C.A.I. Injen.....a ajuns

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C.A.I. Injen.....a ajuns

    cu marea bafta de a avea un prieten in state la timpu potrivit am primit c.a.i-ul in 2 saptamani
    inainte sa-l pun sus vreau sa dau o tura de dino sa vedem intr-adevar daca fara resoft se intampla ceva....
    HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
    HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
    vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
    KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

  • #2
    in minus poate...mai ales pe caldurile astea. Ai grija la dyno sa nu faca vreunul vreo gluma si sa atinga frana sau sau sa o duca cu 300-500 rpm mai jos de limitare. Am auzit niste povesti interesante despre noul dyno din Cluj, ceva legat de interpretarea rezultatelor.
    Last edited by Doc; 17-06-09, 02:24.
    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

    Comment


    • #3
      ms pt obs. cunosc pe cineva pe-acolo,sper sa nu se intample ceva nasol. oricum admisia am luat-o in ideea de a face upgrade si la evacuare completate in final cu soft aferent...oricare ar fi rezultatele le voi posta....
      HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
      HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
      vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
      KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

      Comment


      • #4
        Vai ce frumos arata

        Cat te-a dus toata treaba? De montat e complicat?
        1.8 i-VTEC MT CIVIC 5D Nighthawk Black
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/escobar/NHB
        Mavi Travel - Aducem lumea mai aproape de tine
        http://www.mavitravel.ro
        STOP ACCIDENTELOR RUTIERE! VIATA ARE PRIORITATE!

        Comment


        • #5
          Sa vezi ce bine arata montata .
          Mad...abia astept sa faci Dyno, chiar sunt si eu foarte curios ptr ca m-am contrazis cu multa lume de cand am pus CAI-ul sus.
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

          Comment


          • #6
            Pe strada nu ai apucat sa te contrazici cu niciun 5D?
            '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
            Fosta:
            '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
            Javascript motherfucker in Iasi?
            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

            Comment


            • #7
              Andrei: nu am apucat futu-i, in SB e penurie de civicuri
              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

              Comment


              • #8
                fratilor.....va dezamagesc....putin si pe mine....la draku, ca un copil ce sunt, n-am mai avut rabdare....pana la dino, asa ca am astazi am lasat draku munca si am iesit in spatele blocului, am eviscerat masina si i-am facut transplantul de artera . m-am cam chinuit putin pt ca-mi liprea o tubulara de 10 si nici rabdare sa o cumpar pe aia n-am avut.
                sistemul nu intra chiar ca pe schita, tre sa-l impingi putin cu japca, n-am vrut sa tai din aparatoarea de plastic... filtrul e putin inghesuit de proiector, insa pana la urma e ok.
                prima impresie tine de perceptii si nu de peformante. adica sunetul ala e demential. te apuci sa razi ca un descreierat....
                am dat o tura in forta insa era ora de varf, n-am prea avut loc sa zbor, plus ca nu ma puteam concentra la altceva decat la ....sunet.
                inclin sa cred ca e o usoara cadere de cuplu, insa mai dau o tura la noapte....
                oricum o sa fac dino in configuratia asta si se poate compara cu una standard, insa cred ca nu e chiar relevant.
                deocamdata sunt fericit si consider ca munca a meritat. acum nu stiu banii.....sa vedem
                Last edited by mad_wob; 17-06-09, 21:38.
                HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                Comment


                • #9
                  + sunet , - performante

                  Comment


                  • #10
                    Frumocs, cat despre performante, la Accord-ul lui @cryo au iesit 5cai (sau 3) in plus pe dyno fata de unul stoc

                    Din ce am vb cu niste baieti priceputi (cu 350Z de Xsute CP) solutia cea mai putin costisitoare este admisie, evacuare si soft pt ajustare (la care ar ajuta jante usoare si suspensie sport). Daca vrei hardcore - compresor (cica ar duce cam la 240CP)
                    '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
                    Fosta:
                    '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
                    Javascript motherfucker in Iasi?
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

                    Comment


                    • #11
                      caii ca caii (sic ), dar au iesit 10Nm in plus si o cocoasa frumusica in curba de cuplu in mid-range, asta e mai interesant
                      2006 Accord CL7 2.0 MT

                      Comment


                      • #12
                        Pai Accordul lui Cryo nu are debitmetru, deci nu are nicio legatura. Ar mai fi o chestie, Cryo a facut testul dyno inainte si dupa filtru?
                        Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                        Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                        ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                        ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                        Comment


                        • #13
                          sa ma bag si eu ca musca-n lapte... din cate stiu eu a fost un accord stock, unul cu injen (cryo) si al lui andrei (CAI, header, evacuare)...
                          deci s-a putut observa diferenta intre masini!
                          my blackie...2007 Honda Accord 2.0 M/T LS Nighthawk Black
                          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...tza6/my+honda/
                          2009 Honda Accord 2.0 M/T Executive Volcano grey

                          Comment


                          • #14
                            Daca testul nu s-a facut pe aceeasi masina pentru mine este irelevant. Am testat CTR-ul meu pe dyno de mai multe ori, cu aceeasi modificari am avut rezultate diferite de la o zi la alta. Un exemplu clar cand am testat aceeasi configuratie a masinii (bezina, gume, presiune in anvelope) de pe o zi pe alta si rezultatul a fost diferit cu 7CP. Deci aia 5CP sunt ... nimic.
                            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                            Comment


                            • #15
                              Am mai scris de nenumarate ori si aici si pe alte forumuri, dyno-urile au fost facute pt a servi la setarea/tuningul unei masini si mai putin la masurarea cailor sau cuplului.

                              Cum a spus si Doc aceasi masina cu aceleasi modificari in doua run-uri nu va scoate la fel, sunt prea multi factori care contribuie la rezultate.

                              Filtru arata bine, iar eu nu cred ca ai o pierdere in performante cum afirma lumea pe aici. Aerul care e acolo jos in timpul rulajului e rece chiar daca temp afara e de 30+ deci nu as vedea cum temp de afara afecteaza asta

                              Comment

                              Working...
                              X