K24 / Accord upgrades

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta ma gandeam si eu... daca schimbi FD-ul pierzi in regim de viteza de autostrada. Desi... iese cutia doctorului Frankenstein.
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • Da, ramane sa vad ce combinatie o sa iasa acolo.
      Stie cineva daca o volanta de EP3 facelift se potriveste cu kit de ambreiaj de Accord Cl7/CL9. Am deja cumparat kitul de ambreiaj (Aisin). Sau merita sa pun volanta mai usoara? Asta impreuna cu rapoartele si FD de EP3.
      ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
      '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

      Comment


      • Originally posted by M4R1U5 View Post
        foarte tare.cred si eu ca sunt tari serpii la cat de lungi sunt bratele pana se unesc
        daca umbli la cutie pastreaza ti macar tr a 6-a de la accord pt drum lung.e enervant la ep3 4000 ture tr a 6-a la 130 km/h pe autostrada
        WOW... Cred ca si ATR-ul cu 5 trepte sta mai jos de atat stock.

        Originally posted by BlackMagic View Post
        Pentru cutie, poți păstra FD-ul stock și să folosești doar treptele 1-4 sau 1-5 de la EP3, și o să fie foarte OK atât pentru oraș, cât și pentru autostradă.
        As tine doar 6-le, sa nu cumva sa cazi in afara ferestrei de VTEC cand schimbi 4 cu 5 daca pastrezi si 5 si 6 (in general 6 este foarte lung la toate Hondele).

        Originally posted by maharvey View Post
        Da, ramane sa vad ce combinatie o sa iasa acolo.
        Stie cineva daca o volanta de EP3 facelift se potriveste cu kit de ambreiaj de Accord Cl7/CL9. Am deja cumparat kitul de ambreiaj (Aisin). Sau merita sa pun volanta mai usoara? Asta impreuna cu rapoartele si FD de EP3.
        Teoretic da, dar trebuie verific pe part-number OEM, cred ca asa ar fi cel mai safe. Sincer din toata povestea ma mira sa fie acelasi la CL7/CL9, decat EP3/CL9.
        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

        Comment


        • La Accord, avand roti un pic mai mari (225/45 vs 205/45), ar veni cam 3800 rpm in treapta a 6-a la 130 km/h (a 6-a si FD de EP3), comparativ cu 3150 rpm in configuratia stock de CL9.
          Daca o fac, pastrez poate doar a 6-a de CL9, in rest tot de pe EP3. Referitor la compatibilitate ambreiaj volanta, se pare ca nu merge ce vreau eu, asa ca stau cuminte cu volanta. Pe site-urile de piese apare kitul de la Aisin ca fiind potrivit si pentru CL9 si CL7, dar au si kit separat doar pt CL7, de aici cumva nedumerirea, am zis ca daca merge pe volanta de Accord K20, poate merge si pe cea de Civic K20.
          maharvey
          Senior Member
          Last edited by maharvey; 10-07-18, 11:50.
          ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
          '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

          Comment


          • Eu am doar FD-ul de 4.72 de pe EP3, fara treptele 1-5. Iti pot spune ca in tr. 6 la 139km/h pe gps am 3800rpm. Inainte aveam in jur de 3500.

            Daca ar fi sa o fac din nou, cred ca as merge pe varianta completa: tr 1-5 si FD. Ah, si LSD, musai.

            Din cate stiu eu, ambreiajul de CL7/CL9, care chiar e acelasi, nu se potriveste cu volantele de EP3 facelift sau FN2.
            Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
            Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
            ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

            Comment


            • Nu stiu cat are volanta stock de CL9 (ca si greutate) dar stiu ca cele de EP3 facelift si FN2 sunt ff usoare (sub 5 kg), iar o volanta usoara e o treaba misto, mai ales daca e OEM, deci rezistenta! Eu as cauta un kit de ambreiaj si l-as vinde pe asta daca tot te apuci de treaba.

              Eu merg ff rar pe autostrada, iar zgomotul in ture tine mult de evacuare/admisie, deci nu mi se pare asa nasoleala sa stea turata pe autostrada, tinand cont ce avantaje ai in rest. Dar e doar parerea mea.

              LE: La ATR volanta stock e f grea (spre 10 kg), si cand am pus una de 5 kg masina se simtea infinit mai sprintena. Probleme nu au fost de nicun fel.
              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

              Comment


              • Este putin tricky cu rapoartele, depinde ce vreti sa obtineti, este greu sa le acoperiti pe toate (si acceleratie buna la top speed si low rpm la cruising).
                Eu am facut mai demult cateva simulari, le gasiti aici:
                - https://www.dropbox.com/sh/r6kovroca...gOG9ViHJa?dl=0

                De ex:
                - trepte 1-5 de CTR cu FD 4.7 si tr 6 stock - inseamna top speed maxim de 207km/h in tr 5, asta inseamna ca de la 207 in sus te bazezi doar pe tr. a 6-a, care-i f. lunga (de ex, a 5-a stock te duce pana la 250).
                - trepte 1-5 de CTR cu FD 4.3 si tr 6 stock - treptele 1-5 mai lungi comparat cu mai sus, dar ramai cu 6-le stock si ai rpm o idee mai jos la cruising (ca si stock) dar tr 5-a se termina la 230km/h, iar dupa vei accelera mult mai greu, dar macar ai cruising o idee mai jos in rpm
                - trepte de 1-4 de CTR dar cu 5 si 6 stock si FD 4.3, ai 1-4 mai scurte, dar ai 5-ul de top speed (~250) si 6-le de crusiing, dar ai o cadere de tuatii intre 4 si 5 (nu mai sunt apropiate ca la CTR)

                Si exemplele pot continua, depinde ce vreti in final, ideal era sa aiba macar o treapta in plus, cutia

                Cei cu trepte stock si FD 4.7 va pot confirma ca in ciuda unor rpm in plus la cruising fata de stock, consumul nu este semnificativ diferit.
                dinoc
                Senior Member
                Last edited by dinoc; 10-07-18, 13:18.

                Comment


                • Am pus ambreiajul la vanzare. Daca il dau, merg pe volanta de EP3.
                  ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
                  '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

                  Comment


                  • Mie imi place mult setup-ul 1-4 de EP3 cu 5-6 stock de CL9; dacă vreau să fac cruising în liniște deplină, o pot face în tr 4 sau chiar 5 fie și la viteze de oraș, gen 60.
                    Pe autostradă, trecerea din 4 în 5 e perfectă dacă vorbim de max rpm (7600 sau în zonă), si absolut ok în toate situațiile de accelerare sau cruising.
                    Totodată, de mai multe ori accelerarea în tr 6 am gasit-o nepotrivită situației, iar 5-ul imi permite să o fac până la viteze de 220+ fără griji. Overall, recomand setup-ul.

                    Ref 5 de EP3 cu 6 de CL9 - atenție la sincroane, aparent doar 5 de FL EP3 e compatibil cu 6 de CL9. Pe HondaKarma în UK a fost un tip care a avut mare bătaie de cap cu ele din cauza asta, până a înțeles de ce.
                    -------------------
                    There is no point of having if you can't share.

                    Comment


                    • Nu stiu sigur cu 5-ul, dpdv performance (pe setup-ul tau), 5-ul stock cu FD 4.3, te-ar duce de la 180 la 250, de ex. fata de un setup cu 1-6 stock dar FD 4.7, unde 5-ul este mai scurt, te duce la 180 la 230, si-i ramane lui 6 partea 230-250.
                      In fine asta cu top speed-ul conteaza doar in tara aia cu autostrazi
                      Una peste alta cred ca este un setup balanced (performance vs cruising vs top speed), trepte CTR 1-4 mai scurte, FD stock, 5 si 6 stock, 5 bun pt top speed, si 6 doar cruising.

                      Un setup polular pt performance maxim, in detrimentul top speed-ului si putin a crusing-ului: CTR 1-5, 6 stock si FD4.7 - dar te limiteaza la top speed, ajungi f repede cu 1-5 la 207, dar de acolo in sus toata treaba ii ramane lui 6.

                      Sau pur performance, 1-6 de CTR si 4.7 FD, bifezi max performance si max top speed, dar in detrimentul crusing-ului.

                      Sau unul cheap, 1-6 stock cu FD 4.7, ~ cum are US TSX CL9, destul de balanced si acesta dar cu 6-le la cruising putin mai sus decat stock.
                      dinoc
                      Senior Member
                      Last edited by dinoc; 10-07-18, 20:59.

                      Comment


                      • Din experiența de până acum, folosesc 5-ul preponderent pe autostradă pentru accelerație la viteze de 200+, 6-le nu prea face față în situațiile de genul acesta, motorul neavând totuși 300 CP.
                        De aceea găsesc 5-ul stock cu un motor modificat foarte potrivit pentru situațiile de genul acesta, și totodată potrivită și pentru cruising alături de 6, după caz.
                        -------------------
                        There is no point of having if you can't share.

                        Comment


                        • KIT D'EMBRAYAGE AISIN : KH-079
                          AISIN Clutch Kit (3P)
                          CARACTÉRISTIQUES

                          à plusieurs pièces : à trois pièces
                          Diamètre [mm] : 215
                          Information complémentaire : Avec mécanisme d'embrayage
                          Information complémentaire 1 : avec disque d'embrayage
                          Information complémentaire 1 : avec butée de débrayage
                          Nombre de dents : 24
                          poti vedea aici codul si dimensiunile ambreiajului aisin pt ep3 vezi daca e la fel cu al tau. poate te ajuta
                          https://www.oscaro.com/kit-d-embraya...-7873731-479-p
                          sigpic

                          Comment


                          • Merci, m-am uitat si eu pe coduri si dimensiuni, nu sunt la fel din pacate, e mai mare cel de Accord.
                            ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
                            '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

                            Comment


                            • Ce presupune ca si costuri transferul de la CTR la CL9 al treptelor 1-6 si al final drive ului?
                              Cat de complicata e operatiunea?

                              Comment


                              • Am reusit intr-un final sa fac si modificarea asta. Asadar, volanta EP3 facelift, kit ambreiaj EP3 Exedy, final drive 4.764 si rapoarte cutie EP3, totul OEM in afara de ambreiaj. Masina s-a transformat in mod clar, accelereaza mult mai usor din orice treapta la orice turatie, se tureaza mult mai usor, foarte misto senzatia. Dezavantajul ar fi ca schimbi mai des la mers normal prin oras, ajung sa dau si a 5-a, ceea ce inainte nu se intampla decat foarte rar noaptea.
                                Mi se pare ca e upgrade-ul care s-a simtit cel mai mult pana acum.

                                Atentie pentru cei ce vor sa faca treaba asta cu rapoartele de EP3, se potrivesc toti rumentii din cutia de CL9 cu exceptia unuia singur, care fie e folosit din cutia de EP3 fie il cumparati nou, eu l-am cumparat nou deoarece iese greu de pe carcasa si exista riscul sa se strice cand e extras.

                                In momentul asta masina se apropie foarte mult cred de performantele unui CL7 Euro R, puterea fiind cam pe acolo, iar transmisia e identica mai putin LSD-ul. Evident Euro R urca ceva mai mult in ture, dar acum Type S face puterea aia mai devreme. Nu stiu care ar fi diferenta de greutate intre masini. Evident diferentele intre cele doua sunt mai multe, dar cred ca te poti apropia destul de mult de Euro R cu un Type S, mai ales ca si arata la fel, si nu conduci pe partea cealalta, iar ca bani poti iesi chiar putin mai ieftin.
                                maharvey
                                Senior Member
                                Last edited by maharvey; 21-01-19, 14:46.
                                ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
                                '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

                                Comment

                                Working...
                                X