Defectiuni CR-V -toate modelele-

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    bogdi12001
    Senior Member

  • bogdi12001
    replied
    Originally posted by Cogdao View Post
    Salutare tuturor!
    Am achizitionat de curand un Cr-v 2008, 2.0 benzina, transmisie automata si am doua nelamuriri. Prima ar fi legata de o vibratie deranjanta la relanti, nu pare sa fie de la cutie, nu se schimba intensitatea daca trec in alte trepte. Si a doua ar fi legata de garda la sol pe spate: este cam mica, eu si instalatie Gpl. Vad ca sunt mai multi care se vaita de problema asta, ce recomandati sa fac ca sa o inalt putin? Alte amortizoare? Sunt unele mai puternice care pot ridica masina cativa cm? Am pus poza ca sa va faceti o idee.

    Diferentialul este destul de usor de diagnosticat, in caz ca problema provine de acolo.
    Cu rotile virate la maxim indiferent de parte, o bagi in D si rulezi usor, se poate face si in R. Daca se simte vibratie este de la diferentialul spate si trebuie inlocuit uleiul si facuta spalare. Eu am salvat unul care era intr-un stadiu destul de avansat.
    Se inlocuieste uleiul si mergi cu masina la plimbare, intr-o parcare libera faci cercuri spre stanga iar apoi spre dereapta dupa care se schimba iarasi uleiul. Este posibil sa trebuiasca inlocuit uleiul de 2-3 ori sa isi revina diferentialul.

    Leave a comment:

  • mib1983
    Junior Member

  • mib1983
    replied
    Originally posted by Cogdao View Post
    La tampoane ma gandeam si eu dar am zis ca o fi ceva specidic modelului. Spre exemplu auzisem de radiator ca nu ar fi fixat cum trebuie si ar da vibratii.

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
    Am auzit si eu de prinderile radiatorului ca ar putea transmite niste vibratii la relanti. La mine rezolvandu-se treaba prin schimbarea unui tampon, nu am mai investigat radiatorul. Chiar sunt curios cum e in cazul tau.

    Leave a comment:

  • Cogdao
    Junior Member

  • Cogdao
    replied
    La tampoane ma gandeam si eu dar am zis ca o fi ceva specidic modelului. Spre exemplu auzisem de radiator ca nu ar fi fixat cum trebuie si ar da vibratii.

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

    Leave a comment:

  • mib1983
    Junior Member

  • mib1983
    replied
    Originally posted by Cogdao View Post
    Salutare tuturor!
    Am achizitionat de curand un Cr-v 2008, 2.0 benzina, transmisie automata si am doua nelamuriri. Prima ar fi legata de o vibratie deranjanta la relanti, nu pare sa fie de la cutie, nu se schimba intensitatea daca trec in alte trepte. Si a doua ar fi legata de garda la sol pe spate: este cam mica, eu si instalatie Gpl. Vad ca sunt mai multi care se vaita de problema asta, ce recomandati sa fac ca sa o inalt putin? Alte amortizoare? Sunt unele mai puternice care pot ridica masina cativa cm? Am pus poza ca sa va faceti o idee.
    Daca vibratia o ai doar la relanti e posibil sa ai ceva asemanator cu ce am avut eu. Un tampon imbatranit si crapat, la mine era cel inferior de la cutia de viteze, l-am schimbat si am scapat de acea vibratie. Eu aveam asta la un Accord CU1.

    Leave a comment:

  • Cogdao
    Junior Member

  • Cogdao
    replied
    Salutare tuturor!
    Am achizitionat de curand un Cr-v 2008, 2.0 benzina, transmisie automata si am doua nelamuriri. Prima ar fi legata de o vibratie deranjanta la relanti, nu pare sa fie de la cutie, nu se schimba intensitatea daca trec in alte trepte. Si a doua ar fi legata de garda la sol pe spate: este cam mica, eu si instalatie Gpl. Vad ca sunt mai multi care se vaita de problema asta, ce recomandati sa fac ca sa o inalt putin? Alte amortizoare? Sunt unele mai puternice care pot ridica masina cativa cm? Am pus poza ca sa va faceti o idee.

    Leave a comment:

  • FLORIN CRISTEA
    Senior Member

  • FLORIN CRISTEA
    replied
    Originally posted by bugy88 View Post
    Nu are nici 10 000 de km de cand sa schimbat uleiu la diferential dar problema este ca nu stiu ce ulei a bagat ca nu ma lasat sa vad cand la schimbat senzatia an virajeai ca si cum ar trage 4x4
    AWD lucreaza permanent si mai ales in viraje , nu e numai o senzatie, tine masina pe traiectorie mai ales daca ai viteza si tragi cumva mai brusc de directie...

    Leave a comment:

  • bugy88
    Junior Member

  • bugy88
    replied
    Nu are nici 10 000 de km de cand sa schimbat uleiu la diferential dar problema este ca nu stiu ce ulei a bagat ca nu ma lasat sa vad cand la schimbat senzatia an virajeai ca si cum ar trage 4x4
    bugy88
    Junior Member
    Last edited by bugy88; 14-09-18, 20:45.

    Leave a comment:

  • Delphi
    Super Moderator

  • Delphi
    replied
    Planetara? Rulmentul? Uleiul la diferential cand a fost schimbat?

    Leave a comment:

  • bugy88
    Junior Member

  • bugy88
    replied
    Buna seara sant nou pe forum as avea si eu o antrebare am o Honda CRV din 2008 an viraje stranse la 90de grade are un uruit si nui depisteaza nimeni problema va multumesc

    Leave a comment:

  • scarr
    Senior Member

  • scarr
    replied
    Originally posted by turky View Post
    Salutare,am o problema cu al meu Cr-V 2.2i-ctd 2007i.am un joc in volan la viteza de 110 -130,volanul ”cerne” ,am schimbat tot ce era de schimbat bucse ,rulmenti,pivoti,anvelope,facut geometrie si nimic Tot asa,.Ma dispera ,are cineva vreo solutie,sa confruntat cineva cu aceasta probleme?
    Poti detalia putin, cand apare vibratia respectiva?

    Sper sa nu par deplasat, presiunea in anvelope s-a verificat?

    Leave a comment:

  • turky
    Junior Member

  • turky
    replied
    Salutare,am o problema cu al meu Cr-V 2.2i-ctd 2007i.am un joc in volan la viteza de 110 -130,volanul ”cerne” ,am schimbat tot ce era de schimbat bucse ,rulmenti,pivoti,anvelope,facut geometrie si nimic Tot asa,.Ma dispera ,are cineva vreo solutie,sa confruntat cineva cu aceasta probleme?

    Leave a comment:

  • Ervin
    Junior Member

  • Ervin
    replied
    De ex. la golf 4 s-a putut ridica din fata cu niste bucse oem pentru drumuri grele, de altfel daca te opreste controlul rar iti verifica(din cate stiu) 4 lucruri importante:1 dimensiune/uzura/sezon anvelope, 2 xenoane aftermarket, 3 folii geam neomologate, 4 gaze.
    Acum lasand deoparte rar, normal ca vreau sa fac inaltarea in totala siguranta si fara s-o fac sa scuture, dar care este siguranta ca daca schimb arcurile cu unele noi va sta mai sus, si pe de alta parte daca ii pun inaltatoare il readuc la inaltimea initiala, probabil un 2 cm ar rezolva problema.

    Leave a comment:

  • ro861
    Senior Member

  • ro861
    replied
    In principiu, orice modificare constructiva care afecteaza principalele sisteme (directie, franare, suspensie, transmisie, propulsie) sunt interzise, ceea ce este constatat si sanctionat de RAR si/sau atunci cand se face ITP.
    Modificarile profi, denumite generic tuning, sunt acceptate atunci cand sunt omologate. Restul e folclor...

    Leave a comment:

  • Ervin
    Junior Member

  • Ervin
    replied
    Si pe mine incepe sa ma deranjeze aspectul mai lasat de spate, dar asta poate datorita faptului ca distanta de la aripa din spate si roata este mai mica fata de cele din fata desi, daca masor distanta intre prag si asfalt, fata-spate poate este egal.
    Eu ma gandeam daca nu s-ar putea pune ceva tampon intre caroserie si arc, acolo unde vine prins ansamblul arc de caroserie, eventual de schimbat suruburile cu unele mai lungi, in idea sa nu compresez arcurile si sa fie mai rigida, astfel facand-ul inconfortabil, sau varianta a doua so las din fata dar nu stiu cum?

    Leave a comment:

  • KMR
    Super Moderator

  • KMR
    replied
    Aia e o modificare foarte bună dacă tragi remorcă sau rulotã după tine. Fără așa ceva, cu rulotã, etc, la fiecare drum mai lung trebuie sa schimbi un set de suspensie spate. Nu cred ca are vreo legătură ITP-ul cu asta.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk

    Leave a comment:

Working...
X