“06 CR-V 2.2L i-CTDi - Nu pornește / Acceleratie īntreruptă

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • “06 CR-V 2.2L i-CTDi - Nu pornește / Acceleratie īntreruptă

    Salutare,

    Detin o Honda CR-V 2006, 2.2 i-CTDi, 180.000 km cu urmatoarele simptome.

    ​​​​​​- Cāteodată nu porneste rece, cateodata nu porneste calda (una din 3 porniri). Caz in care deschid capota, apas pompa manuala de amorsare pana se īntărește. Dar nu prea se īntărește total niciodată.
    - in Acceleratie daca incerc sa urc brusc de la 2500-3000 rpm bruschează foarte rau, parca s-ar īneca. Adica scade - urca turatia si se zguduie motorul.

    - la drum intins, se intampla sa intre in limp mode, caz jn care opresc motorul, amorsez iar pompa( care e moale), astept astept minute si isi revine.

    - ecu da urmatoarele erori:
    p1057 si p1065

    - am observat pe tester ca atunci cand se īneacă, presiunea in rampa pare sa scada aproape de tot(atasez poza)


    Nu stiu ce are!
    - Am testat injectoarele cu testul paharului si a fost oarecum decent rezultatul.
    - am schimbat debitmetrul

    o banuiala a mea ar fi regulatorul de presiune motorina sau pompa de motorina.
    Daca aveti vreun sfat pentru mine, va rog sa īmi raspundeti
    Last edited by hondatu; 24-02-20, 17:42.

  • #2
    Video cand se īneacă https://i.imgur.com/mCBDep1.gifv

    Comment


    • #3

      Comment


      • #4
        Din păcate cu greu găsești răspunsuri la probleme de astea pe forum. Mai bine o duci la reprezentanta unde oamenii doar asta fac și o fac bine. Īți spun ce piesa a crăpat, o găsești mai ieftina sau nu...eu nu as lasă mașina pe mana unor habarniști. O desfac toată și tot nu o repară.

        Comment


        • #5
          Salutare,
          Nu sunt posesor de honda si nu stiu daca are rampa comuna sau pompa de injectie face toata treaba in alimentarea cu combustibil. Exceptand partea cu bruscarea in acceleratie, la tine e semn de dezamorsare. In principiu, basica pt amorsare are supapa de sens. Suns sanse ca supapa sa nu-si mai faca treaba. Eu am o zafira din 2000 si la un schimb de filtre, berbecul de mecanic nu a aliniat capacul de la filtrul de motorina cu carcasa, l-a fisurat si astfel mi se dezamorsa pompa de injectie. Scimbat carcasa + capac(ca nu se vand separat) si merge si in ziua de azi. Codurile de eroare ce zic? Bafta!

          Comment


          • #6
            FUEL RAIL PRESSURE LOWER THAN EXPECTED Possible failuer P1065

            • Fuel Rail Pressure Control Valve close side stuck
            • Fuel supply hose (Low pressure system) chewed air, fuel freeze
            • Fuel supply hose fuel leak (High pressure system

            Comment


            • #7
              Am pus vara trecuta supapa de sens langa basica de amorsare si vreo 6 luni nu a mai făcut figurile cu pricina.. apoi dintr o data a inceput sa faca din ce in ce mai rau. Am schimbat supapa de sens, dar nu s a schimbar nimic

              Comment


              • #8
                Dubios. Consumul s-a marit? Senzorul ala de presiune despre care zice sunt sanse foarte mari sa fie in interiorul pompei. Pana la ala, incearca sa verifici teava/furtunasul tur/retur sa nu cumva sa ai pierderi sai sa traga aer fals.

                Comment


                • #9
                  Am schimbat furtunul cu unul transparent si nu este pic de aer

                  Comment


                  • #10
                    In caz ca citeste cineva.. am rezolvat problema. Era regulatorul de pompa de injectie

                    Comment


                    • #11
                      Bravo, felicitari!

                      Comment

                      Working...
                      X