Probleme A/T Accord CL7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme A/T Accord CL7

    Mi-a crapat cutia de viteze la Accordul meu din 2007, DBA- CL7, K20A, A/T. Cutia inca nu a fost desfacuta dar s-au gasit urme de piesa sparta pe busonul magnetic de la uleiul de cutie. Pana isi dau seama cei de la asko care e amploarea damage-ului ma uit sa gasesc o cutie din dezmembrari. Din ce am vazut pe TSX forum s-ar potrivi pentru CL7 cutia de CL9 - potrivire fara modificari la nivel de suport si motor. Singura diferenta este ca cutia de CL9 are un punct de prindere in plus pentru a compensa cuplul putin mai mare dar este neglijabila.
    Intrebarea mea este - avand in vedere ca actuala cutie este una cel putin rudimentara oare nu se poate schimba cu o cutie superioara? modelul de dupa 2008, spre exemplu? Ceva cu 6 viteze?
    Poate ca sunt eu naiv si nu inteleg prea bine procesul dar daca merge cea de CL9 pe CL7 de ce nu ar merge una de generatie mai noua? Ar trebui schimbat si ecu-ul cutiei, presupun? Aveti ceva sfaturi cum pot trata problema asta?
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 12-12-16, 18:59.
    B 63 UWG , Accord 2.0, A/T, Ex, Royal Blue

  • #2
    Presupunand ca s-ar potrivi mecanic o cutie de generatie mai noua (ma indoiesc), electronica cutiei noi sigur nu va merge in masina de generatie mai veche pentru ca nu se va intelege cu restul electronicii din masina. Ca si cum ar vorbi limbi diferite.
    '08 Honda Accord 2.0 i-VTEC M/T
    EX '89 Honda Prelude 2.0i-16
    '99 Subaru Forester S-Turbo M/T
    '07 Dacia Logan 1.4 MPI Laureate

    Comment


    • #3
      Salut, imi pare foarte rau de necaz, nu pot sa iti dau un raspuns la ce doresti, eu insa as vrea sa stiu in ce conditii a crapat. avea ulei cit trebuie? a fost schimbat periodic?multumesc si succes cu necazul.

      Comment


      • #4
        Originally posted by mumuishere View Post
        Mi-a crapat cutia de viteze la accordul meu din 2007, DBA- kl7, k20a, AT. Cutia inca nu a fost desfacuta dar s-au gasit urme de piesa sparta pe busonul magnetic de la uleiul de cutie. Pana isi dau seama cei de la asko care e amploarea damage-ului ma uit sa gasesc o cutie din dezmembrari. Din ce am vazut pe TSX forum s-ar potrivi pentru CL7 cutia de CL9 - potrivire fara modificari la nivel de suport si motor. Singura diferenta este ca cutia de CL9 are un punct de prindere in plus pentru a compensa cuplul putin mai mare dar este neglijabila.
        Intrebarea mea este - avand in vedere ca actuala cutie este una cel putin rudimentara oare nu se poate schimba cu o cutie superioara? modelul de dupa 2008, spre exemplu? Ceva cu 6 viteze?
        Poate ca sunt eu naiv si nu inteleg prea bine procesul dar daca merge cea de CL9 pe CL7 de ce nu ar merge una de generatie mai noua? Ar trebui schimbat si ecu-ul cutiei, presupun? Aveti ceva sfaturi cum pot trata problema asta?
        pai si cutia noua tot 5 trepte are
        '16 BMW 520xd
        '15 FK2
        ex '10 CU1
        ex '07 CL7

        Comment


        • #5
          Originally posted by Basil View Post
          Salut, imi pare foarte rau de necaz, nu pot sa iti dau un raspuns la ce doresti, eu insa as vrea sa stiu in ce conditii a crapat. avea ulei cit trebuie? a fost schimbat periodic?multumesc si succes cu necazul.
          da, avea ulei cat trebuie. eu am luat-o la 80k si vechiul proprietar nu schimbase niciodata uleiul. l-am schimbat eu pe la 85k si trebuia sa intru la cel de-al doilea schimb. de forjat masina nu am prea forjat-o singura chestie mai "periculoasa" fiind reprizele mai dinamice pe modul manual folosind din cand in cand frana de motor - ceea ce ar fi trebuit sa puna ceva presiune pe cutie. Acum si cutia avea niste limitari fizice pentru a preintampina accidentele - nu te lasa sa bagi in prima viteza mai sus de 60 de km/h, spre exemplu.
          B 63 UWG , Accord 2.0, A/T, Ex, Royal Blue

          Comment


          • #6
            Originally posted by fst View Post
            pai si cutia noua tot 5 trepte are
            da, m-am lamurit si cu asta la ce consum am (14.5-15) ma geandeam ca poate mai scad si eu nitel la drumurile lungi
            B 63 UWG , Accord 2.0, A/T, Ex, Royal Blue

            Comment


            • #7
              Originally posted by s-line View Post
              Presupunand ca s-ar potrivi mecanic o cutie de generatie mai noua (ma indoiesc), electronica cutiei noi sigur nu va merge in masina de generatie mai veche pentru ca nu se va intelege cu restul electronicii din masina. Ca si cum ar vorbi limbi diferite.
              Da, imi dau seama. Merita sa pun o intrebare, totusi...
              B 63 UWG , Accord 2.0, A/T, Ex, Royal Blue

              Comment


              • #8
                Salut,

                Imi pare rau de necazul patit. De ce nu iei in considerare montarea unei cutii manuale? Cred ca vei ajunge mai ieftin. Te rog sa ne tii la curent.

                Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Eu as cauta sa.montez o cutie in 6 trepte de pe CL9. In felul asta vei avea consum mai mic(cel putin 2l zic eu) si dinamica mult mai buna.
                  Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                  Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                  ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                  Comment


                  • #10
                    Si eu as incerca varianta propusa de Dragos. Cred ca ai face cel mai bun upgrade daca e posibil.
                    ....

                    Comment


                    • #11
                      Iar pedala de ambreiaj o montezi la pasagerul dreapta.

                      Comment


                      • #12
                        Sau la locurile spate...!


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                        Comment


                        • #13
                          Acolo va sta timoneria.

                          Comment


                          • #14
                            Nu ati mai auzit/vazut schimb de la AT la MT?

                            Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                            BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                            Comment


                            • #15
                              Ba da, insa intrebarea e daca se merita tot deranjul aferent...


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                              Comment

                              Working...
                              X