Toda vs Borla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Asa am avut si eu facut de cei de la Pilot de la pitesti , detenta maganaflow si finala magnaflow pe direct si era destul de ok .

    Comment


    • #17
      dupa parerea mea era o prostie ce ti-au facut Dragos aia de la Pilot de la Pitesti...si oamenii ziceau ca se aude demential de bine si de tare....si de-aia am vrut atunci sa ma intalnesc cu tine sa vad cum se aude ca ma speriasem sa nu se auda nici in ultimul hal de tare...ca ei ziceau ca sunasei inapoi ca sa iti faca ceva sa nu se mai auda asa de tare...plus ca din cate stiu ai avut si niste mici neplaceri la una sau doua suduri...
      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/tucuras/

      Comment


      • #18
        Asa este , la 1500 ron cu totul ce pretentii sa ai , au fost niste probleme pe la sudura , dar evacuarea se comporta ok ca si performante .

        Cand am montat Toda + Invidia am simtit diferenta ,se vede si pe testul dyno in comparativ cu fostul Type S al lui Arif ,fata de care am 7 Nm in plus .

        Comment


        • #19
          nici nu am mai citit ce s-a scris aici ca m-au luat spumele
          cum sa compari Toda cu Borla?
          The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



          DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

          Comment


          • #20
            asa este sunt perfect de acord

            Comment


            • #21
              Originally posted by Achim View Post
              nici nu am mai citit ce s-a scris aici ca m-au luat spumele
              cum sa compari Toda cu Borla?
              Raspunsul e simplu,am auzit ambele versiuni si Borla suna ceva mai tare si am vrut sa aflu si parerea celorlalti cu privire la aceste 2 tipuri..
              next VW

              Comment


              • #22
                "suna" ? pai asta e scopul ?
                The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                Comment


                • #23
                  Man, el a spus de la inceput cam ce-l intereseaza la o toba:

                  "Am auzit multe discutii contradictorii in legatura cu aceste doua tipuri de evacuari,deci care ar fi mai buna,mai galagioasa si mai de luna durata(ma ref la uzura)?"

                  "Mai mult ma refeream la Borla..unii zic ca e galagioasa (avantaj) in turatii joase si cu viteze incepand de la 20-25 km/h in sus dar are dezavantajul ca se uzeaza repede..
                  Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                  Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                  1000 Locuri de vizitat in Romania

                  Comment


                  • #24
                    am mentionat ca nu am avut rabdare sa parcurg topicul si imi cer scuze pt asta

                    Toda = Japan ... calitate, ingineri, prestanta in motorsport in spate ...
                    The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                    DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                    Comment


                    • #25
                      Toda e Toda, asa e. Dar la sfarsitul zilei, cand vorbesti de cat-back tot niste tevi de inox sunt...

                      Altfel sta treaba cand vorbim de axe, arcuri de supape, pistoane sau alte fineturi. Aici e inginerie de inalta clasa si materiale speciale.
                      Accord 2009 2.4 M/T White Pearl ex Accord 2009 2.4 A/t Black Pearl
                      http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=193

                      Comment


                      • #26
                        Stiu pe cineva care si-a facut o evacuare din inox la un escort (cap-coada) la Borla in pitesti. De 5 ani nu are nici o fisura/sudura desprinsa.
                        Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
                        In cautare de altceva

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by cata_mahu View Post
                          Toda e Toda, asa e. Dar la sfarsitul zilei, cand vorbesti de cat-back tot niste tevi de inox sunt...
                          Pai stai asa ca nu e chiar asa...
                          Mai conteaza lucruri de genul diametru, traseu, cat de restrictive sunt...care trebuiesc gandite si ele...si calculate...
                          www.MobShop.ro www.Mobila-online.ro

                          Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

                          EX - Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red
                          Honda .:. Injen : HKS : CPL Racing : EXEDY : Quaife : Mugen : Hondata : BLoX : OMP : Recaro : Yokohama : OZ : JVC : DLS : Alpine : Focal : 3M : Ferodo .:. Type-R

                          Comment


                          • #28
                            eu am pe Ford de 5 ani evacuare cap-coada Borla. nu a crapat, nu a scapat, nu a ruginit.

                            pe Civic mi-am facut eu manarie cu tsevi Borla, finale de carbon. masina suna INCREDIBIL si dadea flacari de ~ 1m (fara exagerari). per total, spectacol. dar de tras... n-are nicio legatura cu rafinamentul pe care mi l-a dat in functionarea masinii TODA

                            e ca si cand am compara Logan cu Civic sedan. fix acelasi rationament. una facuta la Pitesti alta in Japonia. ambele merg! hai sa fim JDM totusi
                            The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                            DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                            Comment


                            • #29
                              Ori suntem JDM ori numai suntem ?

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by quiksand View Post
                                Ori suntem JDM ori numai suntem ?

                                Comment

                                Working...
                                X