Inaltime inegala stanga - dreapta la CR-X del Sol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inaltime inegala stanga - dreapta la CR-X del Sol

    am masura distanta de la buza aripii si pana la sol si mi-a iesit asa

    Stanga fata 59 cm ; drepta fata 58 cm
    stanga spate 59 cm; dreapta spate 61 cm
    in fata putea sa fie din cauza solului ca nu era f clar pe drept...dar in spate era vizibila diferenta intr-o parte bagi 3 degete intre roara si aripa si in cealalta doar 2 degete si mai ramane un pic spatiu
    care sa fie cauza

    este vorba de un del sol 1995 cu telescoape stock si arcuri Eiback pro kit
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 10-02-12, 23:29.

  • #2
    pune-o si tu pe teren drept si masoara din nou...si verifica sa fie montate bine arcurile...de la asta s-ar putea sa fie diferenta...ca au si ele o pozitie

    Comment


    • #3
      mda posibil, voi verifica din nou dar e posibil sa fie diferenta din telescoape?
      alexjackal
      Senior Member
      Last edited by alexjackal; 03-10-11, 10:06.

      Comment


      • #4
        verifica bine si arcurile, posibil sa fie si un arc fisurat sau rupt. daca nu o ai de noua sa nu fi avut evenimente grave ce au dus la torsionarea caroseriei
        ACCORD 2.2 I-DTEC 2010 M/T Executive

        Comment


        • #5
          arcuri rupte am avut unul cand am luato si le-am schimbat pe toate cu eibach noi posibil sa le fi asezat prost si sa nu cada pe suportul ala din cauciuc din capat (de sus) pt ca le-am schimbat eu cu mana mea pe mare fuga pt ca aveam nevoie de masina a doua zi....si nici nu am reusit sa scot telescopul cu totul pt ca nu se defaceau suruburile din capatul amortizorului (de jos) si le-am inghesuit pe sus
          eveniment major nu are pt ca am fost la honda si au zis mecanicii pe acolo ca dupa ce se vede pe la lonjeroare a fost sudat unul pe fata dar de la o lovitura razanta pt ca numa capul de lonjeron s-a schimbat in rest nu sa dus in structura de rezistenta
          ma gandeam ca e posibil de la telescoape pt ca pe denvielari mici la viteze mici e f ok dar la viteza cand lucreaza telescopul rapid....devine instabila masina

          Comment


          • #6
            e normal sa fie insabila din moment ce folsoesti telescoape OEM vechi de n´spe ani, pune bilstein sau kayaba daca nu-s €€€ si vei vedea ca treaba se schimba

            Comment


            • #7
              telescoapele par sa isi faca treaba f ok cat merg linistit....poate chiar par sa fie f dure....daca fac un test de amortizoare este concludent? avand in vedere ca am arcuri eibach

              Comment


              • #8
                Originally posted by alexjackal View Post
                telescoapele par sa isi faca treaba f ok cat merg linistit....poate chiar par sa fie f dure....daca fac un test de amortizoare este concludent? avand in vedere ca am arcuri eibach
                eu nu prea cred in testele astea, oricum bune nu-s

                Comment


                • #9
                  Cam mare diferenta !
                  Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                  "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                  "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                  Comment


                  • #10
                    s-a rezolvat......era de la cretinul care a avut masina inainte....care dupa ce a lovito desi nu a avut stramb nimik grav ia fost lene sa indrepte tragerul si a preferat sa modeleze aripa in asa fel incat sa se aseze bine chiar daca cobora mai jos buza iei cu 1 cm.....masina intra in service.....si tinichigiul garanteaza ca va iesi la linie ca nu e nimik grav

                    Comment

                    Working...
                    X