Probleme A/T Accord CL7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by richie View Post
    Vezi dacă ai fost evaziv în afirmații, imediat a venit KMR cu tractorul

    A mea spre deosebire de a lui Delphi, are și uleiul și filtrele OEM.

    La Accord am parbrizul aftermaket, așa am luat mașina, în rest, totul OEM, înclusiv consumabilele
    KMR
    Super Moderator
    Last edited by KMR; 07-01-17, 18:10.
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • #47
      Si ca sa dau peste nas si eu, dar tangential, colegului de la Sibiu atrag atentia celor cu Civicul 4d ca atunci cand bieletele antiruliu vor fi numai bune de schimbat, sa si le cumpere din State pe motiv de mare diferenta de pret: in State una bucata costa aprox. 16$, la dealer si pe Cox aceeasi piesa este 97$. Comanda mea pentru 4 bielete (am zis sa le schimb pe toate), 4 bucse si niste produse de detailing a ajuns la un pret putin mai mare decat pretul unei singure bielete cumparate de la dealer ori Cox.
      Pe de alta parte, confirm ca cei de la Autoklass sunt nu doar slabi, dar si foarte scumpi: o geometrie la Sibiu costa 316 lei, la Apan 140 de lei.
      La randu-mi, pe masina am folosit piese OEM cu cateva exceptii nesemnificative: discuri si placute frana, filtrele de ulei si de polen, uleiul de motor.
      Cu exceptia unei singure geometrii, toate interventiile pe masina au fost facute la dealer (Apan) care, btw, are preturi cat se poate de rezonabile.
      So, Polish Sibiu, vezi sa nu te trezesti cu multi la usa!

      Comment


      • #48
        asta e..suport..dar afirmatia mea a fost facuta corect ...referindu-se la o singura persoana "sa imi arate cineva si mie o masina" ...daca imi arata unul..ii fac masina Gratis ...am promis o rezolvam ...

        Comment


        • #49
          Vin si eu la spartul targului, ma mai primiti? A mea este 99,99% OEM, totul original din fabrica. Inmatriculata in august 2009, n-am vrut sa pun piese AM pe ea, pentru ca... nu s-a defectat nimic la ea, totul este in parametri. Pana si bateria este cea originala. Doar becurile le-am schimbat cu unele mai performante.

          Iar legat de ulei, te contrazic. Unele uleiuri chiar sunt mai bune decat altele si chiar se simt diferentele dintre ele. Dar trebuie sa ai ureche si sa-ti cunosti f bine mersul motorului.

          Comment


          • #50
            ia sa incerc sa vb cu cei de aici : http://www.raxles.com/products.aspx

            Comment


            • #51
              Pana la urma depinde ce vrei sa faci cu masina. Daca vrei sa o consideri masina de 4 ani si sa o dai...baga AM. Daca vrei sa tii mai mult timp masina (cum vreau eu sa fac) mergi pe OEM. Si mai ales ca exista AM si AM. E una sa schimbi cu Mugen si alta e sa bagi fier din vitan. Ia spune-i tu lui Xander ca i s-ar potrivi mai bine niste after market-uri albastre in locul farurilor OEM pe ATR-ul lui!

              Dai exemplu capete de bara facute in Moldova. Sper ca ai glumit... Stii tu ce aliaj folosesc? Un pic prea mult carbon si la -20 il spargi cu pumnul. Daca e duraluminiu? Stii tu daca au echipamentele necesare sa lucreze cu metale pretentioase? Unele metale la supraincalzire devin casante. Moldovenii mai fac si brandy din alcool cu sirop de tuse. Este ieftin dar nu-i lauda nimeni pentru asta.
              Legat de state - nu inteleg de ce zici ca am dat pe second pretul de nou. Pentru dezmembrari preturile sunt asemanatoare. O cutie buna e pe la 1000 usd/eur. Marea diferenta sta in numarul si calitatea specialistilor. La noi stiu doar sa schimbe uleiul. Nici manualul nu stiu sau nu vor sa-l urmareasca. Nu merge? (mi-am ars modulatorul de la ABS - am schimbat toata pompa cu tot cu modulator - si sunt sigur ca e doar o rezistenta/dioda/ce dracu o mai fi inauntru arsa). Schimbam!
              In state, contra unei manopere de 1500-2500 usd, se baga sa-ti repare si cutia.
              B 63 UWG , Accord 2.0, A/T, Ex, Royal Blue

              Comment


              • #52
                Eu nu inteleg cum a alunecat discutia catre piese AM si ce prosti sunt romanii ca dau banii de piese noi AM pe piese de la dezmembrari cand aici se discuta de o cutie AT de CL7... Exista cutie automata AM de CL7 si nu stiu eu?! Sau ce luam AM?
                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                Comment


                • #53
                  Pentru ce motiv a crapat cutia de viteze pana la urma?

                  Comment

                  Working...
                  X