“08 Honda Jazz - Probleme cutie de viteze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • “08 Honda Jazz - Probleme cutie de viteze

    Salutari! Am o Honda Jazz din 2008, motor 1.4, cutie de viteze CVT in 7 trepte.
    in ultimele săptămāni, mașina a īnceput sa se “īnece”. Adica, mergi liniștit prin oraș iar mașina taie din putere și face de parca ai īncerca prima oară sa conduci o mașina manuala (se zdruncina). Aveți idee de la ce ar fi problema? Uleiul din motor a fost schimbat acum 30k iar mașina face așa in toate modurile (D, S, manual).

    Multumesc!
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 30-09-20, 17:49.

  • #2
    Daca te referi la un soi de "sughiț" in functionare normala (nu la pornire de pe loc) atunci e pe partea de aprindere. Primul lucru de verificat sunt bujiile care se schimba la 45k km. Dar o problema cunoscuta sunt bobinele de pe bujii, incep sa se duca pe la 100k. Nu sunt ieftine. Intai inspecteaza bujiile, daca au mai mult de 40k schimba-le si vezi ce si cum. La schimbare verifica fiecare bobina in parte si vezi daca se vede plastic ars ceva ...
    Eu m-am lovit de problema asta si doar schimbatul lor a rezolvat-o.

    Comment


    • #3
      Salut! Si eu detin acelasi model, doar ca 2007, tot CVT. Ele au aceasta problema din fabricatie, a mea face de cand era tanara, doar ca ai mei inca nu i au schimbat uleiul, urmeaza cand intra in posesia mea. Pe forumurile englezesti se recomanda tot felul de aditivi sau alte uleiuri. Era mentionat de Xado revitalizant, sau alt ulei nu CVT-F. Cauta pe la ei, sigur gasesti ceva. Si eu va trebuii, sa scrii daca rezolvi succes si sanatate

      Comment


      • #4
        Salut!
        E problema de aprindere.
        Dacă ai ghinionul să ți se fi stricat vreo bobina de pe una din bujiile din spatele motorului, o vei gasi de cumparat doar pe e-bay. Īn Ro nu aduce nimeni asa ceva si nici nu-ti recomand sa comanzi de aici.
        Prima si cea mai ieftina varianta e schimb de bujii. Ai 8 bucăți, ia NGK prima optiune, iar a doua Denso, nu recomand alt brand pt Jazz. Dacă ai instalație de GPL ia bujii de iiridiu sau laser iridiu, au scānteia mai puternică și rezista mai multi km.
        Dacă nu ii trece cu schimb de bujii, urmează partea mai nasoală si costisitoare cu bobinele. Atentie, ca bobinele de pe bujiile din spatele motorului sunt diferite de cele din fata , sa nu te păcălești sa le cumperi pe toate la fel.
        Tine-ne la curent.
        Baftă!
        Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

        Comment

        Working...
        X