Achizitie Accord cu vibratii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitie Accord cu vibratii

    Salut,
    Recunosc ca m-am "infiltrat" si eu pe forumul acesta, in speranta ca in curand voi deveni posesor de Honda.
    Pe scurt, vreau sa achizitionez un Accord 2009, 2.0 benzina, manuala (nu stiu exact ce varianta este, stiu doar ca este cam cu toate optiunile posibile - trapa, piele crem, camera de marsarier etc).Masina arata bine, se misca bine, doar ca atunci cand am fost la proba cu ea, desi prin Bucuresti i-am dat a 5-a cu 40 la ora si mergea super lin, la un moment dat, in timp ce se invartea roata foarte incet i-am dat a 2-a si a vibrat foarte nasol motorul, parca.
    Am facut proba pe loc: frana de mana trasa, fara accelerare, dat drumul din ambreiaj..cand cupleaza, incepe sa vibreze nasol.Posesorul spune ca a schimbat ambreiajul acum vreun an jumatate si tind sa il cred, omul pare OK, nu pare sa ascunda ceva.E dispus la orice test etc etc.
    Pana ajung la Asko pentru o verificare, m-am gandit ca aici este o sursa de aur de oameni priceputi in ale Hondelor si sper sa gasesc vreun raspuns.Nu de altceva, dar masina imi place maxim.
    In speranta ca poate ma luminati si poate, cu putin noroc, intru si eu un clubul oamenilor cu masini serioase (adica din alea facute cu toate piesele, cum zice un amic de-al meu despre japoneze), va multumesc anticipat pt orice posibil raspuns.

    P.S. Nr. masinii e B-61-SMB..poate stie careva masina..

    Multam!

  • #2
    Originally posted by radu.ndl View Post

    ............i-am dat a 5-a cu 40 la ora
    ...............in timp ce se invartea roata foarte incet i-am dat a 2-a si a vibrat foarte nasol
    ............. frana de mana trasa, fara accelerare, dat drumul din ambreiaj..cand cupleaza, incepe sa vibreze
    ​​​​
    Bine te-ai infiltrat !

    Acum scuza-ma, in conditile descrise de tine cum ai vrea sa faca masina ? Sa se stinga in liniste ? Sa nu reactioneze ?

    Eu nu vad altceva decat ca pui sarcina pe un motor fara sa-i dai combustibilul necesar pt a invinge acea sarcina.

    Nu vad nici o problema, dimpotriva, un ambreiaj foarte bun.

    Comment


    • #3
      Buna asta cu "infiltarea" ) !Eu sper sa devin si membru activ aici, nu doar "the infiltrator".
      Cu siguranta trebuie sa vibreze, dar in prima faza nu ar trebui sa patineze putin?Ma gandesc, dupa logica mea de pseudo-cunoscator, ca ar fi cam asa: pe masura ce ii dai mai mult drumul ambreiajului ar trebui sa inceapa sa vibreze (evident, pui sarcina pe el si il tii in loc), nu din momentul in care cupleaza...ea practic incepe vibratia exact cand cupleaza, imediat cum o simti ca ridica botul..Am incercat treaba asta la numeroase masini si nu am intalnit sa vibreze de la cuplare..m-as bucura sa fie ambreiajul bun si sa apuc sa iau masina.

      Comment


      • #4
        Mah, ma tem ca nu prea ne intelegem. Ok, tu numesti un anume punct "cuplare" si ai tu niste verificari ale tale legate de acel punct ....eu zic ca prea despici firul in 4.

        Vezi sa nu aiba ambreiajul sunete suspecte (mai ales la calcare/lasare pedala ambreiaj) ...sa poti schimba usor treptele si fara zgomot si caraieli ...pedala sa nu-ti rupa picioru la apasare .... In rest ? - talpa !

        Nu chinui masina omului cu tot felul de teste d-astea de sofer de autobaza - ia-o la drum, da-i treapta si turatia corecta si vezi daca viteza creste proportional cu turatia sau doar galagia.

        Sau trage fr de mana si vezi daca motorul e capabil sa traga caroseria cu rotile spate tărăș (dar totusi nu pe asfalt curat) fara sa se ambaleze aiurea.

        Ma rog, ai verificat daca poti pleca de pe loc lin ca si cum ai avea in portbagaj, nu stiu, ceva fragil ? Pt ca am oarecum impresia ca tu descri situatia ca si cum discul nu ar avea acea amortizare data de arculete si cupleaza brusc si grosier.
        Ncu
        Senior Member
        Last edited by Ncu; 18-12-19, 06:55.

        Comment


        • #5
          Salut,
          Nu am auzit sunete ciudate la apasarea ambreiajului, pedala e lina, nu iti rupe piciorul, din contra.Masina pleaca lin de pe loc, vitezele se schimba fara sa agate.Pe mine m-a speriat vibratia asta avand in vedere faptul ca n-am intalnit-o la nici o masina pana acum si ca am patit-o in mers, la viteza foarte mica, in momentul in care i-am dat a 2-a..nu am vrut sa plec de pe loc cu a 2-a, doar am dat-o cand masina se misca incet.Ca e de autobaza sau nu, cam toti mecanicii recomanda sa incerci asta, mai ales la dieselache, poti afla daca ambreiajul e dus sau bate volanta.Nici n-am chinuit masina, doar am dat o tura de vreo 2-3 km, mers usor prin Bucuresti, cu top de 80km/h.V-am intrebat pe voi deoarece Honda nu am condus niciodata si nu stiu cum se comporta..iar voi cu siguranta sunteti mai informati ca mine, asa ca orice opinie este binevenita.

          Comment


          • #6
            Din cate am inteles tu ai probat un benzinar si din cate stiu pe astea nu s-a pus volanta cu masa dubla (sper sa nu ma insel) ...deci nu prea merge comparatia cu dieselul.

            N-am vrut sa-ti aduc vreo ofensa cu termenul de "autobaza" dar maniera ta de a verifica ambreiajul mi s-a parut putin nepotrivita. Imi cer scuze oricum.

            Toti patim in trafic ca uneori te surprinde faza ca rotile abia se misca si tr.1 nu intra fix atunci si normal, bagi 2 sa salvezi situatia dar asta presupune automat ridicarea turatiei ...altfel da, vibreaza motorul ca la incepatori.

            Putin ma repet
            - cauta un loc betonat cu usoare urme de praf/nisip, trage fr de mana sanatos si incearca sa pleci de pe loc. Daca ambreiajul e sanatos, in functie de priceperea ta ori va muri motorul ori va trage caroseria cu rotile tărăș. Daca vezi ca se tureaza a prostului, clar ca patineaza.
            (am avut un G de 1.7 - poi la ala cand am tras fr de mana si i-am spus GO a lasat in spate 2 dungi negre de la rotile spate !)

            - ruleaza cu un 40-50 si brusc grabeste-o putin. Daca vezi ca turometrul urca, galagia creste dar viteza nu ...iar patinare

            - pleaca usurel de pe loc doar lasand de ambreiaj si fara sa te atingi de acceleratie. Ar trebui sa simti doar niste discrete smucituri sau nici macar alea. Daca vezi ca iti da "scari" pronuntate, ceva nu-i in clar si nu neaparat din cauza doar a ambreiajului.

            Bafta !

            Comment


            • #7
              Accelerezi in viteza a 5 a la 40 la ora un motor aspirat de 2 litri si te astepti la ce? Ce test e asta? Ti-a crescut turatia? Daca ambreiajul e bun n-avea cum, mai degraba "va protesta" vibrind, smucind si eventual troncanind si nu ambreiajul o va face. Idem daca roata abia misca si dai 2. Nu-i place, o sa vibreze. 1 e ok, nu e diesel, cuplul e mic. Daca tii neaparat 2 cind roata abia misca o poti ajuta din acceleratie +ambreiaj dar daca faci regulat asa ceva vei uza ambreiajul mai repede. Mult mai repede. Ai cutie manuala, foloseste-o, schimba des, n-are nici pe dracu. (Altfel spunind motorul furniza vreo 40-50 de cai putere si un cuplu cam la aceleasi valori si tu-i cereai sa accelereze +1650 kg (masina si 2 ocupanti). O va face dar ai de asteptat. Ambreiajul masinii e bun. End of story.
              Cred ca putem numi testul asta "testul taximetristului". Sau cum zice Ncu. E o prostie. Nu-l mai face, induci uzuri aiurea (cel putin) in transmisie.

              Daca masina iti place ia-o, schimba-i preventiv toate fluidele (da, inclusiv uleiul din cutie) sa stii c-o iei de la zero si bucura-te de ea. Bafta.
              "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

              Comment


              • #8
                Faptul ca simti vibratii cand motorul este aproape de a se opri datorita turatiei mici (aproape ralanti sau chiar mai jos) + sarcina => ambreiajul este bun, problema este intre scaun si volan .
                Cand "roata se invarte foarte incet" ii dai treapta 1, nu 2. Daca totusi vrei 2, atunci trebuie sa patinezi ambreiajul, aproape la fel ca atunci cand vrei sa pleci de pe loc in treapta 2.

                Comment


                • #9
                  Noa boss ...ai intrebat, ai primit raspunsuri !

                  Nu o tot bibili atata masina aia ...trage ? ...merge ? - da- i bataie mai departe. Macar iti testezi steaua norocoasa !

                  Eu am luat Civicul de o luna dar la naiba, nici nu m-am uitat la ambreiaj in mod special. Am vazut ca imi smuceste capu' la plecarea de pe loc, NEXT !

                  Bafta !

                  Comment


                  • #10
                    Apreciez "salva" de raspunsuri.Nu prea mi-as testa steaua norocoasa, ca buzunarul nu-mi permite ulterior investitii masive, de aici si "testele de taximetrist"..na, Asko e full, abia dupa anul nou ma pot duce la ei la un test.
                    Io si Ea
                    Senior Member
                    Io si Ea nu am accelerat intr-a 5-a de la 40 la ora, doar i-am dat a 5-a la 40 la ora sa vad daca face nasol...nu face, merge lin si fara nici o problema (mentionez ca vanzatorul mi-a explicat ca el merge si asa uneori, la consum si a insistat sa incerc sa vad ca merge fara probleme).Nu sunt asa tantalau sa ma astept la un motor aspirat subturat sa sara in rosu in 2 secunde de la o apasare de peda la blana.Nici incepator in ale soferiei nu sunt, dar nici super mecanic nu scrie pe mine.
                    Va multumesc inca o data pentru promptele raspunsuri.
                    Ncu
                    Senior Member
                    Ncu nu m-ai ofensat, nici o grija, din contra, iti multumesc pentru raspunsuri si timpul rupt sa citesti ce debitez eu aici - se aplica si celorlalti care mi-au raspuns.Si da, nici eu n-am gasit sa aiba volanta modelul asta pe benzina (am inteles ca e turnata, cea cu masa dubla vine la cele diesel).
                    Eu v-am intrebat pe voi in ideea in care nu ambreiajul e problema (cred ca in maxim 2000 RON il schimbi) ci sa nu fie alte probleme pe care poate vreun alt utilizator experimentat le-a intalnit..ca de exemplu, daca ma trezesc ca trebuie sa mai bag inca 2000 euro in ea dupa achizitie (niste ceva pe la cutie, niste altceva pe la domnul motor), datorita situatiei pecuniare precare, ce sa zic..ba, sunt sarac si nu imi mai permit aia 2000.Na, daca aveam bani de noua, o luam noua.
                    Stima si multumiri pentru raspunsurile voaste.Cu putin noroc poate pun si poze cu ea.
                    Ma plec!

                    Comment


                    • #11
                      Stiu ca nu vrei sa accepti dar cand vb de un SH de 10 ani, tot la steaua norocoasa ajungem. Or fi ele japoneze dar in final tot fiare sunt.
                      Pot fi piese care "stau sa cada" si despre care nici macar proprietarul nu are cunostinta.
                      N-ai ce face, verifici cat poti dar tot iti asumi niste chestii.

                      Comment


                      • #12
                        Absolut, orice SH e o mica loterie, ma astept la orice.Un var de-al meu si-a cumparat o masina noua si dupa 3 luni nu a mai pornit, asa ca la o masina de 10 ani e clar ca te poti astepta la orice.Da' am zis ca poate mai polishez putin steaua aia norocoasa sa straluceasca mai mult..the more you know, the better.Nu vreau sa o cumpar in modul "Geronimoooooo" si apoi sa plang pe langa ea, de aici si "infiltrarea".Era si un meme "the risk i took was calculated, but man, i am so bad at math"

                        Comment


                        • #13
                          Good luk !

                          Comment

                          Working...
                          X