Amortizoare Accord CL7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amortizoare Accord CL7

    Salutare,

    La primul post pe forum am nevoie de un sfat. A venit momentul sa schimb amortizoarele pe Honduta. De obicei imi cumpăr piesele de pe epiesa/ tārgul de piese. Am căutat acolo ceva amortizoare de la kyb, īnsă precizează ca nu se potrivesc pentru modelul cu xenon. Oare sa fie adevărat?

    Ma interesează ce recomandări aveți pentru amortizoare și flanse.


  • #2
    Dacă te tine buzunarul și vrei sa mai păstrezi mașina ani buni, atunci ia originale. Dacă zici ca ai CL7 și īnlocuiești amortizoarele originale īnseamnă că au ținut 12 ani (asta dacă e cel mai nou model, adică 2008) deci cele originale costa dar sunt durabile. Dacă vrei de buget, poți sa iei din oferta aftermarket, kyb, monroe, sachs și ce or mai fi și după 2-3 ani le schimbi iarăși.

    Comment


    • #3
      Salutare și mulțumesc pentru părere. Sunt total de acord cu ceea ce spui referitor la amortizoarele originale. Mașina este din Septembrie 2007, in posesia mea fiind de maxim un an. Este prima Honda pe care o dețin și m-am făcut sa ma īndrăgostesc de marca. Referitor la cāt o voi mai păstra, eu zic ca minim un an. Bugetul ma constrānge sa aleg varianta aftermarket īntrucāt sunt destul de multe de schimbat( amortizoare, flanse, pivoți). Īncerc sa o “țin din scurt” cu īntreținerea. Probabil merg pe kyb și cānd vor pică OEM.

      Mulțumesc pentru sfat.

      Comment


      • #4
        Și eu am avut īn plan sa schimb amortizoarele și am cercetat puțin piața. Lumea nu prea mai e mulțumită de produsele aftermarket dar īn același timp și cele originale sunt foarte scumpe, cred ca ajunge un amortizor oem la 1000 lei la noi īn tara. Dintre cele aftermarket mi-au atras atenția cele de la Bilstein, de kyb și altele mai comune nu prea am citit pareri bune. Eu unu dacă as schimba cu ceva aftermarket, asta as pune. Au unele standard B4 parca și poți alege și ceva mai performant, seria B6 sau B8, au și kituri complete de suspensie deci e un producător care știe ce face. Trebuie sa intri pe catalogul lor și vezi acolo ce ți se potrivește.

        Comment


        • #5
          Amortizorul de pe stanga fata are un suport pentru senzorul de auto leveling de la xenon, deci e pe bune observatia aia de pe site-urile de piese. Nu stiu exact care producatori au si modelul de amortizor cu acel suport, eu am Koni Sport Yellow si are suportul.
          ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
          '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

          Comment


          • #6
            Cu ce arcuri ai imperecheat Koni-urile Yellow?

            Ca workaround, stiu pe cineva care si-a luat kit-ul Bilstein (arcuri si amortizoare B6) si si-a "lipit/sudat" cu success pe amortizor prinderea de senzor de autoleveling, dar nu stiu cat de simplu/riscant este

            Comment


            • #7
              Arcurile sunt H&R.
              ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
              '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

              Comment


              • #8
                Va recomand sa mergeti pe OE chiar daca sunt mai scumpe. Daca amortizoarele te vor tine pe aftermarket probabil intre 2-5 ani restul pieselor ce fac parte din ansamblu iti vor face viata un calvar. Ma refer la flanse amortizor, rulment sarcina care pe aftermarket nu spera sa te tina mai mult de cateva luni. Ti-o spun in calitate de mecanic tinand cont ca am incercat toate marcile posibile ce se gasesc pe plaiurile mioritice. Gandeste-te ca acolo orice surub desfaci trebuie sa mergi sa faci directia. Sunt doar timp, bani si nervi consumati.
                Ar trebui sa gasesti pt accord kit complet care include amortizor, arc, flanse, rulment, protectii praf, tampon limitare cursa si tin minte ca era pe la 1800 lei/ parte pt civic 5d.
                Am pus pe un CRV protectii praf amortizor aftermarket si dupa 6 luni s-au facut terci.
                De flanse amortizor nu mai zic, dupa 2 luni s-au tasat atat de tare ca bateau mai rau ca cele originale de 15 ani.
                Piesele aftermarket au suferit un declin impresionant in ultimii 3 ani.

                Comment

                Working...
                X