Probleme benzina in ulei motor 1.5T CR-V 2018-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ima View Post

    Pai si cei 2 au avut problema din titlul topic-ului? Am citit si eu forumul si parca una din cele 2 persoane la care faci referire a vandut masina din cauza cutiei CVT: pur si simplu nu ii place. Af fi bine sa nu generalizam.


    Pai si ce, am zis eu ca au avut aceleași probleme?! Am zis ca pe lāngă problemele alea de la civic, acum apar și probleme de motor la crv, ce era așa greu de īnțeles?

    Problema este ca dacă Honda este renumita pentru ceva, acel lucru este fiabilitatea motoarelor. Dacă asta se pune sub semnul īntrebării, ar fi o lovitura de imagine grea...

    Aurelian, poate ca da, dar eu sincer compar cu modelele actuale/vechi de crv și alte Honda, unde nu am auzit astfel de chestii...
    2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
    Ex:
    2014 Honda Civic Executive
    2011 Honda Civic GT

    Comment


    • #17
      Originally posted by aurelian.paratu View Post
      ..Inainte sa aleg Honda, am tot discutat cu alti dealeri si problema nu este numai aici. O gasim si la Ford si la Mazda etc. Odata cu acest filtru de particule , o parte din benzina va fi folosit pentru curatarea acestuia. Daca se merge doar in oras mai mult ca sigur va creste nivelul uleiului (benzina intrata in ulei), daca se merge in afara atunci nu este aceasta problema.
      ... la ford nu am citit despre probleme de dilutie a uleiului, iar Mazda nu vinde in Europa motoare cu injectie directa si turbina, doar aspirate. Kia/Hyundai au motorul de 1.6 tgdi, fara probleme de dilutie.

      Comment


      • #18
        La ford am ales kuga: cel de la vanzari mi a spus despre motorul 1.5 turbo benzina si cu cresterea nivelului de ulei in baie in cazul in care filtrul de particule nu isi face regenerarile asa cum trebuie. Apoi motorul diesel: calamina pe supape si toate fordurile kuga au probleme cu cutia de transfer. Platesti o masina 4x4 si ajungi sa mergi cu 4x2.
        Toate motoarele diesel.care au pompa de injectie CP4 vor face pilitura in sistem. Si kia si hyundai pe diesel au CP4. Pe vw nu mai vorbesc. De motoarele de benzina de pe kia si hyndai nu stiu foarte multe dar consuma in draci. Am facut test drive cu ambele. In bucuresti papa 16 la 100.
        am cautat foarte mult ce masina sa iau 4x4 la in buget de 30.000

        honda nu o cunosc si nu o laud. Ramane de vazut ce va fii. Sper doar sa se rezolve pe garantie. In primul rand dealer ul honda mi s a parut foarte deschis in comparatie cu cei de la VW-skoda.

        Comment


        • #19
          Despre problemele la Mazda am citit tot pe forumuri in afara. Ca masini in afara de mazda 6, altceva nu mi a placut. Dar am vrut ceva mai inalt si 4x4.

          Comment


          • #20
            aurelian.paratu
            Senior Member
            aurelian.paratu motorul Kia/hyundai pare fiabil( inclusiv transmisie pe lant), dar sunt modele aparute relativ recent. Nu poate sa spuna nimeni acum care va fi fiabilitatea peste cativa ani. Intradevar sunt mai insetate. Aici intervine calculul fiecaruia functie de nr de km/an, ponderea urban/extern.
            Aceeasi dilema o am si eu. In jurul sumei de 30.000 euro, CRVul poate fi best-buy, dar mai astept sa vad ce se intampla cu dilutia uleiului. Poate pe modelele din Europa nu va fi cazul. Userii din SUA vorbeau mai devreme ca pe modelul 2019 Honda a rezolvat problema dilutiei. Astept insa si noul RAV4 pe benzina. Sau poate vine Honda la black friday cu vreo oferta de nerefuzat.

            Comment


            • #21
              Salut ! Am cumparat civicul sedan 2018 si am verificat uleiul azi dimineata. Nivelul era trecut de marcajul de sus. Cand am luat-o de la reprezentanta nivelul era undeva intre cele doua linii, mai aproape de linia de sus pe joja. Am vreo 600 km pana acum, de o luna. Oare cresterea nivelului sa fie legata de problema dilutiei la motorul 1,5 Vtec Turbo?

              Comment


              • #22
                florinex
                Junior Member
                florinex pe forumurile din Sua , userii povestesc ca uleiul miroase puternic a benzina, nu au caldura in habitaclu si la un moment dat li s-a aprins si martorul motor

                Comment


                • #23
                  Multumesc ptr raspuns. Am citit pe forumurile USA, la mine nu miroase nimic, la drumul pe Dealul Negru Civicul s-a comportat cu nerv, consumul a fost de max 5,5. Rar am depasit 120, considerand ca sunt in rodaj ). E cutie automata. Honda Sensing functioneaza f bine si e f utila aceasta echipare. Caldura functioneaza, incxa nu am primit nici un semn de lipsa de putere sau altceva. Repet, are doar o luna. Vedem daca apare ceva. Sper sa nu. Sau sa sun la reprezentanta sa vedem ce este cu nivelul ala crescut al uleiului?

                  Comment


                  • #24
                    Mai mult ca sigur nu ai vazut bine prima data. La mine nivelul uleiului a fost la maxim de la inceput, sunt sigur ca si la tine era la fel.

                    Comment


                    • #25
                      Pentru 2018 honda a schimbat uleiu de la 0w20 la 0w30, pe forumurile din us cei care au pus 0w30 au "scapat" de dilutie. Aparent benzina scapa pe langa segmenti la rece iar aceasta problema se regaseste cam la toate motoarele cu injectie directa. Pana acum nu era asa de "vizibila" pentru ca uleiu era "mai gros" iar dilutia nu afecta asa rau uleiul. Putem sa multumim pentru motoarele de unica folosinta normelor eco si reticienta de a dezvolta alternative mai repede
                      EX. Accord '05 CL9 Satin Silver
                      Del Sol '94 ESI
                      CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT
                      BMW Z4 '03 Titan Silver

                      Comment


                      • #26
                        Am cerut o oferta de pret pentru un schimb ulei la Civic X 1.5 2018 si cei de la Nord au zis 0w20 ulei...

                        Comment


                        • #27
                          Si eu tot 0w20 am in motor. N-am avut nici o problema cu benzina in ulei sau ulei in benzina in primii 10.000km.
                          Stau si ma gandesc cam cat merg omuletii aia cu masina cand e frig afara de nici caldura nu apuca sa faca. 2 km?

                          Comment


                          • #28
                            comparatia cu statele mai are o componenta: in State se vand de 3 ori (cel putin) mai multe Civicuri decat in Europa
                            deci statistic acolo se manifesta mai multe probleme si sunt mai vizibile
                            plus ca americanii au mai puternic exercitiul de a se manifesta ca si consumatori nemultumiti + more petrol heads
                            nu e vorba ca merg doar 1 mila sau mai mult intre stopuri
                            "Ethics. That's always so inconvenient."
                            Cal Lightman

                            Comment


                            • #29
                              Eu activez si pe forumul CivicX din state si nu am vazut lume sa se planga de asta, pe civic cel putin. Sunt referiri si acolo legate de problemele aparute la CRV in zonele reci insa cam atat. Acolo lumea se plange in general de altele, cum ar fi lipsa butonului de volum, clima fara rotita de ajustat viteza ventilatorului (unii fac retrofit la clima mono-zona care are buton rotativ pentru ventilator) si altele asemenea. Si asa cum ai zis, acolo mai multi petro-heads, multe dintre civic-urile de 1.5 au binisor peste 200cp si multe zeci de mii de mile parcurse.
                              Bazat pe ce am citit pe acolo, motorul pare foarte bine construit, fara probleme cronice de conceptie.
                              Reiau ceva ce am scris pe topicul din care s-a desprins topicul curent: motoarele cu injectie DI nu tolereaza bine mersul pe distante scurte in mod frecvent la temperaturi exterioare mici, regim care nu permite uleiului sa ajunga la temperatura de regim (sau macar prin zona ei). Nu este o problema "inventata" de Honda, ea este prezenta la toate motoarele cu injectie directa de combustibil dar nu numai. Orice motor pe benzina functioneaza la rece in regim de ardere bogata (de aia si miros a benzina gazele de evacuare primele zeci de secunde de la pornire), numai ca la cele cu injectie directa acest lucru este amplificat de pozitionarea injectoarelor direct in camera de ardere.

                              Bazat pe relatarile existente, fenomenul apare in climate reci (ex: Alberta, unde temperatura medie normala pentru jumatate de an este sub 0 grade, iar in lunile de iarna ai temp medie de -10/-15 grade) in conditiile in care masina merge putin (am vazut cazuri in care cei care se plang de asta spun ca au drumuri zilnice de sub 3 mile, deci sub 5km), in cazul unor vehicule echipate cu cutie automata care tine turatia pe la ~1200-1500rpm si cel mai probabil cu ventilatia data in blana ca sa faca cald (ventilatie care preia toata caldura, aceea putina, produsa de motor). Ce rezulta de aici? Un motor care merge in permanenta rece, un ulei care acumuleaza la fiecare drum vapori de benzina pentru ca nici temperatura sa, nici temperaturile ambiante nu permit evaporarea benzinei care ajunge (inevitabil) in componenta sa. Este un regim de exploatare nu greu, foarte greu, pentru orice motor pe benzina, nu stiu daca va dati seama de asta. Ca se vorbea de petrol-heads, orice petrol head stie asta, la fel cum stie ca nu-i dai in gura unui motor pe rece.
                              Ca o paranteza, um motor care consuma putin va produce si caldura putina. Mai mult de atat, un motor din aluminiu transfera caldura usor catre exterior. Am citit despre plageri ca motorul nu se incalzeste la ralanti sau ca atunci cand sta pe loc la ralanti (probabil la -20 grade sau mai jos) se raceste singur. Pai consum mic si productia de caldura la ralanti se bat cap in cap, sunt chestiuni total opuse.

                              Oricum, in concluzie, ce am inteles eu pana acum din tot circul asta este ca acest comportament s-a manifestat in conditii meteo extreme combinat cu un scenariu de utilizare..sa zicem nefericit. Nu o vad ca pe o problema care sa tina treaz noaptea si nici nu m-a impiedicat sa achizitionez masina (stiam de ele dinainte de achizitie) avand in vedere scenariul meu de utilizare.
                              closchkutza
                              Senior Member
                              Last edited by closchkutza; 17-10-18, 19:27.

                              Comment


                              • #30
                                Pana la urma daca o sa fie probleme si vor refuza la reprezentanta sa schimbe ce trebuie schimbat la motoare sau motorul cu totul (desi ma indoiesc ca se va ajunge acolo) , exista casco. Iti recuperezi banii prin n modalitati, pe care nu trebuie sa le sugerez eu.

                                Comment

                                Working...
                                X