Conduc masina de aproape 8 ani, stiu cum ar trebui sa fie feedbackul din volan dar acum este ceva exagerat.
Directie Accord - pierderi la Caseta de Directie
Collapse
X
-
La viteza mica, atunci cand dau peste o pietricica sau un sant mic, imi sare volanul din mana se misca foarte rapid stanga dreapta si dupa isi revine. Doar simt feedbackul in volan, masina nu se duce in sant. Cand merg cu viteza mai mare trebuie sa tin bine de volan, cateodata in contra fata de directia in care vrea sa se duca, ca altfel se duce unde vrea ea in loc sa mearga drept.
Nu mi s-a mai intamplat asa ceva pana sa schimb axul cremalier, d-asta intreb poate e ceva reglat gresit sau s-a stricat altceva?Last edited by deedee; 14-03-14, 16:51.
Comment
-
o explicatie poate fi ca inainte de modificare cremaliera, caseta de directie nu era fffff stransa si atunci aceste manifestari nu erau atat de evidente.
spre exemplu eu cand merg pe autostrada buc-ploiesti, pe portiunile unde drumul se inclina tine contra volanului.
cel mai bine ar fi sa mai faci o vizita la carpati sau sa incerci si asko, sunt mai departe cei drept dar centura este cam denivelata si poate reusesti sa exprimi mai bine ce ti se intampla.
eu unul ii rog pe baieti sa stranga caseta la maxim ( chiar au fost un pic surprinsi ).
vb lui dinoc exista sanse ca scartaitul si problema de directie sa nu aiba legatura.
Originally posted by deedee View PostLa viteza mica, atunci cand dau peste o pietricica sau un sant mic, imi sare volanul din mana se misca foarte rapid stanga dreapta si dupa isi revine. Doar simt feedbackul in volan, masina nu se duce in sant. Cand merg cu viteza mai mare trebuie sa tin bine de volan, cateodata in contra fata de directia in care vrea sa se duca, ca altfel se duce unde vrea ea in loc sa mearga drept.
Nu mi s-a mai intamplat asa ceva pana sa schimb axul cremalier, d-asta intreb poate e ceva reglat gresit sau s-a stricat altceva?
Comment
-
Presupun ca geometria și unghiul volanului au fost reglate și verificate.
De cât timp conduci acordul, te întreb deoarece este diferit fata de alte mașini. Peste denivelări asa este direcția simți ca se duce stânga dreapta, in funcție de drum.
Asta dacă mașina este in parametri (de ex geometria bună și fără alte defecte).
De ex cat a fost masina în service am condus o alta mașină iar când am revenit la Accord a trebuit sa ma reobisnuiesc cu direcția.
Comment
-
Directia la Accord are personalitatea ei aparte... acum 5 ani (masina are 7 ani) a fost nevoie, in urma unui mic accident sa fie schimbata o bascula. Au reglat atunci geometria, si s-au gandit cei de la service sa stranga ceva pe la caseta de directie.
Cred ca am fost apoi de vreo 5, 6 ori sa tot regleze pana a ajuns sa aiba feedback-ul de dinainte. Pana la urma au reusit (Asko si in special Ravzan de la ei au avut multa rabdare cu mine).Honda Accord 2.0, Elegance, Blueish Silver
Comment
-
Am rezolvat problema cu ajutorul celor de la ASKO, carora le multumesc pentru profesionalism.
Cele 2 probleme directie instabila si scartaitul pe partea stanga aveau legatura. Cand am ajuns la cei de la ASKO nu au putut sa identifice problema dar au facut si ei un drive test si au observat ca masina tragea stanga foarte mult cateodata, si ca volanul se mai misca si singur. Solutia a fost sa las masina 1 zi acolo ca sa vada de ce scartaie dimineata. Problema era pivotul inferior stanga care era atat de uzat incat la fiecare denivelare/groapa se aseza in alta pozitie si se bloca acolo, asa aveam efectul magic de directie care cand tragea stanga, cand imi transmitea un feedback in volan foarte brutal. Ce era interesant ca dupa ce au ridicat masina pe elevator nu se vedea problema pivotului, doar cand au pus o contra sub roata au inceput sa auda ca un trosnit ciudat.
Acum nu pot zice ca masina merge la fel ca inainte sa schimb axul cremalier, parca tot e ceva probabil din faptul ca acum axul este foarte strans dar totusi este foarte aproape fata de modul cum mergea inainte sa fac toata operatiunea.
Merci inca o data pentru ajutor, si forumistilor si celor de la ASKO.
Comment
-
Va salut,
Si eu cred ca am o problema la acordul meu 2.2 icdti din 2006 cu caseta de directie. In primul rand am o scurgere la un burduf de la capatul de bara din dreapta si ce ma deranjeaza cel mai mult este faptul ca se aud niste batai mai cand virez si bate pana in volan, la viteza mai mare cand pun frana si acclerez iar se aude iar o bataie. Am schimbat recent bucsi bascula inferioara , bascule superioare care dupa o constatare erau uzate. Acum si mecanicul a zis dupa ce am schimbat ca ar putea fii din directie acele aceste batai. cel mai mult se aude mai alesc cand virez stanga si cand accelerez cred ca se bruscheaza si bate. Acum doi ani cand am luat-o am reconditionat la Honda carpati caseta ( garnituri si axul cremalier) .va rog sa ma ajuta-ti sa stiu la ce ma astept.
Multumesc anticipat.Adrian V
Comment
-
**** Cred ca o sa fac o reconditionare dar in alta parte. in rest ce am mai schimbat: ambreiaj( fara volanta) ,alternator , role de la cureaua de accesorii, bucse ,planetara stanga (tremura la accelerare la viteza mai mare) ,tampon antibalans pe original schimbat fara sens si consumabilele generale masina mananca soselele "minunate' de la noi din tara. Alte probleme: senzor acceleratie (pana acum a mers curatat de vreo 2 ori) ,si cred ca pompa ambreiaj peda (face un poc cand in calc si intra mai greu dupa un timp in multa aglomeratie).Last edited by Adrian H; 11-07-16, 15:42.Adrian V
Comment
-
Originally posted by Adrian H View Post**** Cred ca o sa fac o reconditionare dar in alta parte. in rest ce am mai schimbat: ambreiaj( fara volanta) ,alternator , role de la cureaua de accesorii, bucse ,planetara stanga (tremura la accelerare la viteza mai mare) ,tampon antibalans pe original schimbat fara sens si consumabilele generale masina mananca soselele "minunate' de la noi din tara. Alte probleme: senzor acceleratie (pana acum a mers curatat de vreo 2 ori) ,si cred ca pompa ambreiaj peda (face un poc cand in calc si intra mai greu dupa un timp in multa aglomeratie).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
cred ca s-a rezolvat cu bataia din volan de care vorbeam. am reglat putin volanul si pe inaltime si in lungul axei lui si nu mai bate. am o saptamana si nu am mai auzit nici o bataie. sper sa raman asa. acum o sa fiu atent daca scade nivelul de ulei servo din vas sa nu dea mai mult pe la burduf. Va salut si numai bine.Adrian V
Comment
Comment