Brate fata superioare Accord CL9

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Brate fata superioare Accord CL9

    A venit vremea sa schimb bratele astea si am o dilema legata de compatibilitate. Din ce am vazut au coduri diferite intre facelift si nonfacelift. Ma gandeam sa iau Lemforder, si pe site-urile de piese de la noi apare ca fiind doar pentru modelele pana in 2005, masina mea fiind 2008.
    Cineva cu model facelift a schimbat vreodata aceste brate si daca da, de care a luat (doar aftermarket)? Chiar sunt diferite si nu se potrivesc?
    Last edited by maharvey; 04-06-19, 11:12.
    ex '92 Civic VTi EG6
    ex '97 Prelude BB9
    ex '05 Civic Sport EP2
    '08 Accord Type S CL9

  • #2
    Presupunind ca sint identice cu cele de pe CL7 am pus eu pe-a mea (facelift, 2007) si Moog (unul m-a lasat dupa 1 an!) si apoi Lemforder. Calitatea mi s-a parut net in favoarea Lemforder. Nu am avut probleme de compatibilitate, s-au potrivit din prima.
    Imi pare rau, nu-mi amintesc de pe care site le-am luat.
    "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

    Comment


    • #3
      Eu am pus TRW.
      Fara probleme legate de compatibilitate.

      Comment


      • #4
        Legionaru' , mai stii de unde le-ai luat si ce cod au?
        Io si Ea , ms.
        ex '92 Civic VTi EG6
        ex '97 Prelude BB9
        ex '05 Civic Sport EP2
        '08 Accord Type S CL9

        Comment


        • #5
          Le am luat din Craiova, magazinul unui prieten.
          Nu stiu nimic legat de cod.

          Comment


          • #6
            Ma duce in eroare ca cele Lemforder au echivalenta doar codul OEM de la prefacelift si in descriere zice ca ar fi compatibile doar cu modelele de pana in 2005. La alti producatori zice ca ar fi compatibile cu toate modelele.
            ex '92 Civic VTi EG6
            ex '97 Prelude BB9
            ex '05 Civic Sport EP2
            '08 Accord Type S CL9

            Comment


            • #7
              Am dat citeva cautari: siteurile spun ca sint aceleasi la CL 7/8/9.
              Catalogul Meyle spune asa: 51460 SDA A 01 (stinga) si 51450 SDA A01 (dreapta) sint pentru Accord VIII fabricate intre 02/03 si 12/08. Informatiile sint confirmate si de celelalte site-uri.
              Pe lings si pe hondapartsnow nu m-am descurcat sa aflu. Am uitat
              "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

              Comment


              • #8
                Ai grija ce pui ca cele aftermarket cam pun probleme. Lucru confirmat de un cunoscut ce lucrează în service Honda și posesor de CL7. Cel mai bine OEM deși sunt cam scumpe sau dacă pui AM, montate în service autorizat ca să beneficiezi de garanție în caz de ceva.

                Comment


                • #9
                  Pe japancars.ru si 48parts.com codul e 51450-SEA-E01. Pe lings codul e 51450-SEC-A01.
                  ex '92 Civic VTi EG6
                  ex '97 Prelude BB9
                  ex '05 Civic Sport EP2
                  '08 Accord Type S CL9

                  Comment


                  • #10
                    Unele coduri au fost înlocuite cu altele pentru ca piesa respectiva a primit revizuiri. Dacă vrei sa mergi pe oem cel mai bine te duci la un dealer Honda sau un service ce are programul Honda și sa îți dea codul cel mai recent sau dacă vrei aftermarket folosește catalogul producătorului respectiv și ar trebui sa fie ok. Nu mai știu pe unde am citit dar cineva era multumit de niște brate marca Optimal care erau cele mai ieftine din lista, de Lemforder am auzit pe altcineva ca i-a cedat după 1 an desi Lemforder sunt cam cele mai scumpe din oferta aftermarket, colegul Io și Ea a avut ceva probleme cu marca Moog, parca pe forum zicea cineva ca a cedat pivotul după 1 an la un oem deci e și puțin noroc la mijloc.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by maharvey View Post
                      Pe japancars.ru si 48parts.com codul e 51450-SEA-E01. Pe lings codul e 51450-SEC-A01.
                      51450-SEC-A01 nu se mai produce: https://www.hondapartsnow.com/genuin...0-sec-a01.html
                      Pentru CL9 Executive, aici am gasit niste coduri: http://www.hondaworld.ru/honda_spare...00_category_4/

                      Vezi ca sursa de inspiratie si http://www.hardrace.com/VEHICLE_Sear...pe=27&x=32&y=8. Daca ar fi nevoie sa schimbi doar bucsele, probabil ca 6685 ti-ar fi utile.
                      Last edited by vtin; 06-06-19, 09:34.

                      Comment


                      • #12
                        De obicei bratele astea se schimba pentru ca este uzat pivotul, bucsele mai rar. Cel puțin asa a fost în cazul meu și a unui coleg. Pivotul avea joc, bucsele erau tun. Am schimbat amândoi doar pivotul. Se găsesc ambele piese, bucse și pivoți de la Hardrace unde a menționat vtin și mai sunt câțiva producători aftermarket care oferă piesele astea separat. Honda nu are în schema reperele astea separat și e nevoie sa iei tot bratul dacă vrei oem, cam scump 200 euro un iades cu un pivot și doua bucșe pe capete dacă ma întrebi pe mine.

                        Comment


                        • #13
                          Da, de obicei pivotul e cel ce se uzeaza. Ma gandeam si la varianta de a schimba doar pivotul, doar ca mi-a frica sa nu iasa din brat, mai ales ca masina are alta suspensie, mai joasa si mai dura ca stock, stresul ar fi mai mare acolo. Plus ca si un mecanic mi-a recomandat sa schimb cu totul, pentru a evita complicatii. A schimbat cineva doar pivotul?
                          ex '92 Civic VTi EG6
                          ex '97 Prelude BB9
                          ex '05 Civic Sport EP2
                          '08 Accord Type S CL9

                          Comment


                          • #14
                            După cum ți-am scris, da. Eu și încă un coleg cu CL9 am pus pivot Sankei 555. Am ceva timp de când l-am pus, nu am avut probleme. Pivoții aftermarket vin cu o siguranță seeger menita sa prevină ieșirea pivotului din brat. Oricum, am înțeles ca operațiunea asta este acceptata doar o data, la fiecare presare/depresare se creează niște tolerante, nu e bine sa schimbi pivoți într-o veselie pe același brat. Și cel mai recomandabil e sa schimbi tot bratul, e cel mai sigur și mai ușor pentru un mecanic.

                            Comment


                            • #15
                              Sankei sunt foarte OK, Hardrace la fel. E ok sa schimbi si doar pivotul. Eu personal fie as pune un brat nou, OEM, fie as schimba doar ce trebuie schimbat, alegand cu grija firma after-market.
                              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                              Comment

                              Working...
                              X