Cutie de viteze de Type S pe Accord 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie de viteze de Type S pe Accord 2.0

    As dori sa va intreb daca se poate monta cutie cu 6 viteze de Accord Type S pe Accord 2.0??

    Credeti ca va fi benefica pentru reprize si eventual pentru consum la mers constant pe autostrada?

    Nu ma pricep la rapoarte si sunt interesat daca acest tip de cutie se preteaza curbei de cuplu si de putere a motorului de Accord K20.

    Multumesc de raspunsuri!
    ....

  • #2
    Pai cu cea de type-s ai avea rapoarte o idee mai scurte 1-5 => acceleratii mai bune
    Iar 6 mai lunga decat 5-ul tau => turatii o idee mai mici la cruising
    Deci este win win pentru orice curba de cuplu.

    Senzorul de viteza citeste de pe treapta 3, posibil sa-ti altereze speedometr-ul
    Nu stiu daca este direct fit, cutia de CL9 direct pe CL7, sau daca internele din cutia de CL9 incap in cutia de CL7.

    Comment


    • #3
      Am studiat si eu problema. Cutia este direct fit, ambeiajul este identic, carcasele exterioare au coduri identice pe ambele modele, deci ar trebui si ca internele sa se potriveasca dintr-una in alta.

      Problema cu speedometer-ul pe care o ridica Dinu nu o luasem in calcul, trebuie studiat.
      Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
      Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
      ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

      Comment


      • #4
        La asta ma gandeam si eu ca pe 1-5 va fi mai nervoasa iar cu a 6-a as putea sa fac ceva economie pe autostrada. Acum la 140 in a 5-a am aproape 4000 de rpm. Cu senzorul ma gandesc ca se poate schimba un parametru de conversie din calculator.

        Dragos daca carcasele au acelasi cod si eu cred 100% ca internele se pot schimba. Acu' intrebarea ar fi cam la ce cost

        Ideea cu schimbatul mi-a venit la o plimbare cu Civicul 5D. Are cutia mult mai scurta si mi se potriveste mai bine. Ma gandesc ca Accordul cu asa rapoarte ar fi mai racheta decat e
        ....

        Comment


        • #5
          look, volan pe dreapta, nu stiu daca este sau nu adaptabila celui pe stanga.......si cred ca ti-o lasa in 420 ptr ca sta demult cu ea....la vanzare...asta daca chiar esti interesat...
          http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-ACCORD-GEARBOX-AUTOMATIC-2-4-I-VTEC-2004-PETROL-/121062277358?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM& hash=item1c2fdfc0ee

          Comment


          • #6
            Jonny in nici un caz nu ma intereseaza automata . Plus de asta aducerea din Anglia ar ridica destul de mult pretul.

            Singura mea problema e daca se potriveste perfect . Cei de la Kampur mi-au spus ca nu se baga la o schimbare de pinioane dintr-o cutie in alta doar la schimbarea cutiei cu alta.

            Deci, stie cineva daca se potriveste cutia manuala de type s pe Accord 2.0 tot manual??
            ....

            Comment


            • #7
              Cum am scris si mai sus, este direct fit, adica da, se potriveste. orice cutie manuala de 2.4 se potriveste pe 2.0. Avem acelasi ambreiaj, aceeasi carcasa, aceeasi prindere pe motor. Nu stiu insa ce poti intampina pe parcurs , probleme cu diversi senzori, etc. De cand am cumparat masina tot studiez problema, insa nu am pus-o in practica
              Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
              Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
              ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

              Comment


              • #8
                Dragos am vorbit cu cei de la Kampur si mi-au spus ca e posibil ca nr de dinti de la cuplaj (sper ca ma exprim corect) sa difere chiar daca carcasa e aceeasi.
                Oricum m-ai linistit, daca si tu vrei sa faci aceeasi manevra astept frumos la coada , nu ma bag in fata.
                ....

                Comment


                • #9
                  E destul de explicit aici: http://www.tsxclub.com/forums/1st-ge...t-tsx-k24.html
                  E bolt on pe motor, dar nu si pe sasiu. "The K24 transmission cases have an extra mount to support the torque added. Transmission will bolt up right to the engine but, not on the mounts. K-series transmission have their internals swappable though. "
                  Respectiv si ce a zis Dinu cu senzorul de pe a 3-a e adevarat, ori o lasi in pace ca diferenta nu e alarmanta, ori apelezi la un quick fix.
                  _________________________
                  2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

                  Comment


                  • #10
                    Da, pai acolo spune destul de clar: tipul vrea sa monteze o cutie de euro-r pe un tsx 2.4. Cutia de 2.0 nu are acel suport in plus, cea de 2.4 il are. Cea de 2.4 probabil va fi usor de pus pe 2.0, insa cea de 2.0 nu va veni cum trebuie pe 2.4, cel putin eu asta inteleg. Oricum, sunt convins ca nu e problema majora in a gasi o solutie pentru suportul ala.

                    Eu nu m-am apucat pana acum din motive financiare pe de-o parte si pt ca ar trebui sa blochez masina cateva saptamani pe de alta parte.

                    Edit: Am gresit. Intr-adevar pe sasiul de 2.4 se pare ca mai e un punct de fixare, deci va trebui ceva adaptare, insa sunt in continuare convins ca se poate face.
                    Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                    Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                    ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                    Comment


                    • #11
                      Daca te ajuta cu ceva - desi cred ca nu - (esti categoric impotriva cutiei automate de pe 2,4), eu la 200Km/ora am vreo 4000 ture iar la 3000 ture am 145/ora (intr-a 5-a,desigur). Cred ca ti-ar fi mai economica dar nu si mai "rapida", desigur.

                      Comment


                      • #12
                        Tipul asta din Germania și-a făcut swap de motor și cutie de 2.4 pe acordul de 2.0
                        Legat de cutie spune ca cea de 2.4 are aceleași prinderi ca și cea de 2.0

                        http://www.tsxclub.com/forums/showthread.php?t=97169

                        Comment


                        • #13
                          Excelent Dinu! De mare ajutor!
                          Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                          Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                          ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                          Comment


                          • #14
                            Aveti idee daca trebuie schimbat si schimbatorul de viteze la un asemenea swap?

                            Comment


                            • #15
                              Timoneria da(cablurile). Selectorul efectiv nu, e acelasi.
                              Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                              Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                              ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                              Comment

                              Working...
                              X