Detin masina de noua si m-am bucurat enorm de ea pana cum 1 an cand la plecarile de pe loc ma gandeam daca sa o vand , condusul devenind un chin (poate e mult spus dar era foarte enervant)
A venit vremea sa schimb bateria si m-am gandit sa ii dau un ECU RESET (pasii mai jos enumerati) iar masina a devenit din nou placuta la condus (deja 1 luna de teste), am mai intampinat probleme cu trepidatii mici dar controlabile din pedala ambreiaj ca la mai multe manuale pe care le-am condus.Tin sa mentionez ca vibra asa de tare de spuneai ca pica motorul.(cald,rece, frig,ploaie-ca am tot primit "explicatii" si la service Honda
Pt cei cu aceasta problema zic sa incercati...nu necesita investitie ,explicatii tehnice nu pot da dar e clar ca motorul a "invatat" sa fie iar motor de Honda...intampinam mici scuturari si in treptele a 2a, a3-a la decelerare care sunt cat de cat normale la scaderile de turatii dar erau diferite fata de cei 11 ani anteriori
"Deci cum trebuie sa iti resetezi ECU-ul:
1. Conduci masina pana ce ajunge la temperatura optima de functionare, de obicei cand porneste ventilatorul de racire.
2. O opresti si scoti borna de negativ (-) de la baterie. Se pot scoate si cele doua sigurante din tabloul de sub capota. Eu nu prea indic asta pt ca exista riscul strapungerii ECU-ului cand le pui inapoi.
3. Lasi masina sa stea vreo 10-15min dupa care atasezi borna inapoi.
4. Pornesti masina FARA SA APESI PEDALA DE ACCELERATIE!!!!! si o lasi sa stea la relanti vreo 10-15 min, cu toti consumatorii opriti.
5. Opresti motorul si il repornesti.
6. Iesi la o blana pe undeva ca ECU-ul sa isi refaca harta."
A venit vremea sa schimb bateria si m-am gandit sa ii dau un ECU RESET (pasii mai jos enumerati) iar masina a devenit din nou placuta la condus (deja 1 luna de teste), am mai intampinat probleme cu trepidatii mici dar controlabile din pedala ambreiaj ca la mai multe manuale pe care le-am condus.Tin sa mentionez ca vibra asa de tare de spuneai ca pica motorul.(cald,rece, frig,ploaie-ca am tot primit "explicatii" si la service Honda
Pt cei cu aceasta problema zic sa incercati...nu necesita investitie ,explicatii tehnice nu pot da dar e clar ca motorul a "invatat" sa fie iar motor de Honda...intampinam mici scuturari si in treptele a 2a, a3-a la decelerare care sunt cat de cat normale la scaderile de turatii dar erau diferite fata de cei 11 ani anteriori
"Deci cum trebuie sa iti resetezi ECU-ul:
1. Conduci masina pana ce ajunge la temperatura optima de functionare, de obicei cand porneste ventilatorul de racire.
2. O opresti si scoti borna de negativ (-) de la baterie. Se pot scoate si cele doua sigurante din tabloul de sub capota. Eu nu prea indic asta pt ca exista riscul strapungerii ECU-ului cand le pui inapoi.
3. Lasi masina sa stea vreo 10-15min dupa care atasezi borna inapoi.
4. Pornesti masina FARA SA APESI PEDALA DE ACCELERATIE!!!!! si o lasi sa stea la relanti vreo 10-15 min, cu toti consumatorii opriti.
5. Opresti motorul si il repornesti.
6. Iesi la o blana pe undeva ca ECU-ul sa isi refaca harta."
Comment