Honda DYNO DAY

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nu ...se pot modifica multe alte lucruri in afara de valori maxime....dar placebo cum zici

    Comment


    • #47
      Pai pe dyno nu îți ies doar valorile maxime, ceea ce simți tu la 3k (cum ai scris mai sus) trebuia sa se vadă și pe un dyno bine făcut.

      Comment


      • #48
        Mai citeste o data daca poti si o sa vezi ca am scris ca nu vezi cei 10 cai...nu am zis de cum arata graficul...m-am legat strict de valoarea maxima.Nu mai citi printre randuri ce iti convine tie si alegi 2 cuvinte de care poti comenta ceva si le scoti din context doar ca sa faci flame...mai e un exemplu mai sus 'masini asprirate'....Cand nu ai ce comenta poti sa te legi de toate rahaturile ca doar toti suntem profesori de romana.

        Comment


        • #49
          Nah , n-are rost ... tu ai dreptate

          Comment


          • #50
            Dinu vroia sa spuna ca acei 10cp in plus trebuie se vada pe dyno, chiar daca nu sunt la puterea maxima. In fapt, amandoi cred ca ati vrut sa spuneti acelasi lucru

            Oricum, cum spunea si Dinu acum ceva posturi, ca sa obtii ceva relevant (inafara de curba de cuplu si liniaritate) trebuie dyno inainte si dupa, pe acelasi banc. Valorile absolute chiar nu prea conteaza.
            Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
            Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
            ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

            Comment


            • #51
              Fara a avea vreo legatura cu subiectul, ce ai domnu' Mitrasca de esti mereu asa de violent verbal (in scris in cazul de fata), chiar crezi ca le stii pe toate? Nu intelegi ca marea majoritate de aici nu inghite chestii d-astea? La orice discutie cat de mica, pac flame! In loc sa ma relaxeze forumul asta, sa vad discutii civilizate, intru si vad numai certuri in ultima vreme, produse in special de tine sau cu aportul tau... Nu ti-a ajuns un ban temporar sau cate ai avut.. ?! Sari la gatul unora (de altfel membri vechi si buni cunoscatori ai fenomenului auto) asa complet aiurea...
              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

              Comment


              • #52


                Inca un motor 2.2 diesel curba de putere si cuplu difera un pic dar valorile maxime sunt tot cam la fel

                Comment


                • #53
                  Arata frumusel valorile la i-ctdi. Oare la i-dtec tot asa o fi?
                  ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

                  Comment


                  • #54
                    Nu am idee...banuiesc ca fiind cu dpf e ceva mai limitat...dar s-ar putea sa aiba cei de la exelixis o fisa si cu modelul nou.

                    Comment


                    • #55
                      Ce bine suna cuvantul optimis!
                      E clar ca este o aberatie ce arata acel grafic, lafel ca multe altele masurate acolo.
                      Totusi multi clienti sunt fericiti a obtina o fisa cu multi cai, iar despre tuneri ce sa mai spun. Lantul slabiciunilor si cum adevarul supara cine lucreaza in lumea asta care vinde fericire ...
                      Cu astfel de abordari neprofesioniste se merge intr-o directie gresita din care nu se poate evolua.

                      Doc , nu mai da informatii neadevarate preluate din "brosuri" de marketing.
                      Faptul ca pe o parte sufla aer de afara si pe alta il da afara nu e relevant pentru ca acea instalatie este o improvizatie ca si camera dyno, ar fi mult mai corect daca ar lucra in camp deschis, eventual cu geamuri, usi deschise. Imi permit sa spun asta pentru ca in mod cert nu ai folosit un senzor de presiune sa vezi ce se intampla in camera aceea foarte mica cand accelerezi la maxim.
                      Pe un dyno daca vrei sa urmaresti ceva legat de aspiratie poti sa urmaresti temperatura in admisie, pe care cu siguranta nu o au logata pe aceste grafice si eventual presiunea in incinta.
                      Intr-o astfel de incinta presiunea in camera scade, iar noi am verificat asta cu totul deschis la masini care dezvolta putere foarte mare, masini care trag aerul cu 500km/h pe o clapeta de 80-100mm


                      Mod edit : te rog fi mai cumpatat in declaratii si citeste regulamentul forumului.
                      Vali_lj
                      Tech Geek
                      Last edited by Vali_lj; 03-05-14, 21:35.
                      dyno / chiptuning / dpf off / engineering
                      sebastian@racingcode.ro

                      Comment


                      • #56
                        Seby, presupun ca lucrezi in domeniu...atunci intreb direct, unde sa facem dyno?
                        Si cine garanteaza ca rezultatul e cat mai aproape de adevar?
                        De exp un S2000 din rezultatele din UK ar avea 177-179bhp, nu e cam mare diferenta de 60cp ? Daca la un CTR, tot in UK, rezultatul e de ~162bhp si asta pierde 40cp, atunci tragem concluzia ca S2000-ul pierde 50% din cei 40cp peste CTR.
                        Eu nu ma pricep la aceasta ramura a masinilor, dar lucrez cu cifre si ecuatia de mai sus e suspecta...poate imi lipsesc variabile...
                        Sa nu se inteleaga gresit, nici eu nu am incredere in cifrele din graficele postate in acest topic...poate mai putin cel de la 1.8.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        '17 Civic TypeR FK8 Championship White
                        '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
                        ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
                        ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

                        Comment


                        • #57
                          fise dyno corecte

                          Da lucrez in domeniu si am multe de spus pe aceasta tema. Am sa-ti dau in privat un link unde ai sa intelegi utilizarea dynoului si atunci impostorii nu-si mai gasesc locul.
                          Acum pot doar sa-ti dau cateva exemple de fise dyno care bat cap la cap cu ce declara producatorul sau la diferente mici de la marci, modele masurate e noi.
                          Chestia cu da mai mult este 100% facatura si este logic pentru ca tarile care impoziteaza pe cai sunt foarte atente la asemenea omologari iar asigurarile sunt si ele pe faza ca sa nu fie pacalite la despagubire.
                          Sunt si multe masini care nu dezvolta cat spun ei dar de obicei sunt acolo iar daca e mai mult procentul de depasire este foarte mic.
                          Noi suntem profesionisti, stim ce avem de facut si utilizam cel mai performant dyno(marca) din lume, Mustang. Acest dyno este utilizat de facultatile de profil serioare de producatori si fisele lui in USa in anumite state sunt considerate direct proba in instanta.
                          Attached Files
                          Last edited by SEBY; 04-05-14, 09:53.
                          dyno / chiptuning / dpf off / engineering
                          sebastian@racingcode.ro

                          Comment


                          • #58
                            Un grafic de aspirat ai?


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            '17 Civic TypeR FK8 Championship White
                            '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
                            ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
                            ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

                            Comment


                            • #59
                              Am ceva interesant de la un Prelude mai vechi care cred ca daca punea un cat curat si un set de bujii noi urca la 180HP. Cu ocazia asta se vede si ce face un ventilator special de admisie
                              Mai am un lancer 18 de 140hp care ridica cu doar cativa caluti mai putin(banuiesc benzina romaneasca). Aici e interesant ca aveti putere motor, putere roata si putere parazita(pierderile).
                              Un Mitsubishi lancer clasic de 1.6 16v care stock e declarat cu 98 si scoate 99 ... graficul e suprapus si cu versiunea resoftata.
                              Incredibil dar masinile rusesti par sa spuna adevarul dupa cum se vede in fisa dyno de masurare din 82-83hp declarati scot 82,..hp ceea ce este foarte corect din partea lor.
                              Se pare ca ultile doua atasamente nu vor sa se incarce, asa ca voi incerca intr-un nou post.
                              Attached Files
                              dyno / chiptuning / dpf off / engineering
                              sebastian@racingcode.ro

                              Comment


                              • #60
                                Asa a fost mai bine. Nu e vina mea ca nu au vrut in postul anterior.
                                Attached Files
                                dyno / chiptuning / dpf off / engineering
                                sebastian@racingcode.ro

                                Comment

                                Working...
                                X