Defectiuni CR-V -toate modelele-

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Altele decât cele de pe-aici?
    '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

    Comment


    • Probabil puse de fostul propietar. La generatia precedenta lasatul spatelui era una din problemute...
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • si la IV este. cel putin la a mea. am observat la revizie cand statea langa una noua. a mea e mai lasata putin.
        civic 2.2 5D FK3
        CR-V 2.2 AT RE6

        Comment


        • Totusi ciudat avand in vedere ca putea fata e cea mai incarcata...
          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

          sigpic

          Comment


          • Si mașina mea, CRV 2006 2.0 , are exact aceiași poziție . Ba chiar rotile sunt ușor "crăcănate"....am făcut geometrie...unghiurile de fugă...nu tocește anvelopele...deci este OK....


            Sent from my iPad using Tapatalk
            Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

            Comment


            • Originally posted by FLORIN CRISTEA View Post
              Si mașina mea, CRV 2006 2.0 , are exact aceiași poziție . Ba chiar rotile sunt ușor "crăcănate"....am făcut geometrie...unghiurile de fugă...nu tocește anvelopele...deci este OK....mașina are 10 ani...:-)


              Sent from my iPad using Tapatalk



              Sent from my iPad using Tapatalk
              Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

              Comment


              • Originally posted by bekxy View Post
                Altele decât cele de pe-aici?
                Tampoanele dunt montate pe spirala "4"din imaginea de mai sus. deci banuiesc ca au fost puse de fostul proprietar sa nu se "taraie"pe jos cu ea. cred ca voi cumpara ceva arcuri noi, si sper sa rezolv problema.

                Comment


                • Originally posted by kissalexandru View Post
                  Tampoanele dunt montate pe spirala "4"din imaginea de mai sus. deci banuiesc ca au fost puse de fostul proprietar sa nu se "taraie"pe jos cu ea. cred ca voi cumpara ceva arcuri noi, si sper sa rezolv problema.
                  Tampoane puneam la Dacia 1300...încărcată chiar dădea cu fundul de pământ. La Honda poate arcuri noi dacă este cazul. Cu tampoane nu știu dacă este indicat. E o mașină înaltă nu știu cum va sta pe viraje cu arcurile rigidizate cu tampoane. E părerea mea...eu de 10 ani merg cu ea așa si n'are nimic...și pe unde am intrat cu ea ..numai eu știu...


                  Sent from my iPad using Tapatalk
                  Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                  Comment


                  • In principiu, orice modificare constructiva este penalizata la RAR, ITP, nu mai vorbesc daca se intampla un accident (previzibil, in situatia asta...) si se face o expertiza tehnica. In acest caz vinovatia este penala.
                    Eu nu as recomanda decat folosirea de piese originale (nu neaparat OEM).
                    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                    Comment


                    • Originally posted by FLORIN CRISTEA View Post
                      Tampoane puneam la Dacia 1300...încărcată chiar dădea cu fundul de pământ. La Honda poate arcuri noi dacă este cazul. Cu tampoane nu știu dacă este indicat. E o mașină înaltă nu știu cum va sta pe viraje cu arcurile rigidizate cu tampoane. E părerea mea...eu de 10 ani merg cu ea așa si n'are nimic...și pe unde am intrat cu ea ..numai eu știu...


                      Sent from my iPad using Tapatalk
                      Am observat ca e foarte rigida datorita tampoanelor. Ne eu le-am pus, eu nu as fi facut asa ceva, sunt de la fostul proprietar. dar astept sa mai dispun de ceva bani si o sa le schimb. oricum masina e in proces de reabilitare, ca nu au fost shimbate multe chestii pe ea de multa vreme. tocmai ce am schimbat ambreiajul si volanta care m-au cam rupt la buzunar.

                      Comment


                      • Aia e o modificare foarte bună dacă tragi remorcă sau rulotă după tine. Fără așa ceva, cu rulotă, etc, la fiecare drum mai lung trebuie sa schimbi un set de suspensie spate. Nu cred ca are vreo legătură ITP-ul cu asta.

                        Sent from my SM-G935F using Tapatalk
                        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                        My cars:

                        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                        Comment


                        • Si pe mine incepe sa ma deranjeze aspectul mai lasat de spate, dar asta poate datorita faptului ca distanta de la aripa din spate si roata este mai mica fata de cele din fata desi, daca masor distanta intre prag si asfalt, fata-spate poate este egal.
                          Eu ma gandeam daca nu s-ar putea pune ceva tampon intre caroserie si arc, acolo unde vine prins ansamblul arc de caroserie, eventual de schimbat suruburile cu unele mai lungi, in idea sa nu compresez arcurile si sa fie mai rigida, astfel facand-ul inconfortabil, sau varianta a doua so las din fata dar nu stiu cum?

                          Comment


                          • In principiu, orice modificare constructiva care afecteaza principalele sisteme (directie, franare, suspensie, transmisie, propulsie) sunt interzise, ceea ce este constatat si sanctionat de RAR si/sau atunci cand se face ITP.
                            Modificarile profi, denumite generic tuning, sunt acceptate atunci cand sunt omologate. Restul e folclor...
                            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                            Comment


                            • De ex. la golf 4 s-a putut ridica din fata cu niste bucse oem pentru drumuri grele, de altfel daca te opreste controlul rar iti verifica(din cate stiu) 4 lucruri importante:1 dimensiune/uzura/sezon anvelope, 2 xenoane aftermarket, 3 folii geam neomologate, 4 gaze.
                              Acum lasand deoparte rar, normal ca vreau sa fac inaltarea in totala siguranta si fara s-o fac sa scuture, dar care este siguranta ca daca schimb arcurile cu unele noi va sta mai sus, si pe de alta parte daca ii pun inaltatoare il readuc la inaltimea initiala, probabil un 2 cm ar rezolva problema.

                              Comment


                              • Salutare,am o problema cu al meu Cr-V 2.2i-ctd 2007i.am un joc in volan la viteza de 110 -130,volanul ”cerne” ,am schimbat tot ce era de schimbat bucse ,rulmenti,pivoti,anvelope,facut geometrie si nimic Tot asa,.Ma dispera ,are cineva vreo solutie,sa confruntat cineva cu aceasta probleme?

                                Comment

                                Working...
                                X