Probleme Honda Prelude 93 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Trebuie sa schimbe si distributia, o face cand schimba si uleiul,filtru de benzina si cel de ulei.Ulei sa mai completat cu 15w40.Masina se raceste super repede daca mergi cu ea,cand am venit din SV pe drum aveam doar singura liniuta la temp apei,cand ma opream si o lasam pornita o tinea socul turata,oricum vine vara si e tocmai bine lucrul asta Iti poti da seama daca e de la garnitura de la supape sau de la segmenti fara sa desfaci motorul ? Recomandati si mie plz un mecanic bunicel ceva la care sa ma duc sa schimbe garnitura aia de la supape sau macar sa vada exact de la ce poate fi.M-am plimbat aseara cu ea,tot ce pot sa zic e ca trage demential iar dupa 3000 rpm urla motorul ala de mananca asfaltu(probabil si putin ulei :lol: ).


    *later edit, unde sa imi fac si eu toata evacuarea? inclusiv serpi? stiam de o firma pilot auto sau ceva de genu care lucra cu borla insa nu stiu sigur :?
    07' Civic Type-s Nighthawk Black Pearl
    ----------------------------------------------------------

    Comment


    • #47
      Eu as schimba garniturile de la supape , as pune un ulei bun si as vedea cum se comporta masina dupa , daca mai consuma sau nu ulei .
      E o operatiune ieftina , mana de lucru mai putina decat resegmentarea .
      In privinta uleiului , nu cred ca pana la iarna sa nu faci in jur de 8-9000 km , oricum e de recomandat ca la km astia sa il schimbi .
      Fetele mele : http://foto.webalice.it/stoicamarius

      Comment


      • #48
        100% de acord. As sugera sa faci toate operatiile astea (inclusiv distributia) la ASKO.

        Ca si ulei, eu ti-as recomanda dupa aia Valvoline Maxlife 10W40.

        Sa ne tii la curent.
        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

        Comment


        • #49
          Salut
          O problema am si eu la preludiul meu.
          Turometrul se ridica lent si ramane pe 4000 de turatii (!) desi am vreo 1500 la pornirea motorului. Si acolo ramane. Pana opresc motorul, cand se duce lent, lent, spre 0.
          Idei ?

          Comment


          • #50
            E doar problema de indicator sau auzi si motorul cum merge plafonat la 4000rpm sau lent la oprirea motorului?
            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

            sigpic

            Comment


            • #51
              Originally posted by ticker View Post
              E doar problema de indicator sau auzi si motorul cum merge plafonat la 4000rpm sau lent la oprirea motorului?
              mersi de quick reply.
              nu, motorul nu are nimic.
              si oricum, facea si inainte la fel. de 1 zi am motor nou
              deci probabil indicatorul, poate fise electrice vechi, chestii de genul ?

              Comment


              • #52
                mie imi suna a problema de indicatoare... adica ar trebui schimbat tot blocul de indicatoare (nu o fi scump daca gasesti unul la dezmembrari). but then again... nu sunt mecanic
                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                sigpic

                Comment


                • #53
                  mi-a zis un tip k e chestie de condensatori uscati. dar numai la turometru imi face. vedem.
                  ms de info !

                  Comment


                  • #54
                    Ce ai mai aflat de faza cu turometrul ?
                    Hondafan forever

                    Comment

                    Working...
                    X