Salut,
Se pare ca odata cu trecerea anilor a ajuns si Civicul meu sedan gen.8 sa faca unghi de cadere negativ destul de mare pe rotile din spate.
Nu exista reglaj prevazut la modelul asta pentru a fi corectat unghiul la geometrie.
Din ce am inteles e o problema comuna la sedanul din generatia 8, problema fiind bratele superioare spate. Bucsele bratelor sunt in stare foarte buna, nu sunt ele cauza.
Deoacamdata anvelopele spate nu au fost tocite pe o parte, insa in viitorul foarte apropiat se va intampla asta si as vrea sa evit acest lucru.
Inlocuirea bratelor ar fi o rezolvare de scurta durata si extrem de costisitoare avand in vedere ca pretul celor OEM e 2100 lei.
O alta varianta de rezolvare am vazut in state ar fi schimbarea bratelor superioare spate cu brate after-market cu surub de reglaj al unghiului, insa modelele de brate gasite de mine par foarte nesigure in timp, multi utilizatori raportand in timp ca bucsa din spate a bratului, de la prinderea pe caroserie se distruge prematur sau efectiv sare, bratul ajungand sa stea fie pe fier.
Aveti idee ce alta varianta de reglaj al unghiului de cadere spate ar exista pentru problema asta ?
Multumesc!
Se pare ca odata cu trecerea anilor a ajuns si Civicul meu sedan gen.8 sa faca unghi de cadere negativ destul de mare pe rotile din spate.
Nu exista reglaj prevazut la modelul asta pentru a fi corectat unghiul la geometrie.
Din ce am inteles e o problema comuna la sedanul din generatia 8, problema fiind bratele superioare spate. Bucsele bratelor sunt in stare foarte buna, nu sunt ele cauza.
Deoacamdata anvelopele spate nu au fost tocite pe o parte, insa in viitorul foarte apropiat se va intampla asta si as vrea sa evit acest lucru.
Inlocuirea bratelor ar fi o rezolvare de scurta durata si extrem de costisitoare avand in vedere ca pretul celor OEM e 2100 lei.
O alta varianta de rezolvare am vazut in state ar fi schimbarea bratelor superioare spate cu brate after-market cu surub de reglaj al unghiului, insa modelele de brate gasite de mine par foarte nesigure in timp, multi utilizatori raportand in timp ca bucsa din spate a bratului, de la prinderea pe caroserie se distruge prematur sau efectiv sare, bratul ajungand sa stea fie pe fier.
Aveti idee ce alta varianta de reglaj al unghiului de cadere spate ar exista pentru problema asta ?
Multumesc!
Comment