Vibratie la accelerare intre 90-110 KM/h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratie la accelerare intre 90-110 KM/h

    Salutare !

    Masina Accord CL7, motor K20Z2

    Am o problema - mai exact la accelerare, cand masina este in sarcina - vibreaza ca toate cele. Si doar intre 90-110 Km/h
    Vibratia creste in functie de cat de tare apas pedala. Daca trec de 110 Km/h, nu mai face deloc. .
    Am mers si cu 200 Km/h pe autostrada...nimic, nici o vibratie in volan, nimic.

    Da, chiar si intre 90-110 nu se simte nimic in volan, deci din start e exclus echilibrarea rotilor

    Din ce am citit, problema ar fi asamblu planetara spre cutie (planetara fiind formata din 3 parti - partea dinspre cutie, mijlocul si...capul de planetara?)
    In engleza ii spune Inner CV joint sau simplu Inner Joint

    Din ce am vazut prin SUA, e cam principala cauza la vibratii.
    Astea ar fi codurile (stanga si dreapta) - coduri noi

    44310-tz8-h00 stanga
    44310-tz8-h90 dreapta

    Problema e ca...nu as da 300 de euro ori 2, doar pe aceea piesa.

    A mai patit cineva asa ceva?
    Cum ati rezolvat ?
    M4V3RiCk
    Senior Member
    Last edited by M4V3RiCk; 09-01-23, 17:05.

  • #2
    Salut,

    am avut eu o data aceasta problema cu un CRV, insa avea parca si joc in volan la viteza respectiva, s-a rezolvat prin echilibrare roti si verificare/corectare presiune roti.

    Comment


    • #3
      Originally posted by scarr View Post
      Salut,

      am avut eu o data aceasta problema cu un CRV, insa avea parca si joc in volan la viteza respectiva, s-a rezolvat prin echilibrare roti si verificare/corectare presiune roti.
      Ar fi bine sa fie doar asta. Nu am verificat inca, poate in week-end.
      In rest masina pot spune ca e praf pe amortizoare/articulatie.Drumurile din Bucuresti
      Sau sunt eu prea pretentios.

      I-am luat acum niste pivoti inferiori 555. Abia astep sa-i schimb.
      Eventual sa ma uit si la roti sa fie echilibrate


      O sa-i fac si basculele superioare, un kit reparatie amortizore pe fata (lemforder cred). Cu ocazia asta vad si in ce stare sunt amortizoarele.
      Dar mai spre primavara

      La planetare...cauza ar fi tripoda de la planetara - partea spre cutie
      Am gasit ceva de la Pascal (cica Polonia) ?!

      La Ashika/Japanparts, vand doar cu totul planetara.

      Nu am gasit nimic de la Lobro, Spidan, sau GKN - care cica sunt consacrati

      La partea cu planetarele, mai trebuie sa fac niste research.


      Amoritizoare: gaz sau ulei ?

      Comment


      • #4
        Cāți Km are mașina, din ce an? Eu aș pune amortizoare cat mai aproape de cele originale, dacă nu chiar pe cele originale. Deci pe ulei.
        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

        Comment


        • #5
          La o masina care are >15 ani (2007) nu prea mai merita sa bag originale si alte prostii in ea. Masina cu totul, daca e tipla - nu iau mai mult de 4000 de euro pe ea (pret de OLX)
          Asta cu MARE MARE noroc !

          Ma gandesc ce pun pe ea, daca sa o tin fix pana in 2027 (20 de ani)

          Cu conditia sa nu repar una, apoi sa pice alta.

          170 000 de KM are masina.

          Mai am un Renault Symbol ptr oras, tocmai sa scutesc Honda de jegul de Bucuresti.
          Honda doar la drum lung / week-end/ concedii.
          M4V3RiCk
          Senior Member
          Last edited by M4V3RiCk; 18-01-23, 10:13.

          Comment

          Working...
          X