Probleme la CRX !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la CRX !

    :? Din pacate cred ca o sa lipsesc la urmatoarea intilnire a hondarilor.

    Duminica trecuta am plecat de pe loc, din parcare, am cuplat a I-a si am mers aprox. 3 metri.
    Opresc, dupa care masina a refuzat sa se mai miste, nici in fata, nici in spate.
    Am chemat cativa prieteni care mai cunosc cate ceva pe la CRX.
    Unii spuneau ca a sarit vreo planetara din cutie. Avand in vedere ca au fost schimbate, am achiesat la ideea respectiva si am verificat, dar nu sunt planetarele de vina.
    Alta idee - in cutie problema. Am dus-o la un service, tractata. Acolo cineva spune ca la prima vedere cutia este Ok si ca problema ar fi din ambreiaj, adica s-a forfecat axul pe care stau discurile.
    Cert este ca din cutie nu iese miscare.

    Dupa ce o sa fie desfacuta, caci acum sta la rand, o sa vada problema reala.
    Ati avut probleme de genul asta ?

  • #2
    Nasol moment, imi pare rau. Poate ne poti onora macar cu prezenta, cu amicul tau, nu de alta, dar am niste stickere de dat. Poate ne si spui pe viu cum s-a manifestat problema, sa stim eventual ce sa facem daca intampinam o astfel de problema.
    Ai simtit miros de disc incins cand ai pornit-o? A facut vreun zgomot ceva? S-ar putea sa fie doar din furca ceva.

    Comment


    • #3
      Nimic ciudat

      Nu a dat niciun semn.
      Nu a facut zgomot, sau daca a facut a fost insesizabil. Nu am remarcat nici eu nici prietena mea.
      Am simtit doar ca am trecut peste un obstacol de cativa centimetri 2-4, deci foarte mic. Nu stiu daca a fost ceva cu adevarat pe jos sau a tresarit masina.
      Cert este ca intra in viteza, decupleaza ambreiajul, nu caraie.
      E totul ca inainte, doar ca nu se misca. Desi intra in viteza se comporta cum ar fi pe liber. :wink: S-a suparat pe mine, dar o impac eu cumva.

      Comment


      • #4
        stii ce sa incerci, sa bagi in viteza cu si fara ambreaj apasat si felul asta afli daca cupleaza sau nu cutia. daca iti cirie si nu intra inviteza fara ambreaj apasat este clar ca cutia este ok.
        \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_
        I'd Rather Push A Honda Than Drive A Volkswagon
        _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

        Comment


        • #5
          Da

          :? Acum nu mai am cum sa incerc, ca am lasat-o in service.
          Parca avea tendinta sa caraie daca nu apasam bine ambreiajul. Ca mi se mai intampla ops: .

          Comment


          • #6
            motorul merge? se invirte?
            honda x 5
            "W" stands for Wrong
            Amerika ist Wunderbar

            Comment


            • #7
              Nu sunt un expert, dar incerc sa gandesc logic. Se pare ca ar putea fi ambreiajul, si mai exact rulmentul de presiune? Daca nu ma insel, rulmentul face ca placa de presiune si cea de ambreiaj sa fie presate una de alta, in asa fel incat sa transmita miscarea de la motor la cutie.
              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

              Comment


              • #8
                Multumesc pentru pareri

                E posibila si chestia aia cu rulmentul.... cred.

                Imaginativa o masina care nu are niciun fel de comportament ciudat.
                Functioneaza tot .... motorul toarce, intra in viteza fara sa faca zgomot, se simte ca intra normal in viteza .... functioneaza absolut tot dar .... nu se misca .... nici moarta. Cand eliberezi pedala de ambreiaj nu se aude nimic suspect.
                Cel putin nu m-a lasat in drum, ci la plecarea din parcare :wink: A fost totusi frumos din partea ei. Probabil s-a suparat ca era prima oara in 5 luni de zile, cand am facut curat in ea. ops:

                Oricum, o s-o pun la punct si o s-o iubesc la fel de mult.

                Comment


                • #9
                  Scuze

                  Am vrut sa spun IMAGINATI-VA !

                  Comment


                  • #10
                    si cind se uita mecanicii la masina la masina?
                    eu tind sa cred ca este o chestie minora...

                    sa ne spui si noua ce problema avea si cum s-a rezolvat
                    \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_
                    I'd Rather Push A Honda Than Drive A Volkswagon
                    _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

                    Comment


                    • #11
                      Noutati

                      Ieri am fost la service. Cand au testat-o ei au spus ca acum intra in viteze.... in doua deodata... :?: Nu au desfacut cutia inca, doar au dat-o jos.
                      Au spus ca s-ar putea sa fie o furca rupta. Sincer sa fiu nu prea stiu ce-i aia, dar se pare ca nu e grav. :wink:
                      Mi-au spus ca trebuie schimbata si cureaua .... aia care daca se rupe face varza motorul... vreo 4-5 mil. fara manopera.
                      In rest masina este OK.
                      Unul dintre ei mi-a oferit 4500 Euro dupa ce e gata. Dar nu pot sa o dau ... 8) 8) Poate cand o sa iau alt model, mai nou. :wink:

                      Comment


                      • #12
                        in general la honda daca se rupe cureaua de distributie nu se face varza motorul.
                        capul pistonului nu atinge valvele.
                        la cele noi nu stiu cum mai sta treaba asta, dar nu cred sa fi modificat honda asta.
                        honda x 5
                        "W" stands for Wrong
                        Amerika ist Wunderbar

                        Comment


                        • #13
                          Hm

                          Interesanta chestia asta. Ar fi bine sa fie asa.

                          Comment


                          • #14
                            Da, are dreptate dixy, la Honda nu se face praf motorul.
                            Ti-am zis ca s-ar putea sa fie o furca. :wink: O furca raspunde de cate 2 viteze, actionand asupra arborilor de transmisie. Practic, la tine cupleaza ambreiajul, dar o furca nu cupleaza mai departe nici un arbore pe ax. :wink:

                            Comment


                            • #15
                              Mda

                              Acum va pot spune exact care e broblema

                              Am stat langa masina cand a fost desfacuta.
                              Cutia arata in interior ca noua. Se mirau toti cat de curata este. Uzura nu este pronuntata, avand in vedere ca nu e de ieri.

                              Deci, axul rupt si satelitii cazuti. Norocul meu ca nu s-a rupt in mers, cu viteza. A pocnit la plecare de pe loc. Astfel stricaciuni mari nu s-au inregistrat. Sper ca o rezolv saptamana asta.

                              Comment

                              Working...
                              X