“07 Jazz - problema CVT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fbogdan
    replied
    O sa merg si eu pentru un reglaj de joc la supape, 186k km. Habar nu aveam pānă de curānd ca se face asa ceva la motorizarile i-DSI. Īnsă eu nu am acel rontait metalic de care vorbește colegul anterior.
    Īntr-adevăr motorul are ceva zgomot la pornire dimineata, īnsă devine silentios in cateva minute.

    Leave a comment:


  • rhemyis
    replied
    Jocul la supape s-a făcut vreodată? Din ce descrii tu, poate sa fie un zgomot de tacheti. Dacă nu s-a reglat niciodată īn cei 220k, e un rulaj destul de ridicat īncāt sa fie nevoie de un reglaj.

    Leave a comment:


  • BDI
    replied
    E complicat sa se verifice kitul cu lantul de distributie ? E mult de demontat ? Sau ce sa mai verific ? Masina se comporta bine, consuma putin, nu are alt simptom.

    Leave a comment:


  • BDI
    replied
    Salutare!
    Am trecut de 220000 km cu Jazz-ul si parca a inceput sa sa se auda din ce in ce mai pregnant acel rontait metalic la rece la relanti si apoi in mers la accelerare. Poate fi o problema la lantul de distributie sau intinzator ? Sau ce poate fi ? Ma calca pe nervi treaba asta. Cand motorul e cald nu se mai aude nimic la relanti doar cand accelerez serios.

    Leave a comment:


  • fbogdan
    replied
    Eu nu inteleg bine despre ce tacanit vorbesti. E normal sa fie putin mai zgomotos motorul la rece si in accelerație. Si la mine se aude la fel.
    Īntotdeauna a făcut asa si nu cred ca e de la tacheți deoarece după 2-3 min de la pornire, motorul devine silentios la relanti.

    Leave a comment:


  • BDI
    replied
    Dincolo de tipul de ulei pe care il folosim totusi de unde ar veni acest tacanit suparator (ca la tacheti) la rece la relanti si apoi la accelerare..........?!

    Leave a comment:


  • fbogdan
    replied
    Mie imi consuma cam de la maxim pānă aproape de minim pe joja īntre schimburi (8-10k km).
    Am schimbat valva PCV odată cu ultimul schimb de ulei si momentan pare ca nu mai consuma ulei, īnsă nu am facut decat vreo 1000km de la schimb

    Leave a comment:


  • toreadoru
    replied
    Eu la 110k km la Jazz continui sa folosesc Eneos 0W20 si nu am motive sa ma plang.
    Acelasi ulei il am si in Toyota Corolla cu 150k km.
    Uleiul il schimb anual si nu am avut probleme cu consumul lui pana acum.

    Leave a comment:


  • fbogdan
    replied
    Salut! E o discuție interminabilă pe partea de ulei.
    Unii spun că să folosim 0w20 cum specifică Honda oficial, altii spun ca 5W30 sau 5W40 e o alegere mai buna după ce mașina ajunge la multi km.
    Eu personal nu prea am avut de ales, masina pe care am cumparat-o avea deja 2 sau 3 schimburi de ulei cu 5w30 pus la fostul dealer Honda - Carpați Motors Bucuresti. Nu am mai vazut rostul sa pun 0w20. La 60k km s-a făcut mutarea de pe ulei 0w20 pe 5w30 in cazul meu.

    Leave a comment:


  • BDI
    replied
    Am pus ulei 0W20 Eneos special pt. Honda cu norma potrivita. Nu o fi bun uleiul raportat la uzura pe care o are motorul (214 000 km) ?

    Leave a comment:


  • BDI
    replied
    Salutare!

    Cureaua si rola de la accesorii le-am schimbat. Am constatat ca tacanitul asta se aude si la relanti la rece dar dupa ce se incalzeste motorul dispare sunetul la relanti dar e prezent tot timpul la accelerare. Motorul asta are tacheti ? Ce ar putea sa tacane asa ? Daca ar fi lantul de distributie ar trebui sa faca tot timpul , nu ?

    Leave a comment:


  • fbogdan
    replied
    Bravo! Ma bucur ca ai rezolvat-o si nu au fost bobinele de vina.
    Nu prea imi dau seama ce fel de sunet auzi cand accelerezi mai brusc.
    Poate fi o rola de la cureaua de accesorii, sau pur si simplu cureaua de accesorii slăbită. Nu ma pricep suficient ca sa pot spune daca acest sunet poate veni si de la tacheți ori chiar de la lanțul de distribuție, īnsă la o logică rudimentară, tacheții si lanțul ar trebui să provoace zgomot si la relanti.
    Ia-o usor, intai verifica tensiunea curelei de accesorii, vezi daca ai zgomotul respectiv si daca turezi motorul pe loc cu cutia in N si sau P. Īncearcă să identifici sursa zgomotului metalic si daca vine din zona curelei + role, atunci trebuie putin tensionată sau schimbată cureaua si accesoriile.

    Leave a comment:


  • BDI
    replied
    Salutare!
    Am reusit sa schimb uleiul in cutie si smucitura a disparut ! )) Am schimbat si toate bujiile, filtre, ulei motor, placute frana , lichid frana, etc. Masina este ok acum cu o singura exceptie: am sesizat ca atunci cand accelerez mai brusc se aude la motor progresiv un "rontait"metalic (ca si cum ar bate tachetii), sunet care descreste in intesitate pe masura ce apas mai usor pe acceleratie.
    Stie cineva ce poate fi ?

    Leave a comment:


  • fbogdan
    replied
    Salut!

    Smucitura de care vorbesti, nu pare a fi de la cutie.
    O chestie similară am avut si eu si bobinele (sau cel putin o bobina) erau cauza. Ai 8 bobine , deoarece ai 8 bujii. Schimba si bujiile cu Denso sau NGK. Īn principiu una din bobinele de pe spatele motorului va fi cu probleme (ai 4 pe spate si 4 pe fata, diferite ca si model).
    Poti cauta pe forum topicul Jazz-ului meu, unde am detaliat cat am putut problemele de care m-am lovit si rezolvările.
    Oricum tu fa un schimb de ulei la cutie. Nu cred ca vei gasi uleiul la vreun magazin din Ro, iti recomand sa-l comanzi de pe E-Bay. Atentie mare, doar ulei original Honda CVT-F.

    Mai scrie-ne si te ajutam cum putem cu drag. Sunt putini posesori de Jazz in Ro si mai putini cei care intra pe aici sa īmpărtășească ce pățesc si cum o rezolvă.

    Succes!

    Leave a comment:


  • BDI
    replied
    Multumesc !

    Leave a comment:

Working...
X