Zgomot metalic la alternator

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot metalic la alternator

    De cateva zile incoace am observat o problema la masina mea. Din cand in cand se aude un zgomot metalic la motor. Ca si cum ar fi o fulie sau un rulment care este gripat/a. Parca este o rasnita care provine din zona alternatorului-pompa de servodirectie-pompa de apa. Momentul cand apare zgomotul nu are vreo legatura cu ceva; uneori se aude inca de cand pornesc la rece, alteori in timp ce motorul este incalzit; uneori se aude zgomotul cand porneste compresorul de AC, alteori se opreste cand porneste compresorul. Si de 2 zile incoace, cand incepe zgomotul, se aprinde si in bord indicatorul cu baterie. sta aprins aprox 15 sec dupa care se stinge si iara se aprinde dupa 1 minut sau asa ceva. Dupa un timp zgomotul dispare si iarasi reapare. Azi am fost cu masina la service si baietii au cautat peste tot. Au ascultat-o la motor ca niste doctori adevarati: cu stetoscopul. Intr-un final se pare ca au gasit de unde provine zgomotul: de la alternator. Si m-am cam desumflat cand am auzit cat costa unul, aprox 800 EUR. Maine ma voi duce sa ii dea toata fata jos pt a avea acces la alternator si a vedea care este problema... Sper sa fie de vina numai rulmentii.
    A mai avut cineva problema asta? La sectiunea cu defectiuni, nu am gasit situatia asta...
    "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

  • #2
    Am mai pus un post aici... a disparut... straniu.
    Oricum, alternatorul se schimba usor ( http://www.ehow.com/how_4506228_repl...honda-crv.html ) si costa de multe ori mai putin prin alte parti... ( http://www.hondapartsnow.com/cheap/h...lternator.html sau http://www.autopartswarehouse.com/mm...tor~parts.html )
    CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

    Comment


    • #3
      Azi baietii de la Honda Timisoara au desfacut masina. Imi venea sa plang cand am vazut cat din masina a trebuit dat jos pentru a ajunge la un amarat de alternator: bara fata, faruri, radiatoare (nici nu ma mir de ce costa atat de mult...). Dupa ce au dat alternatorul jos si l-au desfacut in bucati mici, nimic ciudat; totul parea in regula. Nici un zgomot ciudat cand am invartit de el; rulmentii erau ok. Apoi baietii au inceput sa se uite mai atenti si au gasit rola intinzatoare de sub alternator cu joc. Sper ca de acolo vine sunetul ciudat. Am comandat-o si luni sper sa ajunga pentru a o monta. Daca va fi numai asta, voi scapa ieftin. Aprox 40 EUR
      "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

      Comment


      • #4
        tare... celebra rola intinzatoare care necesita aparatoare marita, cea originala ducand la griparea ei, pentru ca nu o apara de apa si noroi...
        CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

        Comment


        • #5
          Pentru asta nu s-a facut o rechemare in service? Nu s-a facut inlocuirea gratuit?
          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

          Comment


          • #6
            Pentru montare scut suplimentar si inlocuire fulie arbore cotit poti sa intrebi la Honda Timisoare sa vezi daca masina ta intra in acest program care este gratuit.
            CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
            Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

            Comment


            • #7
              Revin cu noi informatii cu privire la problema cu zgomotul metalic de la alternator. Dupa ce am schimbat rola intinzatoare (a nu se face confuzie cu vibrochenul care a fost schimbat impreuna cu scutul la rechemarea in garantie), surpriza !!! Zgomotul nu a disparut! Am fost foarte dezamagit; chiar nu aveam de gand sa schimb alternatorul. Era f ciudat: cand dadusem alternatorul jos si invartisem cu mana (atat cat de tare am putut), nici un zgomot... a mers chiar f silentios, fara nici un semn de gripare sau agatare.
              Parea ca nu am incotro dar cu toate astea nu vroiam sa renunt la ideea ca totusi nu este alternatorul de vina. Asa ca mi-a venit ideea sa sun la baietii de la Asko din Bucuresti (Alexandru si Razvan) cei care sunt atat de laudati pe cateva threaduri pe forum. Asa ca am pus mana pe telefon si dupa ce am reusit intr-un final sa dau de ei (probabil f ocupati) le-am descris simptomul si faptul ca am schimbat rola intinzatoare si nimic. Am vorbit pe rand cu Razvan si apoi si cu Alexandru. Dupa ce mi-au pus cateva intrebari "cheie", amandoi au concluzionat: 90% este de vina fulia de la alternator. Asa ca m-am interesat cat costa si am comandat-o direct la Asko unde era pe stoc, mizand astfel pe ultimul as din maneca. A venit a 2-a zi, am montat-o si surpriza !!! Placuta de data asta! Zgomotul a disparut iar acum, de cateva zile ma bucur de acceasi liniste si siguranta deplina in CRV-ul meu. Si am scapat destul de ieftin, 70 EUR. Multam Domnului pentru japonezii de la Honda care au gandit alternatorul cu ambreiaj la fulie, tocmai pentru a nu fi nevoit sa schimb tot alternatorul si de asemenea multumesc lui Razvan si Alexandru pentru deschiderea de care au dat dovada. Cu ocazia asta m-am convins ca baietii de la Asko sunt cu adevarat meseriasi si profesionisti si cu inima deschisa pentru orice utilizator de Honda.
              "Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke

              Comment


              • #8
                https://imgur.com/a/P3DTKhS

                aveti idee de ce este ud?

                Comment


                • #9
                  Lichid de servodirectie din pompa.

                  Comment


                  • #10
                    Ai idee daca e pompa defecte?
                    Eu am completat acum cateva luni lichidul( dupa ce l am extras pe cel din rezervor ) si am pus rezervorul plin ( n am stiut ca e limita maxima pe el ).

                    Comment

                    Working...
                    X