Buna,
am următoarea problemă: la viteze peste 120 km/h incepe sa vibreze volanul, apoi, pe măsură ce crește viteza, cresc și vibrațiile. La 150-160 hm/h deja vibrează caroseria și se simte īn scaun.
Nu face niciun fel de zgomot, nu trage volanul, nu bate, nu troncane, nu uzeaaza cauciucurile anormal.
Mașina este Civic Sedan 1.8, din 2014, cca 94 mii km la bord, nimic schimbat pana acum pe zona de directie/suspensie.
Īnainte de a merge la service am verificat presiunea in roti și am fost la vulcanizare și am reechilibrat rotile. Nu s-a rezolvat nimic. Am fost apoi la 2 service-uri: service 1, "specialist in direcții" mi-a spus că "parcă" ar fi un joc la niste bucșe care sunt ușor uzate, pe puntea față. Am convenit să le schimbe. Pana la urma, in loc de bucșe a adus brațe și nici alea pe codul maisnii. A adus 3 modele, pe ideea că vedem noi ce se potrivește și punem ea, că doar cum am făcut altele, o facem și pe asta. Am renunțat și am mers la service 2. La service 2, au zis că nu are absolut nici joc masina, totul e ok dpdv mecanic, deci sunt de vina cauciucurile. Am schimbat cauciucurile și le-am pus pe cele de iarna, echilibrate de ei. Același comportament al mașinii, vibrează exact la fel. Cauciucurile de vară, puse inițial pe mașină, sunt Nokian eLine 2, din 2019 cu 3mm de bandă de uzură pe ele. Cele de iarna sunt Nokian Snowproof din 2019, mai au 4mm pe banda de uzură.
Nu am avut absolut nicio problemă pānă īn această vară cānd pe autostrada, brisc, am vonstatat că vibrează.
Ce sa fac? Ce să le spun la domnii mecanici să verifice, in afara de a mișca de roti? Unde sa merg? Ați mai pățit vreunul așa ceva? Sunt din oraș mic de provincie, din Ardeal.
Menționez că toate verificările de pānă acum am constat īn mișcat de roti cu mașina ridicată. Nu s-a uitat nimeni la puntea spate sau lacaseta de direcție.
Mulțumesc mult pentru ajutor!
am următoarea problemă: la viteze peste 120 km/h incepe sa vibreze volanul, apoi, pe măsură ce crește viteza, cresc și vibrațiile. La 150-160 hm/h deja vibrează caroseria și se simte īn scaun.
Nu face niciun fel de zgomot, nu trage volanul, nu bate, nu troncane, nu uzeaaza cauciucurile anormal.
Mașina este Civic Sedan 1.8, din 2014, cca 94 mii km la bord, nimic schimbat pana acum pe zona de directie/suspensie.
Īnainte de a merge la service am verificat presiunea in roti și am fost la vulcanizare și am reechilibrat rotile. Nu s-a rezolvat nimic. Am fost apoi la 2 service-uri: service 1, "specialist in direcții" mi-a spus că "parcă" ar fi un joc la niste bucșe care sunt ușor uzate, pe puntea față. Am convenit să le schimbe. Pana la urma, in loc de bucșe a adus brațe și nici alea pe codul maisnii. A adus 3 modele, pe ideea că vedem noi ce se potrivește și punem ea, că doar cum am făcut altele, o facem și pe asta. Am renunțat și am mers la service 2. La service 2, au zis că nu are absolut nici joc masina, totul e ok dpdv mecanic, deci sunt de vina cauciucurile. Am schimbat cauciucurile și le-am pus pe cele de iarna, echilibrate de ei. Același comportament al mașinii, vibrează exact la fel. Cauciucurile de vară, puse inițial pe mașină, sunt Nokian eLine 2, din 2019 cu 3mm de bandă de uzură pe ele. Cele de iarna sunt Nokian Snowproof din 2019, mai au 4mm pe banda de uzură.
Nu am avut absolut nicio problemă pānă īn această vară cānd pe autostrada, brisc, am vonstatat că vibrează.
Ce sa fac? Ce să le spun la domnii mecanici să verifice, in afara de a mișca de roti? Unde sa merg? Ați mai pățit vreunul așa ceva? Sunt din oraș mic de provincie, din Ardeal.
Menționez că toate verificările de pānă acum am constat īn mișcat de roti cu mașina ridicată. Nu s-a uitat nimeni la puntea spate sau lacaseta de direcție.
Mulțumesc mult pentru ajutor!
Comment