In vacanta am condus o Honda CR-V din 1997, motor 2.0 (128cp), model american, cutie automata.
Consumul mediu era undeva intre 20-25L/100km in conditii de trafic de oras aerisit si autostrada (110-120Km/h).
Ca si argumente ar fi:
- roti ne-echilibrate (tremura volanul la peste 110km/h);
- la recomandarea propietarului am mers doar in treapta D4 atat in oras cat si afara (nu ma pricep la automate, dar nu cred ca este normal);
- mi s-a spus ca se merge doar 4x4, ne-existand posibilitatea decuplarii unei punti;
Dar totusi, 25L/100km in conditii de mers normal, chiar spre economic (fara acceleratii bruste sau viteze mari)?
Ce parere aveti?
LE: Acum am citit (http://www.hondafan.ro/modele.php?id=101) ca: "Cel mai mare succes al sau il va cunoaste pe piata nord-americana cu toate ca, alaturi de modelele concurente este unul submotorizat si in nici un caz un veritabil model 4*4, tehnica RT4WD permitandu-i soferului cuplarea / decuplarea celorlate doua roti in functie de necesitatea acestora."
Deci este posibila trecerea de la 4x4 la 2x4.
Consumul mediu era undeva intre 20-25L/100km in conditii de trafic de oras aerisit si autostrada (110-120Km/h).
Ca si argumente ar fi:
- roti ne-echilibrate (tremura volanul la peste 110km/h);
- la recomandarea propietarului am mers doar in treapta D4 atat in oras cat si afara (nu ma pricep la automate, dar nu cred ca este normal);
- mi s-a spus ca se merge doar 4x4, ne-existand posibilitatea decuplarii unei punti;
Dar totusi, 25L/100km in conditii de mers normal, chiar spre economic (fara acceleratii bruste sau viteze mari)?
Ce parere aveti?
LE: Acum am citit (http://www.hondafan.ro/modele.php?id=101) ca: "Cel mai mare succes al sau il va cunoaste pe piata nord-americana cu toate ca, alaturi de modelele concurente este unul submotorizat si in nici un caz un veritabil model 4*4, tehnica RT4WD permitandu-i soferului cuplarea / decuplarea celorlate doua roti in functie de necesitatea acestora."
Deci este posibila trecerea de la 4x4 la 2x4.
Comment