Proiect mini me:) D14 VTEC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Proiect mini me:) D14 VTEC

    salutare detin o Honda Civic Fastback 1.4 16V dusa chipurile la 90 de cai de la 75 prin schimbarea garniturii de la admisia de aer...dar luni,26 septembrie babuta mea va suferi o "operatie" .
    Un membru hondafan bineinteles, care mi-a vandut un interior complet de pe un Aerodek s-a oferit sa imi faca un upgrade mini me in cazul in care unii nu stiu despre ce ar fi vorba desi am vazut un topic deschis exact pe tema asta, inseamna schimbarea chiuloasei si a computerului de bord, rezultand cel putin 120 cai sau in caz fericit 145 cai cum puteti vedea aici http://www.dodo-upgrades.nl/cityme.htm
    As avea cateva intrebari:va rezista actualul disc de ambreaj la noua "configuratie" ?
    Sistemul de franare rudimentar (discuri fata tamburi spate) vor putea face fata?
    Cam cu cat imi va creste consumul?
    Este "safe" ce fac? pot afecta motorul?
    NU as mai schimba cureaua de distributie a fost schimbata la 101 mii si acum am 159 de mii,ar fi ok sa o mai pastrez?
    Am cumparat garnitura de chiuloasa noua:P,ulei castrol 10w 40,filtru de ulei..etc
    Voi pune poze cu fiecare etapa sper ca totul sa decurga bine
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 26-09-11, 19:16.
    Always aiming for the "Honda" percent
    http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=461

  • #2
    Nu pune Castrol Magnatec o sa il consume si o sa te sperii crezand ca a patit ceva motorul.
    Cureaua trebuie schimbata, eu citisem ca ar trebui alta curea, un pic mai lunga, iar franele tin suficient de bine, eu am facut swap complet cu d16z6 si deocamdata sunt multumit de frane, placute bune discuri bune si mai ales anvelope bune, de cand am pus Michelin Pilot exalto e alta masina. Consumul nu o sa sara mult, totul depinde cum o sa o frigi tu.
    Gargauni VTEC la cap

    Comment


    • #3
      wow ... foarte tare! Bafta cu proiectul! Sa ne tii la curent!


      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/razvan0582

      Comment


      • #4
        .

        in prima faza o sa incerc sa pastrez cureaua de distributie,Liviu (cel care imi va schimba chiuloasa&ecu) a zis ca e buna si actuala curea de distributi si oricum am ajuns la o cheltuiala de 500 de euro fara schimb de ulei+filtru+garnitura de chiloasa (inca 300 ron).Sper sa reusesc si asa mai mult ma ingrijoreaza insa discul de ambreaj,sper sa faca fata....nu stiu daca un disc de ambreaj montat pe o masina de 75 de cai e capabil sa "duca" 140 de cai.Dar sper sa fie bine revin cu update-uri&poze
        Always aiming for the "Honda" percent
        http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=461

        Comment


        • #5
          eu unul astept cu nerabdare sa vad ce iese! acelasi proiect ma bate si pe mine gandul sa il fac... dar momentan din lipsa de fonduri, e doar un vis! poate la anul! Bafta in continuare! astept poze

          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/razvan0582

          Comment


          • #6
            Am revenit:
            Operatiunea s-a incheiat cu succes,am atasat cateva poze aici: http://imageshack.us/g/695/dsc0003gb.jpg/
            In poze veti vedea chiuloasa veche,chiuloasa noua,si pistoanele de pe d14a5
            Impresii:masina trage clar mai bine dar nu cred ca are mai mult de 100/110 cai
            Consumul a scazut,da ati auzit bine cel putin asta a fost impresia mea am plecat cu un plin de benzina din iasi in galati am mers cu maxim 120/130 la ora si am ajuns in galati cu acul de la benzina la jumatatea rezervorului.Iar la intoarcere (fiind ora 23) mi-am permis sa-i dau mai mult pe anumite portiuni deci in nici un caz nu am mers "economic",asta lasand la o parte test drive-urile din galati cand urla motorul pe strazi la 6/7 mii de turatii si totusi acul imi indica un sfert de rezervor
            Poate vorbesc prostii o sa revin cu un update in ceea ce priveste consumul imediat ce fac un drum mai lung.
            Chiuloasa folosita a fost D16Y8 mai buna aparent decat D16Z6 (ma refer strict la compresie),un computer OBD1 cu modificari,bidon de castrol de 4 litri 10w40,filtru de ulei si garnitura de chiuloasa.
            Masina mea a venit din fabrica cu cablaj de obd 1 dar computerul era obd 2 deci a fost mai usor,fiind necesar doar un fir de la vtec la computer.
            Probleme:
            Daca aveti motor d14a5 va trebuie neaparat curea de distributie!
            Cureaua de pe d14a5 are 107 dinti,o sa va trebuiasca de 104!
            Delcoul nu se mai potriveste in cele trei gauri de fixare,va trebui fie un alt delcou fie o adaptare.
            Shield-ul de plastic de la cureaua de distributie nu se va mai potrivi,momentan merg fara,dar imi caut cat de repede.
            Fisele de la bujii aparent nu se potrivesc,buza fisei para mai mare dar se pot pune fara probleme Rabdare si atentie.
            Toata treaba a durat destul de mult,mai ales ca baietii luau eprom-ul,il puneau pe programator,scriau softul si mergeam la un test drive.Dupa aia inapoi la garaj,pana cand rezultatul a fost multumitor
            Vtec-ul a fost setat la 5000 si un pic de turatii nu la 5600 ca pe dodo upgrades,se simte mai slab decat pe un motor mai mare dar se simte
            Dupa 5000rpm zgomotul motorului e formidabil desi eu am filtru de aer stock in carcasa originala,si nu am evacuare sport,DAR nu va asteptati sa va lipeasca de scaun.
            Am cunostinte vagi spre zero de mecanica,aceasta operatiune nu am facut-o eu dar vazand cum se face pas cu pas indraznesc sa zic ca orice hondar cu motor de 1.4 ar trebui sa investeasca niste banuti in masinuta pentru ca nu va regreta.
            Always aiming for the "Honda" percent
            http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=461

            Comment


            • #7
              felicitari pt "operatiune"! ai de gand sa-i faci vreun test sa vezi exact cati cp are acum? Sper la anul sa reusesc sa-mi fac si eu aceasta modificare! Sunt convins ca merita! Bafta in continuare!

              Comment


              • #8
                nu mai am banuti pentru test poate luna viitoare ma dug la dyno oricum mai este treaba...un soft dedicat mini-me ar trebui conceput daca nu este deja,o evacuare decenta,eventual un cold air intake....
                Always aiming for the "Honda" percent
                http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=461

                Comment


                • #9
                  zi-mi si mie te rog de unde ai luat piesele necesare pentru aceasta operatiune? chiuloasa and stuff...

                  Comment


                  • #10
                    Sa te bucuri dupa "operatie" multi km !...interesanta transformarea !
                    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                    Comment


                    • #11
                      impresii dupa prima mie de km...masina rupe planetarele) din pacate la propriu sau or fi fost "obosite" si acum se cam duc:P.Consumul este excelent,am pus un plin de benzina,am parcurs 140 km si am pus benzina iar...au incaput 9.33 l benzina pus pana la "buza" deci sub 7%...mers de bezmetic motorul se aude extraordinar dupa 4 mii de ture desi vtecul se presupune ca ar intra la 5000 sau chiar 5600 turatii.Nu i-am facut inca un dyno dar tare sunt curios...Merita fiecare banut...500 euro...nu aruncati bani pe filtre de aer...
                      Always aiming for the "Honda" percent
                      http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=461

                      Comment


                      • #12
                        raspuns pentru CTRnovice
                        toate piesele au fost cumparate de un amic din galati (unde a avut loc si operatiunea:P) din cate am inteles a gasit-o pe net,la fel si calculatorul obd1...garnitura de chiuloasa am luat-o eu si uleiul:P...Gasesti sigur piesele necesare chiar am vazut si pe e-bay cauta mini-me
                        Daca esti interesat iti pot da datele de contact si poti lua tu legatura cu amicul meu.Bafta!
                        Always aiming for the "Honda" percent
                        http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=461

                        Comment


                        • #13
                          super tare, mai putin treaba cu planetarele! sper in vara sa pot realiza si eu proiectul asta! Bafta!
                          Apropo ... eu am D14A3! ai idee, merge aceeasi curea de distributie? Nu ca ar fi scumpa, dar nu am decat ~20000 km cu ea!

                          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/razvan0582
                          razvan0582
                          Senior Member
                          Last edited by razvan0582; 18-10-11, 15:12.

                          Comment


                          • #14
                            eu zic ca merge am fost nevoit sa iau curea de d14a3 ca mea era prea mare,asigura-te ca cureaua ta de distributie are 104 dinti! in rest toate bune
                            Always aiming for the "Honda" percent
                            http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=461

                            Comment


                            • #15
                              si eu am vrut sa fac asa ceva dar am cumparat un d16z6 si acuma vand tot chitul.cine e interesat sa ma contacteze.u ce quloasa ai pus?
                              ex.honda civic eg3 1.3 75hp
                              ex.honda civic ej9 1.4 90hp

                              http://www.hondafan.ro/forum/album.php?u=4014

                              Comment

                              Working...
                              X