Vibrații la viteza peste 120km/h civic sedan 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibrații la viteza peste 120km/h civic sedan 2014

    Buna,
    ​​​​​​am următoarea problemă: la viteze peste 120 km/h incepe sa vibreze volanul, apoi, pe măsură ce crește viteza, cresc și vibrațiile. La 150-160 hm/h deja vibrează caroseria și se simte īn scaun.
    Nu face niciun fel de zgomot, nu trage volanul, nu bate, nu troncane, nu uzeaaza cauciucurile anormal.
    Mașina este Civic Sedan 1.8, din 2014, cca 94 mii km la bord, nimic schimbat pana acum pe zona de directie/suspensie.
    Īnainte de a merge la service am verificat presiunea in roti și am fost la vulcanizare și am reechilibrat rotile. Nu s-a rezolvat nimic. Am fost apoi la 2 service-uri: service 1, "specialist in direcții" mi-a spus că "parcă" ar fi un joc la niste bucșe care sunt ușor uzate, pe puntea față. Am convenit să le schimbe. Pana la urma, in loc de bucșe a adus brațe și nici alea pe codul maisnii. A adus 3 modele, pe ideea că vedem noi ce se potrivește și punem ea, că doar cum am făcut altele, o facem și pe asta. Am renunțat și am mers la service 2. La service 2, au zis că nu are absolut nici joc masina, totul e ok dpdv mecanic, deci sunt de vina cauciucurile. Am schimbat cauciucurile și le-am pus pe cele de iarna, echilibrate de ei. Același comportament al mașinii, vibrează exact la fel. Cauciucurile de vară, puse inițial pe mașină, sunt Nokian eLine 2, din 2019 cu 3mm de bandă de uzură pe ele. Cele de iarna sunt Nokian Snowproof din 2019, mai au 4mm pe banda de uzură.
    Nu am avut absolut nicio problemă pānă īn această vară cānd pe autostrada, brisc, am vonstatat că vibrează.
    Ce sa fac? Ce să le spun la domnii mecanici să verifice, in afara de a mișca de roti? Unde sa merg? Ați mai pățit vreunul așa ceva? Sunt din oraș mic de provincie, din Ardeal.
    Menționez că toate verificările de pānă acum am constat īn mișcat de roti cu mașina ridicată. Nu s-a uitat nimeni la puntea spate sau lacaseta de direcție.
    Mulțumesc mult pentru ajutor!

  • #2
    Nu īmi dau seama ce ar putea fi dar este clar ceva ce se rotește, nu?
    Deci sunteți din Ardeal.
    Mi-aș lua 3 zile libere și aș merge aici, cu programare: https://auto.centrum.honda.hu/
    Un service de exceptie la Szeghed.
    Trebuie programare, desigur.
    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
    Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
    Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

    Comment


    • #3
      Originally posted by cerevelu View Post
      Nu īmi dau seama ce ar putea fi dar este clar ceva ce se rotește, nu?
      Deci sunteți din Ardeal.
      Mi-aș lua 3 zile libere și aș merge aici, cu programare: https://auto.centrum.honda.hu/
      Un service de exceptie la Szeghed.
      Trebuie programare, desigur.
      Mulțumesc pt sfat! Este o varianta și asta, mai ales că nu e chiar capătul lumii; e un drum de cca 4h / 350 km și oamenii lucrează și sambata. Faptul că lucrează cu programare e deja o emblema a seriozității. Trebuie doar să mă asigur că pot face drumul asta īn siguranță.
      Multumesc!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Geo66 View Post
        Buna,
        ​​​​​​am următoarea problemă: la viteze peste 120 km/h incepe sa vibreze volanul, apoi, pe măsură ce crește viteza, cresc și vibrațiile. La 150-160 hm/h deja vibrează caroseria și se simte īn scaun.
        Nu face niciun fel de zgomot, nu trage volanul, nu bate, nu troncane, nu uzeaaza cauciucurile anormal.
        Mașina este Civic Sedan 1.8, din 2014, cca 94 mii km la bord, nimic schimbat pana acum pe zona de directie/suspensie.
        Īnainte de a merge la service am verificat presiunea in roti și am fost la vulcanizare și am reechilibrat rotile. Nu s-a rezolvat nimic. Am fost apoi la 2 service-uri: service 1, "specialist in direcții" mi-a spus că "parcă" ar fi un joc la niste bucșe care sunt ușor uzate, pe puntea față. Am convenit să le schimbe. Pana la urma, in loc de bucșe a adus brațe și nici alea pe codul maisnii. A adus 3 modele, pe ideea că vedem noi ce se potrivește și punem ea, că doar cum am făcut altele, o facem și pe asta. Am renunțat și am mers la service 2. La service 2, au zis că nu are absolut nici joc masina, totul e ok dpdv mecanic, deci sunt de vina cauciucurile. Am schimbat cauciucurile și le-am pus pe cele de iarna, echilibrate de ei. Același comportament al mașinii, vibrează exact la fel. Cauciucurile de vară, puse inițial pe mașină, sunt Nokian eLine 2, din 2019 cu 3mm de bandă de uzură pe ele. Cele de iarna sunt Nokian Snowproof din 2019, mai au 4mm pe banda de uzură.
        Nu am avut absolut nicio problemă pānă īn această vară cānd pe autostrada, brisc, am vonstatat că vibrează.
        Ce sa fac? Ce să le spun la domnii mecanici să verifice, in afara de a mișca de roti? Unde sa merg? Ați mai pățit vreunul așa ceva? Sunt din oraș mic de provincie, din Ardeal.
        Menționez că toate verificările de pānă acum am constat īn mișcat de roti cu mașina ridicată. Nu s-a uitat nimeni la puntea spate sau lacaseta de direcție.
        Mulțumesc mult pentru ajutor!
        S-a rezolvat, in cele din urmă! A fost de la geometria incorectă. Avea o abatere de 0.2 grade. După ce au fost reglate valorile de convergență conform manualului, nu mai tremura!

        Comment

        Working...
        X