gandesc si eu la Blackvue sau Thinkware F770. Astept noul model Thinkware.

            Ca modificari nu intentionez sa fac prea radicale:
            - mi-am luat mud flaps, tb sa le instalez: https://www.tarmacsportz.co.uk/rally...-mudflaps.html . Nu arata prea sexy cu ele dar pentru protectie treaca mearga.
            - ceramic coating - CQUARTZ. Termin in curand, postez detalii in topicul meu.
            - covorase interior ca cele din link. Sunt f practice. Le aveam pe Bmw si se potrivesc cu exceptia celor spate in zona tunelului median, mai mic la CTR. Eu am negru si cusaturi rosii, prima poza din link https://www.aliexpress.com/item/Car-...AbTest=ae803_5. Nu inteleg de ce producatorii nu ofera asa ceva. La Bmw exemplu covorase OEM exorbitant de scumpe doar pentru partea de jos. Alta viata cu cele chinezesti din link. Diferenta de ani lumina, un aspect mai rafinat plus practice evitand sa mai imbacsesti toata mocheta in praf si noroi.
            - 3M Scotchguard pe praguri. Deh mai iei pe careva si se comporta ca-n taxiu.
            - huse scaune - ceva in genul asta (https://www.carseatcover.eu/car-seat...-civic-type-r/) dar sunt vreo 900 euro.
            - roata de rezerva CTR
            - dual channel dash cam
            mike2005
            Senior Member
            Last edited by mike2005; 27-02-19, 21:03.

            Comment


            • #36
              Salutari la toata lumea
              mike2005
              Senior Member
              mike2005 super lista ta , o sa incerc si eu covorasele cat de curand .
              Acuma partea mai nasoala , astazi am pus o protectie pe oil catch can pentru ca se freca furtunul de la benzina de ea si am zis sa nu lase urme . Partea nasoala e ca uitandu-ma pe acolo am vazut ulei care baltea in jur la capacul culbutor , o urma fina de prelingere este intre chiuloasa si capac culbutor . Ma gandesc ca acum 2 saptamani am fost pana in Germania si am cam mers cu vreo 270 , sa se fi asezat treburile pe acolo si sa fie nevoie sa stranga suruburile ? . Bineinteles ca a treuit sa dau catch can-ul jos sa nu le dau motiv ca deh e din cauza lui . Deci maine dupa munca directia la service
              Daca poate careva dintre voi sa verifice daca are scurgerea de ulei sau nu m-ar ajuta
              Pe forumul de us se pare ca problema era de ceva timp si inculpatul fiing garnitura de la capacul culbutor https://www.civicx.com/threads/valve...-type-r.25726/
              O sa va tin la curent cu problema si rezolvarea
              Scorpion85
              Junior Member
              Last edited by Scorpion85; 27-02-19, 22:04.

              Comment


              • #37
                Nu e cam devreme pentru asa ceva?

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Scorpion85 View Post

                  Arata super , pentru luminile la picioare a trebuit să demontezi mult ca sa tragi cablurile sau aveai o parte din ele trase ?
                  N-ar fi foarte mult de demontat. Baietii de la Asko au fost spirt. Eu le-am luat de pe coxmotorparts.co.uk mult mai ieftin decat daca le-as fi comandat prin Honda Romania. Tot pe site-ul lor gasesti "Fitting instructions" ca sa vezi cam ce e de demontat. Am fost entuziasmat cand le-am luat, apoi putin "speriat" cand am vazut ca ar fi ceva de demontat, fiind si noua masina, dar acum, ca treaba a iesit super si la cum arata, ma felicit .
                  '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                  '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                  Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                  "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                  Comment


                  • #39
                    Am fost la service si constatarea e ca garnitură de la capac culbutor trebuie schimbată pe garantie . Ramane sa ma sune cand primește garnitura. Nu prea ma încântă ca o desface dar vedem cum facem sa fim acolo când o schimba băieții

                    Comment


                    • #40
                      Hello, hello,

                      La mine e simplu: Pedal Spacer de la Acuity ca sa fiul zeul heel-toe (Un zeu din ala mic, dezmostenit pe care nu-l baga nimeni in seama si nici macar in cartile de mitologie nu apare, dar nah)

                      https://acuityinstruments.com/produc...10th-gen-civic

                      Ce-as mai vrea sa fac, sa imi iau o tava de cauciuc si o plasa de bagaje pentru portbagaj (daca aveti vreun model OK, dati-mi un semn) si undeva, in viitor (3-4 ani), capota din fibra de carbon de la Seibon:


                      I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

                      https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

                      Comment


                      • #41
                        Despre tavita, eu o am pe asta : https://rimi.ro/honda-civic-10-2017-...c-10-2836.html si e foarte ok. Daca vrei, bag niste poze cu ea in portbagaj.

                        Comment


                        • #42
                          Wydarr
                          Senior Member
                          Wydarr
                          Din cate stiu exista 2 tipuri de tavi de portbagaj OEM.
                          - cea care ajunge pana la spatare: https://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-F...frcectupt=true
                          - cea pana la prag dar care vine si compartimentata. Barele sunt din aluminiu. Am dat in jur de 100 euro pe ea. Atasez poza:
                          Attached Files

                          Comment


                          • #43
                            Și mai e una originala,la fel că cea din poza,însă fără acele bare.Eu sunt fericitul posesor.:-)

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Wydarr View Post
                              Pedal Spacer de la Acuity ca sa fiul zeul heel-toe ...

                              ... plasa de bagaje pentru portbagaj (daca aveti vreun model OK, dati-mi un semn) ...
                              Nu-ti place automatic rev matching-ul de pe TypeR?

                              Pentru plasa de bagaje poti incerca una moto, pentru casca. Gasesti la magazinele de profil.
                              Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

                              Comment


                              • #45
                                Ups uitasem. Cargo net o am pe cea OME: https://www.tegiwaimports.com/genuin...-r-fk8-17.html
                                Aici se vede montata: https://www.civicx.com/threads/cargo...rrectly.20034/

                                Comment

                                Working...
                                X