Probleme benzina in ulei motor 1.5T CR-V 2018-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Și mai e un aspect care duce la apariția problemei asteia-calitatea carburantului.

    Comment


    • #32
      Caldura / clima functioneaza perfect. Am mai verificat odata uleiul azi, asa cum scrie in manual. Adica am oprit motorul, l-am lasat 5 minute apoi am facut verificarea. Uleiul fix la semnul care marcheaza nivelul superior. Am facut o tura pe autostrada cu schimbatorul in S (emulatorul manual). Are foarte multa putere motorul, nu simti cand ajungi la 100 km/h. Cand am reintrat in oras am pus-o pe D si parea ca e o babuta de la Channel)), nu sare de 2200 rpm si chiar e eleganta. Pana acum nu-i reprosez nimic. Sa vedem cum e la 4000.

      Comment


      • #33
        http://hondanews.ca/en/news/release/...Honda-Vehicles

        Comment


        • #34

          Comment


          • #35
            Se pare ca in USA s-a emis deja remdierea pentru Oil Dilution:
            Attached Files

            Comment


            • #36
              Software update? om vedea ce o face...
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment


              • #37
                Adio upgrade la CRV nou!😂 mai degrabă la NX300, dar deocamdată sunt īncă īndrăgostit de a mea...
                2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                Ex:
                2014 Honda Civic Executive
                2011 Honda Civic GT

                Comment


                • #38
                  http://www.hondaproblems.com/oil-dilution/

                  Comment


                  • #39
                    De regula asa faceau nemtii, cand nu isi recunosteau problemele, dadeau vina pe clienti. Pai cum sa spui ca e vina clientului atunci cand face drumuri prea scurte si nu se incalzeste suficient motorul?? Scrie in cartea masinii ca daca iau o Honda noua trebuie sa merg cu ea macar 5, 7, sau 15km?? Imi iau masina ca sa merg cu ea cat vreau si mai ales cum vreau. La motoarele N/A nu se intamplau povestile astea, dar deh, asa e cand vrei sa scoti si 180 de cai dintr-un 1.5 litri, sa consume si putin si daca se poate sa fie si fiabil. E rusinos, mai ales ca vine din partea celui mai mare constructor de motoare din lume. Este evident ca acest motor nu a fost testat suficient si in toate conditiile climaterice din mediul real. Adica, din nou, reducere de costuri.

                    Comment


                    • #40
                      https://youtu.be/a4dWJkvUOy0

                      Comment


                      • #41
                        https://m.facebook.com/groups/136929...=info&refid=18
                        Exista un grup pe facebook pentru cei care au oil dilution.

                        Modificarea softului nu rezolva aceasta problema. In China se pare ca Honda a recunoscut ca este o greseala de proiectare a motorului.

                        Stie cineva care sunt diferentele intre motorul de pe CRV si motorul de la Civic? Motorul de pe Civic este mai putin afectat. Exista cumva vreo diferenta legate de pistoane?
                        aurelian.paratu
                        Senior Member
                        Last edited by aurelian.paratu; 04-01-19, 21:15.

                        Comment


                        • #42
                          Evident ca e o problema de proiectare.

                          Nu cred ca e vreo diferenta in ceea ce priveste pistoanele. Diferentele ar trebui sa fie la sistemul de injectie (presiune de injectie) si eventual la turbocompresor.

                          Comment


                          • #43
                            Legat de subiectul din topic exista deja buletin de service si soluție pentru problema diluție(uptade soft ecu + update soft system control injecție)
                            Pe romānește de ce se intampla și cum :
                            Problema apare, se pare doar la mașinile cu filtru gpf ( gasoline particle filter). Dacă ați avut vreodată diesel, știți ca acest filtru ca sa fie eficient și sa reducă noxele / sa se curețe trebuie sa stea īntr-o anumita temperatura. Problema apare la pornirile la rece unde pentru a aduce acest filtru de particule īn temperatura, ecu pulverizează o cantitate mai mare de benzina -> o presiune crescuta īn injectoare ( unitatea de timp de pulverizare rămānānd acceasi pe durata translației pistonului). Aceasta surplus de benzina duce la infiltrati pe lāngă segmentii pistoanelor. Uleiul nu ne ajuta nici el. 0w20 este un ulei conceput special pentru consum! Vascozitatea scăzută induce o forță de rezistenta foarte mica asupra pieselor īn mișcare pe care le lubrifiaza. Un ulei mai gros, ca de exemplu 0w30, mai ales la rece imprima o peliculă cava mai groasă ce poate īmpiedică accesul benzinei pe marginea segmentelor.
                            Honda recomanda 0w20 ca sa stea īn normele de poluare și emisii, nu ca să-ți protejeze motorul ( mai ales īn statul bara la bara īn București). Nici un mecanic care știe despre ce vorbește nu recomanda asa ceva. Voi puteti pune ce doriți! ( Cartea tehnica a mașinii recomanda de la 0w20 la 5w30). Eu am schimbat uleiul de fabrica la 5k km și era smoala! Am pus 0w30 motul 8100 și masina se simte diferit, Mai ales la tura ții peste 5-6k unde a dispărut sunetul metalic.
                            CivicX 1.5T 2017 + VFR 1200F 2015

                            Comment


                            • #44
                              Desi mi-am propus sa nu mai postez pe topicul acesta, imi pare rau insa din punctul meu de vedere postul de mai sus contine o serie de inexactitati pe care nu le pot trece cu vederea.
                              In primul rand, functionarea GPF-ului, desi dispositivul foloseste acelasi principiu ca DPF-ul, functionarea sa nu este ca la diesel:
                              - gazele rezultate in urma arderii intr-un motor pe benzina au temperaturi mai mari decat cele de la diesel, a.i nu ai nevoie de diverse trucuri pentru a tine temperatura sus in core-ul GPF-ului, asa cum se intampla la diesel;
                              - in functionare un motor GDI produce o cantitate considerabil mai mica de particule comparativ cu un motor TD si in general doar in anumite regimuri de functionare; regenerarile GPF-ului sunt mult mult mai rare datorita unui volum mai mic de particule coroborat cu temperaturi mai mari la nivelul core-ului GPF-ului, lucru care duce la arderea intr-un regim mai accelerat a masei de particule continuta in GPF;
                              - nici un sistem de reducere a poluarii nu functioneaza imediat dupa pornirea la rece, nici macar semnalul sondei lambda nu este luat in calcul de catre ECU in primele minute (regim Open Loop); nu se fac masuratori ale nivelului de poluare cu motorul rece;
                              - injectia in interiorul cilindrului, post-combustie nu poate fi o optiune dactorita faptului ca vaporii de benzina otravesc catalizatorul; cum am zis mai sus, nici nu este nevoie, temperatura gazelor de evacuare la un motor pe benzina in functionare normala, la temperatura de regim este suficient de mare sa incalzeasca core-ul GPF-ului la 650 grade (temperatura de regim a acestuia);
                              - orice motor pe benzina (GDI sau MPI) functioneaza cu amestec foarte bogat imediat dupa pornire, acesta saracindu-se in mod progresiv pana spre regimul stoichiometric pe masura ce motorul se incalzeste; inca un motiv pentru care ralanti-ul prelungit la rece, pe frig, nu este o idee buna;
                              - nu stiu sa fie GPF pe CRV-urile cu probleme din NA si Canada iar pe masinile din RO au fost introduse in toamna acestui an (deci masina ta nu are asa ceva, cum nu are nici a mea);

                              In principiu, problema este un pic mai simpla decat pare, componentele acesteia fiind:
                              - la rece benzina condenseaza pe peretii cilindrului si ajunge in baia de ulei;
                              - sistem de injectie care favorizeaza condensare benzinei pe peretii cilindrului si, in anumite cazuri, uda peretii cilindrului;
                              - regim de utilizare care nu permite incalzirea uleiului (favorizat de un regim de functionare la turatii foarte mici datorita programarii cutiei automate si a distantelor scurte parcurse cu ventilatia data la maxim sa faca cald in masina);
                              - design al motorului care favorizeaza mentinerea partii superioare a cilindrului la temperaturi cat mai mici (pentru minimizarea depunerilor de carbon la nivelul supapelor), lucru nu foarte util iarna, cand vrei incalzire rapida;

                              De asemenea, exista diferente intre motoarele de 1.5 de pe Civic si CRV, inclusiv rata de compresie e diferita (mai mica la CRV datorita cresterii presiunii in turbina).
                              In mod clar presiunea de injectie si programarea ECU sunt diferite. Este posibil ca o potentiala presiune mai mare in sistemul de injectie la CRV vs Civic sa favorizeze aparitia primelor 2 simptome de mai sus la CRV vs Civic.
                              closchkutza
                              Senior Member
                              Last edited by closchkutza; 05-01-19, 01:34.

                              Comment


                              • #45
                                Multumesc de raspuns closchkutza.

                                Comment

                                Working...
                                X