K24 / Accord upgrades

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K24 / Accord upgrades

    CL9

    CL9 MT , stock engine , custom headers .

    before reflash vs GTI

    https://www.youtube.com/watch?v=YNv5EQsPUGA

    after reflash , gti without launch control

    https://www.youtube.com/watch?v=iTzAlNN16qE#at=34

    after reflash, gti with launch control

    https://www.youtube.com/watch?v=_ocZBwAnSUo

    Vs Octavia RS

    https://www.youtube.com/watch?v=gvwwMe2Zc74

    Stock AT Type-S ( driver , empty tank ) vs Executive ( stock engine, custom headers + high flow cat, reflash , full tank of gas + 2 passangers )

    http://www.youtube.com/watch?v=4N-Gkiz1vOA

    Stock A/T vs reflashed A/T
    http://www.youtube.com/watch?v=xT6Bx...DIkVLdutv6lJEQ

    stock A/T vs stock M/T
    http://www.youtube.com/watch?v=KF8AD...ature=youtu.be

    reflashed A/T vs stock M/T (+1 passanger)
    https://www.youtube.com/watch?v=0ejy5ArYO5Q

    CU2 version :

    stock A/T vs reflashed A/T
    https://www.youtube.com/watch?v=SabKPMbOoiI

  • #2
    Originally posted by dinoc
    Esti sigur ca modelul acesta din filmulet nu are si alte modificari, gen turbo sau compresor? Nici macar cu remapare la turbo nu se castiga o astfel de distanta intre masini.
    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

    Comment


    • #3
      Sunt sigur ca este N/A, cunosc persoana care a făcut filmul.

      Comment


      • #4
        Stiu despre cine e vorba - autorul softului (nu personal) si confirm ca respectivul stie ce spune si cunoaste motoarele Honda bine.

        Filmuletul cu CU2 seamana foarte bine cu reflashul Hondata pentru tsx/cl9 vs stock, deci plauzibil.
        ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
        Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
        Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
        Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

        Comment


        • #5
          Da, este un filmuleț pe site-ul Hondata, stock versus reflash și se mișcă la fel. Dar pentru doritori exista posibilitatea de a face o tura cu mașina mea.

          Comment


          • #6
            @dinule: remapeaza cateva Accord-uri fara modificari de la noi si apoi vedem rezultatul pe strada. Filmuletul cu GTI 6 DSG vs Honda CL9 doar cu reflash este din alta lume, nu cea reala. Mi-ar place sa mearga asa de bine un Accord cu reflash fata de un Golf 6 GTi DSG, dar nici macar TypeR-ul nu se apropie de acest model.
            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

            Comment


            • #7
              @Doc stiu ca suntem "oarecum" (pe o nisa f. mica) concurenti , ne stim demult si sper ca nu o sa intram in tot felul de clinciuri "subtile"

              Cred ca am descris lucrurile cat mai transparent posibil.
              Legat de CL9 vs GTI este scris acolo : (CL9 are custom headers); diff (before si after) > softul) ; soft + headers = win win situation
              Nici un Accord de mai sus nu are turbo/compresor/NOS
              k24 este un motor f.f. bun, ar trebui sa-i dai ceva credit .

              Comment


              • #8
                Poate pentru tine este o nisa, dar pentru mine NU. Ca sa ajungi concurentul unei firme de "reflash" mai trebuie sa treaca cativa ani buni si sa aduni un bagaj suficient de cunostiinte in acest domeniu, chiar si ca dealer.

                Tocmai ca ne cunoastem si amandoi am avut modele Honda modificate cu rezultate si investitii notabile, pot sa spun ca la un versus intre Honda si orice alt model turbo cu performante mult mai bune, rezultatul poate fi in favoarea modelului japonez doar daca are si alte modificari in afara de reflash. Stii foarte bine ca pentru astfel de rezultate au fost investitii de 4000-5000 euro in piese de tuning (axe, trasee de evacuare, galerii de admisie si evacuare, roti usoare, rapoarte schimbate in cutie, lsd, corpuri de clapeta etc).

                CL9 cu reflash si custom headers nu castiga 30-40CP nici in visele cele mai umede, indiferent de tuner. Cam atat ai nevoie ca sa bati un GTi si sa castigi pe timp 0-100km/h aproximativ 2s. Nu cred ca trebuie sa fie cineva "concurenta" ca sa observe acest lucru si nici nu sunt singurul care a ajuns sa faca un versus intre o Honda si alt model auto.
                Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                Comment


                • #9
                  Doc eu nu intru pe topicul tau sa ma leg de munca ta, as prefera sa n-o faci nici tu.
                  As vrea sa nu incerci sa denigrezi acest topic, fiindca posturile tale pot parea nesincere (tu fiind concurenta).
                  Te simti amenintat , nesigur pe serviciile tale, nu-ti inteleg "interventiile" ?
                  Nu faci decat sa dai cu presupusul, daca ai ceva concret de aratat , arata-ne .

                  Cum spuneam, am un partener in spate (care este dezvoltator de soft si nu un simplu reflasher) , stie mult mai multe decat tine (si mine) in materie de motoare Honda si in special k24, putem paria pe asta.
                  Partenerul meu vinde soft doar pentru motoare Honda, in cateva tari cu feedback pozitiv.
                  Firma ta in cate tări vinde soft pentru Honda benzina?
                  Dpmdv as alege o firma care se ocupa strict de o nisa mica de motoare mono-marca decat una care le "stie" pe toate, dar fiecare cum crede .

                  Comment


                  • #10
                    Momentan nu m-am legat de munca ta si nici de a partenerului tau. Nu stiu de unde ai tras concluzia asta. Pur si simplu, am comentat vis-a-vis de filmele postate care nu corespund cu realitatea descrisa.
                    Nu se pot obtine diferente asa de mari intre o Honda stoc si una cu reflash, fara alte interventii la motor sau tren de rulare.
                    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                    Comment


                    • #11
                      Doc daca ai dovezi cum ca filmele sunt false te rog sa le postezi si nu sa presupui doar ca ceva este fals ca asa crezi tu nu faci decat sa denigrezi.
                      Din ce stiu tu nici macar nu ai detinut un CL9.
                      Nu inteleg de ce te legi de acel gti ce este asa spectaculos la un gti stock, este o masina grea mai ales cu dsg, iar dsg-ul nu este un mare avantaj in fata unuia care stie sa schimbe vitezele.
                      Te intelegeam daca aveai îndoielii la un vs cu un Evo, Sti , dar asa am inceput sa am dubii deja despre intentia din spatele posturilor tale.
                      Last edited by dinoc; 20-08-13, 18:58.

                      Comment


                      • #12
                        dinoc nu cred ca Doc a vrut sa fie ghita contra. Personal si mie mi se par cam suspecte filmuletele. Presupunand ca doar reflash a fost facut nu exista dovezi intr-un sens sau altul nu se arata bordul adica daca nu ai fost acolo nu prea ai de unde sa-ti dai seama daca masinile chiar au fost accelerate cum trebuie. Ceva de genul se poate face oricand cu 2 masini stock in care una apare ca si cum ar fi "super dotata". In concluzie nu exista dovezi intr-un sens sau altul. Flash-ul oricum cel mai probabil merita pentru ca nu doar acceleratie 0-x conteaza. Personal sunt super ofticat ca n-am citit mai din timp ce se poate face cu R18A2 poate ma orientam spre altceva.

                        Comment


                        • #13
                          Desigur are doar intentii nobile

                          Ok hai sa facem lucrurile interesante, propun un pariu cum ca: un CL9 M/T cu reflash + headere bune, bate un FN2 stock si un GTI stock .

                          Doc, firma ta se baga ? Partenerul meu pune 5000 de Euro in joc, suma ce ar acoperi cheltuielile de deplasare.
                          Iti aduce masina in RO, ti-o lasa sa o studiezi cap coada si pe urma o intrecem cu un Fn2 stock sau un GTI stock ?
                          Daca esti sigur asa pe tine, poti castiga usor 5000 de Euro, fara sa faci nimic.

                          Mi-as pune masina mea, dar a mea are mai multe modifcari si pe urma s-ar spune ca nu-i cinstit.
                          Last edited by dinoc; 20-08-13, 19:49.

                          Comment


                          • #14
                            Eu m-as baga cu fn2-ul stock. Nu din neincredere, ci din curiozitate. Sunt aproape sigur ca la acceleratie 0-100 civicul e mai bun. La o liniuta...nu stiu, sunt curios.
                            Not so bored owner of the last FN2 in Romania

                            Comment


                            • #15
                              Plus unu la FN2 stock, tot din curiozitate.
                              FN2-ul papa:

                              Comment

                              Working...
                              X