Probleme ambreiaj i-Shift?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme ambreiaj i-Shift?

    Salut!

    Am un Civic (2008-2009) i-Shift.. si azi dintr-o data cand sa pornesc.. nimic. Se oprea ca si cum nu mai e baterie.
    Am chemat un prieten am incarcat bateria si totul ok. Pana cand dau sa misc masina.. bag in R .. nimic.. bag in A.. Apoi pe manuala nimic.
    Masina se tureaza dar nu misca deloc. Dupa ce am oprit motorul si pornit iarasi a aparut eroarea in bord cu rotita si semnul exclamarii (probleme la transmisie)
    Am fost in trecut la Asko si mi s-a spus ca ambreiaju e uzat.. si mai patina in marsarier cateodata..
    Ma gandesc ca a picat acum de tot.. macar daca ar mai merge pana la reprezentanta ca sa nu o iau pe platforma ar fi ceva..
    Ceva idei?
    Multumesc!
    Last edited by hondatu; 03-08-15, 08:58.

  • #2
    E posibil sa nu fie neaparat ambreiajul, ci de la baterie/caderea de tensiune.

    Scoate-i bornele vreo 15 minute si incearca apoi din nou.
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      am incercat asa... si merge.. dar imi apar niste erori in bord.. pe galben un volan si cu semnul exclamarii.. si rotita cu semnul exlamarii.. doar ca imi apar mici in partea stanga.. pana sa pornesc motorul. e normal?

      dupa ce pornesc imi dispar dar am observat o chestie ciudata care nu stiu ce e.. counterul asta imi contorizeaza cati km fac de cand o pornesc..



      multumesc.

      Comment


      • #4
        Arata de cat timp este pornit motorul (ore - minute).
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

        Comment


        • #5
          ah.. da.. asa e. are sens.

          deci ramane doar eroarea asta : http://www.carcomplaints.com/media/c...3114d2dee3.jpg
          (prima din stanga)
          ma gandeam totusi ca daca dispare dupa ce pornesc nu ar trebui sa fie normal? (nu imi amintesc sa fi aparut si inainte de acest incident)

          multumesc!

          Comment


          • #6
            macar acum merge. totusi ar trebui sa mergi in service Honda pentru eroare.
            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

            sigpic

            Comment


            • #7
              am gasit eroarea intre timp: http://www.carsofamericainc.com/stee.../#.Vb_Xf2Sqqko

              se pare ca e de la servodirectie.. o sa verific maine nivelul uleiului de la servo si poate merg sa il schimb.

              multumesc pentru ajutor.

              Comment


              • #8
                Nu cred ca ai ce ulei sa verifici, ai servo electric.
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                Comment


                • #9
                  Am patit la un Ford asta. Se aprindea becul respectiv si nu mai mergea servo - adica luai de volan super greu. Dupa o suta de vizite in service-ul BDT (unde chiar cred ca s-au adunat toti incompetentii din lume), unde mi-au schimbat pe rand, pe banii mei - bateria masinii, resoftare, inca o componenta, nu mai tin minte ce + inca 2 testari OBD platite de mine degeaba, am renuntat si am ajuns la Ploiesti, la recomandarea unui coleg de forum de aici.

                  A trebuit schimbata coloana de volan + motor de servo... O caruta de bani, cu atat mai frustrant cu cat masina abia iesise din garantie... Cei de la BDT sustineau ca trebuie schimbata bateria fiindca asa se intampla cand respectiva piesa nu mai primeste curent suficient. E posibil asta sa fie la tine problema, la mine nu a fost asta. Lichid nu ai oricum in sistem. Sfatul meu - mergi repejor in service, nu vrei sa stii cat costa piesele astea..
                  '02 Honda Accord Type-R / ex '10 Honda Civic Type-R GT LSD / ex '07 Honda Accord 2.0 LS M/T

                  Comment


                  • #10
                    mie imi merge servo.. masina merge fix ca inainte. doar ca apare eroarea in bord cand dau de cheie.. iar apoi cand pornesc dispare. o sa merg zilele viitoare pana la asko cred si pana atunci nu o sa prea merg cu ea.

                    Comment


                    • #11
                      Astazi am patit o chestie nasoala cu masina (Civic 8, cutie I-shift)...pe drum dintr-o data am vazut ca accelerez in gol si imi apare in bord "check system"...trag pe dreapta, opresc si incerc sa repornesc...nimic, imi rameanea "N", ca si cand nu ar fi cuplat nimic...ma tracteaza cineva pana in parcare si inainte sa chem o masina da tractari zic sa mai incerc o data. Surpriza! Porneste....mai merg asa vreo 30 km si iarasi apare simptomul...trag pe dreapta, dupa 3-4 minute iarasi merge....mai merg 10 km si la un sens giratoriu, din nou problema...obisnuit, astept cele 5 minute si pornesc....dupa alti 10-15 km iarasi se intampla, chiar intr-un sens giratoriu...reusesc cumva sa trag in afara carosabilului si de aceasta data nu mai pot cupla sa plec mai departe (oricum vorbisem sa o las in fata service-ului, dar nu am mai putut porni sa fac inca 500 metri). Eu sper sa fie ceva la kitul de ambreiaj (are 184 kkm fara sa fi fost schimbat)...a mai patit cineva asta? Vreo parere?

                      Comment


                      • #12
                        Posibil actuatorul http://hondakarma.com/threads/honda-...64/live?page=1


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Cam la asta ma gandeam si eu cu groaza

                          Comment


                          • #14
                            Simptomele astea nu prea par a avea legatura cu ambreiajul (care e asemanator ca la o manuala, disc si placa de presiune). Cel mai probabil e actuatorul. Incearca o resoftare si o reinvatare statica si dinamica. Cand se conecteaza interfata ar trebui sa apare si erorile. Daca e actuatorul, sunt 2 variante: fie unul nou (care costa 1500 euro parca), fie sa se bage cineva la schimbat cate ceva pe acolo ca in tutorialul asta din Rusia: https://www.drive2.ru/l/3877435/
                            Poate nu o fi asa grav. Sa ne tii la curent cu problema asta.
                            2008 Honda Civic 5d i-shift

                            Comment


                            • #15
                              Salutare, multumesc pentru informatii. Deocamdata masina a ajuns la Autoklass (reprezentanti Honda pe Sibiu) si sper ca zilele astea sa faca o diagnoza (sunt foarte ocupati) si sa vad care e problema. Va tin la curent, desigur...

                              Comment

                              Working...
                              X