Probleme diferential Honda HR-V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme diferential Honda HR-V

    Salut, ma numesc Lucian, din Buc, iar de 1 an conduc o honda H-RV din 99, 105 hp, testata pe drumurile patriei si pe terenurile desfundate din jurul Bucurestiului se poarta admirabil, am facut 27.000 intr-un an cu ea, pana acum n-am avut probleme in afara unui senzor abs defect pe care il voi schimba dar momentan e f scump si a electromotorului, schimpat si el- recent i-am facut toate schimburile de ulei, filtre. De ceva timp am o problema cu ea si as dori ajutorul vostru daca se poate, avand dual pump sistem. rotile din spate cuplau normal- doar cand alunecau cele din fata, de ceva timp cupleaza instant cand plec de pe loc, si raman cuplate, la o accelerare mai serioasa gen depasire, puterea revine in fata in trepte( un fel de socuri), lucru destul de neplacut, initial am crezut ca este uleriul de vina pe care l-am schimbat in diferential dar problema nu s-a rezolvat, idei, sugestii?
    Va multumesc anticipat.

  • #2
    Ai schimbat si uleiul din cutie?
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • #3
      [QUOTE=KMR;519986]Ai schimbat si uleiul din cutie?[/Q
      din cutie doar completat, a fost schimbat acum 1 an chiar inainte sa o iau, schimbate recent, bujii, filtru benzina, ulei motor, diferential, bielete, bucsi, acum vad ca mi se aprinde becul de pe bord ala rosu si cand franez la semafor, desi n-ar trebui. Multumesc pentru interes.

      Comment


      • #4
        Dacă ți se aprinde becul de ulei nu prea e bine. Cāt de repede completează nivelul. Din păcate, cānd se aprinde becul de ulei, nivelul este foarte jos și riști să strici motorul.
        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
        My cars:

        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

        Comment


        • #5
          Originally posted by KMR View Post
          Dacă ți se aprinde becul de ulei nu prea e bine. Cāt de repede completează nivelul. Din păcate, cānd se aprinde becul de ulei, nivelul este foarte jos și riști să strici motorul.
          Nu ma refer la becul de ulei, ci la becul rosu cu semnul intrebarii care se aprinde cand tragi frana de mana sau cand cupleaza rotile din spate.

          Comment


          • #6
            Semnul(!)Completeaza cu lichid de frana.Daca pe viitor se mai aprinde verifica sistemul de franare, este posibil sa pierzi lichid de frana pe undeva.

            Comment


            • #7
              Nu completa lichidul de frana, schimba-l. Daca iei 1 litru de lichid de frana, iti mai ramane si pentru un schimb de lichid de ambreiaj.
              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

              Comment


              • #8
                Originally posted by Teacher13 View Post
                rotile din spate cuplau normal- doar cand alunecau cele din fata, de ceva timp cupleaza instant cand plec de pe loc, si raman cuplate, la o accelerare mai serioasa gen depasire, puterea revine in fata in trepte
                Salut Lucian,
                Ar fi bine daca ai explica ca la prosti. De fapt poti considera ca sunt mai greu de cap eu ca sa nu vorbesc in numele altora.
                Spune-mi cum ai concluzionat ca se cupleaza puntea spate instant cand pleci de pe loc....o data.
                Si ar mai fi chestia cu "revenirea puterii in fata la depasire". Nu stiu ce vrei sa zici. de ce ar fi concentrata puterea pe puntea fata in mom depasirii? asa (stii tu teoretic ca) e sistemul? si cum ai concluzionat ca se transfera acolo?
                Pana la urma, in legatura cu cutia asta de viteza care nu stim daca e automata sau manuala, tu stii ce ulei a fost pus in ea sau stii ca s-a pus doar ulei si atat,
                Website Boutique Oils

                Comment


                • #9
                  Originally posted by tudorart View Post
                  Salut Lucian,
                  Ar fi bine daca ai explica ca la prosti. De fapt poti considera ca sunt mai greu de cap eu ca sa nu vorbesc in numele altora.
                  Spune-mi cum ai concluzionat ca se cupleaza puntea spate instant cand pleci de pe loc....o data.
                  Si ar mai fi chestia cu "revenirea puterii in fata la depasire". Nu stiu ce vrei sa zici. de ce ar fi concentrata puterea pe puntea fata in mom depasirii? asa (stii tu teoretic ca) e sistemul? si cum ai concluzionat ca se transfera acolo?
                  Pana la urma, in legatura cu cutia asta de viteza care nu stim daca e automata sau manuala, tu stii ce ulei a fost pus in ea sau stii ca s-a pus doar ulei si atat,
                  In primul rand multumesc pentru interes, voi incerca sa fiu mai explicit, masina mea este H-rv- primul model - cutie MAnuala, cu tractiune pe fata in majoritatea timp-ului, iar cand rotile din fata aluneca ( demaraj, polei zapada)- printr-un sistem de 2 pompe se cupleaza si rotile din spate transmitand o putere intre 30-70% catre rotile din spate in functie de cat de mult aluneca cele din fata, sistemul se suspenda automat cand toate 4 rotile se invart la fel sau cand este apasata pedala de frana pentru a interveni abs-ul, pana acum cateva saptamani, totul era perfect si in parametrii, chiar daca am un senzor abs defect pe spate dreapta, despre cutie nu stiu ce ulei s-a pus, o sa ma gandesc sa-l schimb curand, uleiul de frana a fost schimbat la fel inainte sa o iau, nu stiu de care tip, insa tipa care a avut masina era grijulie si pasionata de auto, . despre revenirea puterii in trepte sa explic, inainte doar masinile sport plecat mai repede decat mine la semafor, aveam puterea pe rotile din fata si plecam destul de repede, acceleram rapid, de cand plec cuplat cu puterea si pe rotile din spate, parca am acceleratia unei dacii 1300, daca o iau usurel...ajung la viteza dorita dar in ff multe secunde, diferenta este colosala, ce nu inteleg este ca desi am aceeasi turatie ( schimb cat mai apropiat de cuplu maxim adica 3400 rpm) simt zvacniri si usore si atunci masina accelereaza ceva mai bine, ( masina mea nu are v-tec). Am bujii, filtru benzina, ulei motor, diferential, filtru aer, abia schimbate.

                  Comment


                  • #10
                    Culmea e ca eu plec mai bine cand intra si spatele E adevarat ca ma refer la plecare putin mai in forta . Eu zic totusi sa schimbi si uleiul in cutie si sa pui ulei OEM.
                    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                    My cars:

                    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by KMR View Post
                      Culmea e ca eu plec mai bine cand intra si spatele E adevarat ca ma refer la plecare putin mai in forta . Eu zic totusi sa schimbi si uleiul in cutie si sa pui ulei OEM.
                      Asa era si la mine inainte, cupla spatele cam 2 3 secunde apoi gata, voi schimba si uleiul din cutie, la cel de franare vad ca nu sunt probleme si nici nu am probleme de franare, culmea e ca mi se stinge becul acum la relanti sau in franare si mi se aprinde cand ma opresc la semafor.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Teacher13 View Post
                        despre revenirea puterii in trepte sa explic, inainte doar masinile sport plecat mai repede decat mine la semafor, aveam puterea pe rotile din fata si plecam destul de repede, acceleram rapid, de cand plec cuplat cu puterea si pe rotile din spate, parca am acceleratia unei dacii 1300, daca o iau usurel...ajung la viteza dorita dar in ff multe secunde, diferenta este colosala, ce nu inteleg este ca desi am aceeasi turatie ( schimb cat mai apropiat de cuplu maxim adica 3400 rpm) simt zvacniri si usore si atunci masina accelereaza ceva mai bine, ( masina mea nu are v-tec). Am bujii, filtru benzina, ulei motor, diferential, filtru aer, abia schimbate.
                        Am inteles. Nu vad indicii cu care sa te indrepti spre sistemul dual pump. Posibil totusi sa ai dreptate si sa nu functioneze corect. Poate fi derutat de senzorul defect. Banuiesc ca foloseste senzorii abs pt a vedea diferenta de rotatie dintre roti...asa e la majoritatea masinilor.

                        Legat de motor, ai pus bujii ngk sau denso cu acelasi cod ca cele de fabrica?

                        Cutia daca nu e automata nu e problema. Cea mecanica are raport de transmisie fix si nu sunt alunecari sau alte socuri.
                        Website Boutique Oils

                        Comment


                        • #13
                          Va multumesc mult pentru raspunsurile primite, m-au ajutat sa inteleg diferite aspecte ale motorului, buba pana la urma ma gasit-o in delcou, se uzasera piesele alea de metal care dadeau scantei catre fise.

                          Comment


                          • #14
                            cat a fost delcoul? ai schimbat doar capacul sau ce a fost nevoie?

                            Comment

                            Working...
                            X