ENGINE SWAP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ENGINE SWAP

    M-am gandit ca ar ajuta topicul pentru cei care nu sunt multumiti de calutii lor. Eu vreau sa imi schim motorul cu un VTI sau H22. Deci, cine afla sau stie ceva sa-mi dea un semnal.
    D15Z6 SOHC VTEC CIVIC 1.5 LS (cu S`u rosu )

  • #2
    B16A-ul ar intra perfect. Nu cred ca ai vreo sansa sa gasesti asa ceva in Romania, cel mai probabil si mai aproape prin Ungaria.

    Comment


    • #3
      cati bani vrei sa bagi in masina ta ca sa o faci sa mearga tare ?
      Vtec Junkie B16a2.

      Comment


      • #4
        nu este imposibil sa bagi un h22 in civic dar cere multa munca. apoi se distruge dinamica masinii care nu a fost calculata sa aibe atita greutate pe fata. va trebui regindita toata suspensia nunumai pe fata.

        orice motor B e mult mai indicat in privinta asta. nu e mai mare si nici mult mai greu decit ce ai pe masina actual. diferenta intre D si B nu e mare de loc la astea si se potrivesc cu modificari insignificative.
        dar gindestete ca la o asemenea putere vei conduce masina peste limita proiectoarii ei. deci, doar daca vrei sa o conduci la limitele noului motor trebuie sa alterezi si suspensiile. A ta originala e mult mai domoala decit ce vrei sa ii faci.
        motoare se gasesc cu duiumul in alte tari si la preturi destul de mici, dar va intervenii si transportul in cazul asta.

        poti sa cauti un motor de CR-V 2.0 (B20)care nu e mai greu decit orice alt B de 1.6 sau 1.8 fiind acelasi motor defapt fiind doar largita capacitatea cilindrica prin alezare. Acesta nu are vtec, dar destula putere sa iti dea senzatiile dorite. cred ca astea ar fi mult mai usor de procurat in tara.
        chiar si asa se poate duce un pas mai sus, folosind capul de la un B16 sau un B18. Multi prefera B16. Astfel ajungi sa ai B20 vtec adica 200 de cai.
        Capul de B16, B18 se potriveste fara nicio modificare pe B20 avind aceleasi gauri de suruburi.
        sau
        poti pune un D16, D17 cu turbo pe el conservativ ii dai inca 60 de cai. Deci pe la 180-190 de cai usor.

        dar cum sa scris mai sus...... depinde mult cit de multi bani esti disponibil sa bagi in masina. Orice este posibil, limita va fi dictata de partea financiara a ta.
        Apoi luind finantele in considerare, se merita schimbarea fata de a cumpara un alt model de civic cu mai multa putere din fabrica? de ex un CTR mai vechi, un CRX sau un prelude.

        in ro nu cred ca vei putea face toata afacerea mai ieftin de 2000 fie ei euro sau dolari. cit crezi ca ai putea sa obti pe masina ta? adauga costul acestei modificari si vezi daca ajungi la pretul unora enumerate mai sus de mine.

        si...
        la o putere prea mare a motorului vei face transmisia varza, ea neputiind sa suporte un cuplu asa de mare fata de cel pentru care a fost proiectata. deci va trebui sa schimbi si transmisia.

        uite niste preturi pe ebay de motoare. adauga un minim de 350 de dolari pe transport in tara. include si vama ca in ro asa se petrece.

        http://motors.search.ebay.com/b16_Co...sPageNameZWLRS
        honda x 5
        "W" stands for Wrong
        Amerika ist Wunderbar

        Comment


        • #5
          http://forums.hondashowoff.com/index.php?showtopic=2929

          ce au mai spus si altii inainte despre acelasi topic



          daca nu ai citit nimic pina acum, sigur pagina asta trebuie si merita citita. tot ce vrei sa gasesti despre oful tau.


          http://www.hondahookup.com/forums/sh...d.php?t=100430
          honda x 5
          "W" stands for Wrong
          Amerika ist Wunderbar

          Comment


          • #6
            mam gindit sa te imbolnavesc un pic.


            http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB..._BIN_Stores_IT


            92-95 Honda Civic SIR-2 B16A2 w/5spd trans

            » Jdm engine : B16A G2
            » Year : 92-95
            » Valve train : DOHC, VTEC, 16 Valve
            » Jdm transmission : Hydraulic
            » Displacement : 1.6L
            » Horsepower : 170 HP
            » Torque : 116lbs-ft@5200rpm
            » Compression : 10.4:


            PARTS INCLUDED:

            -Engine,ECU,5spd Transmission,Alt,PS,Sensors,Manifolds



            si


            http://cgi.ebay.com/ebaymotors/94-up...QQcmdZViewItem


            94-up Acura Integra ITR SWAP JDM B18c5 Engine and LSD Trans

            » Jdm engine : B18C TYPE-R
            » Year : 96-97
            » Valve train : DOHC, VTEC, 16 Valve
            » Jdm transmission : Hydraulic LSD
            » Displacement : 1.8L
            » Horsepower : 200 HP
            » Torque : 134lbs-ft@7500rpm
            » Compression : 11.0:1


            PARTS INCLUDED:

            -Engine,ECU,5spd LSD Transmission,Alt,PS,Sensors,Manifolds,Axles,Shift Linkage, Harness,COMPLETE SWAP
            honda x 5
            "W" stands for Wrong
            Amerika ist Wunderbar

            Comment


            • #7
              Dixy nu m-am gandit sa ma imbogatesc dupa masina asta, totul e din pasiune si daca m-am apucat de ea acum sunt hotarat s-o fac cea mai frumoasa Honda din tara, asa ca bani o sa bag cat va fi nevoie. Si cand o sa vedeti produsul final o sa vedeti ca nu sunt nebun.
              D15Z6 SOHC VTEC CIVIC 1.5 LS (cu S`u rosu )

              Comment


              • #8
                Aoleu, chiar ca m-am imbolnavit. Un B18C Type R ar fi ideal dar e prea scump, da astia nu prea cred sa livreze in Romania.
                Cred pana la urma ca sa nu ma complic prea tare un B 16 A2 e perfect sau cum ai zis tu un B 20 cu cap de B16. Cat despre turbo parerile sunt impartite, pe de o parte unii spun ca la un motor aspirat de 1.6 nu prea poti sa scoti mare lucru cu turbo, pe de alta parte voi spuneti ca scot 60 de cai. Hmmm... :-k Dixy, iti multumesc si nu te opri, trimite-mi tot ce gasesti.
                D15Z6 SOHC VTEC CIVIC 1.5 LS (cu S`u rosu )

                Comment


                • #9
                  La b16a, cu turbo, se pot scoate pana la 400cp, nu te lua dupa altii. :wink: Bine, la puterea si cuplul ala, drag slicks sunt obligatorii si masina nu mai e street legal. Eu zic ca, in spiritul Honda, un b16a2 impins la un maxim decent normal aspirat, cam pe la 200cp, ar fi ideal. Deocamdata, nu avem in Romania piste de drag cu cronometrare, asa ca nu te baga la mari investitii.

                  Comment


                  • #10
                    corect. poti sa storci din motorasele astea cit vrei tu. atita timp cit banii curg girla.
                    dupa cum am spus 60 de cai in plus este o cifra foarte conservatoare.

                    pt ro cred ca cea mai ieftina varianta este cea cu B20vtec.

                    in legatura cu cumpararea altei masini am vrut sa scup ca daca o vinzie pe a ta si adaugi pretul care ai fi dispus sa dai pe modificari ai putea sa iei o masina gata facuta de fabrica la o putere pe care o doresti.
                    in cazul in care vrei sa ai ceva cu totul special, numai facid ce tiai propus o sa reusesti.

                    la motoare din JP ai vazut ce preturi sint (nu mari totusi) dar adaugi si transport si o eventuala taxa vamala. unii din aia trimit si in europa. alti specifica clar ca numai in america trimit.

                    pt b20vtec citeste mai multe pe net ca o sa gasesti foarte multe articole.
                    este si un site www.b20vtec.com parca.

                    unele din planurile mele de a dezvolta cit mai mult imaginea honda in ro pe linga faptul ca latru pe aici, e sa aduc si ceva motoare din astea pentru cei pasionati. deocamdata insa nu am facut nimic in privinta asta.
                    honda x 5
                    "W" stands for Wrong
                    Amerika ist Wunderbar

                    Comment


                    • #11
                      Eu ce pot sa-i fac la a mea? Ma gandeam la un supercharger sau la un turbo...de unde fac rost?? si cine mi le monteaza??

                      sau chiar si alte metode prin care sa mai castig vreo 50-60 cp...dar parca n-as vrea sa-i schimb motorul...sugestii???
                      Honda Accord 2.0i Sport

                      Comment


                      • #12
                        ce motor ai? numa refer la capacitatea cilindrica.
                        un supercharger e mai usor de montat. la turbocharger e mai greu din cauza de intercooler si conducte gauri, taieri etc. toate astea in cazul in care nu ai pe cineva specializat care sa poata face acest lucru.
                        daca ai acelasi motor ca si la integra/rsx e usor pentru ca exista multe produse pentru astea.
                        honda x 5
                        "W" stands for Wrong
                        Amerika ist Wunderbar

                        Comment


                        • #13
                          un exemplu bun:

                          http://www.hondatuningmagazine.com/f...201ht_vortech/

                          cred ca tu ai motorul k20 de 160 de cai (aprox) ca si cel de pe civic SI in care caz e totul usor de adaptat.

                          http://www.supercharger.com/Shop/Vie...eIndexID=45243


                          For fuel management Jackson Racing teamed up with Honda computer specialists Hondata. Hondata reflashes a factory ECU to change engine parameters such as ignition timing, cam phasing and rev limit (now 7500 rpm), to name a few. By tailoring the ECU to the supercharger we have realized huge power gains and retained daily reliability and drivability. The new Race Upgrade Kit raises boost output to 8psi with a 4.0" supercharger pulley . Fuel and timing maps are perfected to work with the instant boost provided by the JR62 Gen IV Supercharger. The combination delivers an increase of 80 horsepower, over stock, along with huge gains in torque throughout the powerband.



                          modelul de pe pagina asta e pt cel de 2.4, dar poti gasi mai multe solutii pentru a creste putere la k20a3 (160 de cai)

                          http://www.comptechusa.com/indexflash.htm
                          honda x 5
                          "W" stands for Wrong
                          Amerika ist Wunderbar

                          Comment


                          • #14
                            Re: ENGINE SWAP

                            Originally posted by dromikaetes
                            M-am gandit ca ar ajuta topicul pentru cei care nu sunt multumiti de calutii lor. Eu vreau sa imi schim motorul cu un VTI sau H22. Deci, cine afla sau stie ceva sa-mi dea un semnal.

                            asta e codul la motorul tau? da un ochi aici sa vezi ce se poate face:

                            http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DI5Z1...QQcmdZViewItem


                            inca unul care abia asteapta un supercharger. asta are compresie mica, tocmai bun.

                            http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-B...QQcmdZViewItem
                            honda x 5
                            "W" stands for Wrong
                            Amerika ist Wunderbar

                            Comment


                            • #15
                              tabel de referinta la motoare

                              ca sa stie lumea despre ce discutam:


                              D15B 1.5L SOHC non-VTEC '88-'95 Civic's 62-102hp
                              D16A1 1.6 L DOHC 86-89 Integra 86/87 113hp 88/89 118hp
                              D16A6 1.6L SOHC 88-91 Civic Si/ CRX Si 108hp
                              ZC JDM equivalent of D16A1 130ps
                              D16Z6 1.6L SOHC VTEC 92-95 Civic EX/Si 125hp
                              D16Y5 1.6L SOHC VTEC-E 96-00 Civic HX 115hp
                              D16Y7 1.6L SOHC non-VTEC 96+ Civic CX/DX/LX 106hp
                              D16Y8 1.6L SOHC VTEC 96+ Civic EX 127hp
                              B16A 1.6L JDM DOHC VTEC 89-91 Civic Si-R I/CRX Si-R, Integra RSi/XSi 160ps
                              B16A2/3 1.6L USDM DOHC VTEC 93-97 DelSol VTEC/99-00 Civic Si 160hp
                              B16A 1.6L JDM DOHC VTEC 92-95 Civic Si-R II/ 92-97 CRX DelSol SiR 170ps
                              B16B 1.6L JDM DOHC VTEC 98+ Civic Type R 185ps
                              D17A2 1.7L SOHC VTEC-E 01 Civic EX 127hp
                              D17A1 1.7L SOHC non-VTEC '01+ Civic DX/LX 115hp
                              B17A1 1.7L USDM DOHC VTEC 92-93 Integra GS-R 160hp
                              B18A1 1.8L USDM DOHC non-VTEC 90-93 Integra RS/LS/GS 90-91: 130hp / 92-93: 140hp
                              B18B1 1.8L USDM DOHC non-VTEC 94-01 Integra RS/LS/GS 140hp
                              B18C 1.8L JDM DOHC VTEC 94+ Integra SiR-G 180ps
                              B18C1 1.8L USDM DOHC VTEC 94+ Integra GS-R 170hp
                              B18C5 1.8L USDM DOHC VTEC 97+ Integra Type R 195hp
                              B18C6/7 1.8L JDM DOHC VTEC 96+ Integra Type R 200ps
                              B20A5 2.0L DOHC non-VTEC 87-91 Prelude 2.0Si 135hp
                              B20B 2.0L DOHC non-VTEC 96-98 CR-V 126hp
                              B20Z 2.0L DOHC non-VTEC 99-01 CR-V 143hp
                              B21A1 2.1L DOHC non-VTEC 90-91 Prelude Si 145hp
                              K20A3 2.0L DOHC i-VTEC '02+ RSX
                              '02+ Civic Si 160hp
                              K20A2 2.0L DOHC i-VTEC 02+ RSX Type S
                              02+ Civic TypeR 200hp
                              K20A 2.0L JDM DOHC i-VTEC '02+ Integra Type R 220ps
                              F20A1 2.0L JDM DOHC non-VTEC 90-93 Accord Si 155hp
                              F20B 2.0L JDM DOHC VTEC 90-93 Accord Si-R 190ps
                              F20C1 2.0L DOHC VTEC '00+ S2000 250ps/240hp
                              F22A1 2.2L USDM non-VTEC 92-96 Prelude S 90-93 Accord LX/EX
                              130hp-135hp
                              F22B 2.2L USDM SOHC VTEC 94-97 Accord EX/97 2.2CL 145hp
                              F23A5 2.3L USDM SOHC 98+ Accord DX 135hp
                              F23A1 2.3L USDM SOHC VTEC 98+ Accord EX & LX/98-99 2.3CL
                              150hp
                              F23A4 2.3L USDM SOHC ULEV VTEC 98+ Accord EX & LX 148hp
                              H22A1 2.2L USDM DOHC VTEC 92-96 Prelude VTEC 190hp
                              H22A4 2.2L DOHC VTEC 97-01 Prelude VTEC/SH 97-98: 195hp 99-01: 200hp
                              H22A 2.2L JDM DOHC VTEC 92+ Prelude Type-S, 97+ Prelude SiRS Spec 220ps
                              H23A1 2.3L USDM DOHC non-VTEC Prelude Si 160hp
                              G25A1 2.5L USDM SOHC non-VTEC 96-98 2.5TL 176hp
                              J25A 2.5L JDM SOHC VTEC V6 JDM Honda Aspire/Sabre 200ps

                              bineinteles wikipedia are o lista mai mare pt cei interesati

                              http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine#B18

                              sau pe pagina pe care hondatu sa caznit sa o scrie si nu multi o citesc cu descrierea fiecarui model si specs necesare.
                              honda x 5
                              "W" stands for Wrong
                              Amerika ist Wunderbar

                              Comment

                              Working...
                              X