Furtun servodirectie Accord CL7

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Furtun servodirectie Accord CL7

    Rugaminte mare catre cei ce au schimbat deja furtunul de refulare pompa servo directie. Codul original e 53713-SEA-306 si cel ce ar putea fi montat e 53713-SD......ce poate fi gasit pe net. Cum se comporta masina dupa schimbare????
    catre wolfydRg : am gasit pe forum ca ai schimbwt furtunul dar n-am gasit backupul
    Multumiri

  • #2
    Codul piesei Honda este 53713-SDC-A02 - HOSE COMP., POWER STEERING FEED
    ..daca asta era intrebarea. Costa 290 de euro plus manopera la reprezentanta acum vreo 2 ani.
    Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

    Comment


    • #3
      Pe Lings īntr-adevăr și mie īmi da codul menționat de colegul Constantin adică 53713-SEA-306, eu ma ghidez de regula după ei și n-am avut probleme dar nici nu pot sa bag mana īn foc pentru codurile lor. Am găsit și codul menționat de Rumburak 53713-SDC-A02 care apare pe hondapartsnow ca fiind "replaced by" 53713-SDA-A52. Sunt mai multe coduri corecte pentru acest furtun numai ca el a fost revizuit īn nenumărate rānduri datorita problemelor pe care le-a creat și a primit la fiecare revizuire alt cod. Ideea cred ca este īn a cumpăra ultima revizuire și teoretic cea care a corectat problemele dar nu știu īnsă care este aceasta. Nu găsesc care e legătura īntre terminațiile 306 și A52, care ar fi cea mai noua dintre ele...

      Comment


      • #4
        Pe Cox pentru Accord 2.0 e listat deasemenea 53713-SEA-306 și zice asa "Replaces part number: 53713-SEA-G01" de asta din urma chiar nu știam. Deci sunt mai multe coduri pentru același reper dar cred ca ultima versiune este asta cu 306 īn coada.

        Comment


        • #5
          Spre sfarsitul topicului ...

          https://hondafan.ro/forum/forum/aria...124#post692124

          Comment


          • #6
            Va pot eu aduce furtun de servo (daca este la fel cel de 2.0 cu cel de 2.4) nou ,fabricat in USA la 400 lei .
            Honda Civic EJ9 1.4 IS M/T
            Honda Civic FD1 1.8 LS A/T
            Honda Civic ES9 1.3 Hybrid M/T
            Honda Civic SL 1.3 A/T 1980

            Comment


            • #7
              Sint identice pentru 2.0 si 2.4, CL sau TSX.

              OT- bata-l Dumnezo de hoz, s-a intimplat sa-mi cada in mina unul si l-am facut bucati si pe lung si pe lat. Furtunul OEM e gol pe dinauntru, nu are absolut nimic in interior, nici o intaritura metalica, nici un arc sau ce mai presupuneam noi ca ar avea. Ni+mic. Un simplu furtun hidraulic nesimtit de scump in Europa, atita tot.

              400 de lei e un pret foarte foarte bun! Sa mai am un CL mi-as lua imediat un furtun de rezerva.
              "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

              Comment


              • #8
                @Io si Ea - nu te contrazic, insa se pare ca is mai multe variante de furtun...
                .... cel vechi de s-a stricat la mine, OEM si al meu l-am sertizat si atunci am vazut cu ochii mei ca are in interior o intaritura de metal (tzeava sa zicem ca la dus) care vine din ambele capete si se uneste pe la mijloc. Cu al meu sertizat, aveam vibratii in volan, cu cel nou e tot ok. Se pare ca la unii a mers sertizarea asta.

                Oricum, is in acelasi gand cu tine, unul nou insa nu de la reprezentanta.

                Comment


                • #9
                  Vorbim de furtunul care are senzor de presiune pe el ?
                  Honda Civic EJ9 1.4 IS M/T
                  Honda Civic FD1 1.8 LS A/T
                  Honda Civic ES9 1.3 Hybrid M/T
                  Honda Civic SL 1.3 A/T 1980

                  Comment


                  • #10
                    BIgfoot23ro, eu nu stiu ca la CL 7/9 sa fie vreun senzor de presiune sau de nivel pe furtunul (sau in sistemul) ala. Nu exista nici un fel de monitorizare a circuitului de servodirectie si nici un fel de avertizor, bec sau asa. Doar rezervorul/bufferul de lichid de servodirectie.

                    Laur, si la mine cu cel sertizat erau ceva vibratii mai mari fata de celelalte 2 OEM si sunetul pompei se auzea ceva mai tare in habitaclu (nu afara, nici macar cu capota ridicata) insa nu era de la ea. Furtunul sertizat (pe piesele orginale) era mult mai rigid decit cel OEM si opinez ca transmitea mult mai bine sunetul si vibratiile pompei insa nu am avut vreo problema.
                    Nu contest ca pot fi si modele cu oarecare intarituri, e foarte posibil.
                    "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                    Comment


                    • #11
                      are "mufa" de senzor presiune, e pe teava metalica, cum se termina partea de cauciuc...

                      Comment

                      Working...
                      X