If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salutare tuturor! Chiar daca am CR-V-ul din octombrie abia acum mi-am facut cont pe forum. Ideea e ca n-am avut probleme deosebite cu masina, in schimb sunt anumite lucruri care ma deranjeaza avand in vedere segmentul de pret in care se situeaza si anume: 1) toba s-a decojit integral de stratul acela negru protector si au aparut puncte de rugina - la service au spus ca nu au mai intalnit si ca mi se va schimba sectiunea de toba afectata in garantie 2) la aproximativ 5000 de km am ramas pe autostrada cu martorul de la ulei aprins - mancase aproape 1L de ulei - noroc ca eram aproape de o benzinarie si-am cumparat ca sa completez (din momentul completarii pana a doua zi in service s-au mai "evaporat" 0.4 L) - la service niste explicatii idioate gen unele motoare diesel consuma peste media normala si ca nu va mai papa dupa 20000 km sau poate nu s-a pus suficient ulei din fabrica dar sa stau linistit si 3) dupa ninsorile astea mi-a aparut un zgomot la franare pe rotile din spate foarte asemanator cu zgomotul tamburilor care necesita curatare (un fel de huruit) si la apasarea usoara a franei un scartait ingrozitor - problema e ca dupa ce spal masina si scartaitul si huruitul dispar dar maxim pentru o zi-doua dupa care revin.
PS: Sistemul de tractiune e slab ca sa nu zic foarte slab in conditii de iarna.
Astept raspunsul vostru daca ati intampinat aceleasi probleme ca mine, daca nu pareri/recomandari.
Numai bine!
1. e posibil din cauza solutiilor antiderapante care se imprastie pe strada sau alte cauze naturale. Punctele de rugina nu sunt ceva neobisnuit la sistemele de evacuare ce folosesc preponderent Fierul. Orice sistem de evacuare isi schimba aspectul dupa un timp, chiar si cele aftermarket din teava inox.
2. martorul de ulei (galben) se aprinde atunci cand nivelul de ulei scade la jumatate si se apropie de minim. Este un feature nu un bug la modelele noi sa aiba un astfel de indicator pentru ulei. Cand se aprinde nu trebuie sa te opresti, nu este nimic grav doar iti indica ca te apropii de minim si este recomandat sa mergi in service pentru completare. Cand motorul este nou foarte posibil sa consume si ulei, dupa primul schimb facut s-ar putea sa nu mai ai aceasta probleme. Inca nu sunt lamurit daca primul ulei are alte calitati decat cel pe care il punem dupa prima revizie, insa e cert ca il mananca mai repede decat unul obisnuit. De asemenea, consumul de ulei este corelat si mersul in forta al masinii, gen turatii mari. La Honda nu ar fi o problema, turometrul urca pana la 5000RPM si motorul efectiv trage pana la 4800RPM spre deosebire de alte dieseluri care se opresc cu puterea la 3800-4000RPM.
3. zgomotul este cauzat de mizerie, posibil material antiderapant cu nisip. Mergi in service la Honda si fa o verificare, eventual iti vor curata discurile si placutele de frana.
P.S. de ce ti se pare sistemul de tractiune slab? Care ar fi motivul si ce inseamna pentru tine acest lucru?
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel. Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05 ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R| ex -CRX '92 DelSol VTI |ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000 ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Consumul de ulei la i-CTDI este si el un feature, in sensul ca motorul este astfel construit incat se protejeaza mai ales la turatii ridicate. Depinde cum mergi cu masina, daca treci de 3000-3500 constant, asa se comporta.
Pete de rugina la evacuare intalnesti la orice masina, n-am vazut una sa nu aiba (inclusibv Porsche), insa mult timp petele doar sunt superficiale.
La discuri, sigur e o problema de mizerie.
Sistemul de tractiune integrala e simplu si decent, eu n-am avut nici o problema (bineinteles, cu gume adecvate sezonului, daca mergi iarna cu gumele originale poti avea si mama sistemului AWD, e degeaba). Unii din colegii de forum chiar s-au aventurat pe munti cu ele si s-au declarat satifacuti.
Salutare tuturor! Chiar daca am CR-V-ul din octombrie abia acum mi-am facut cont pe forum. Ideea e ca n-am avut probleme deosebite cu masina, in schimb sunt anumite lucruri care ma deranjeaza avand in vedere segmentul de pret in care se situeaza si anume: 1) toba s-a decojit integral de stratul acela negru protector si au aparut puncte de rugina - la service au spus ca nu au mai intalnit si ca mi se va schimba sectiunea de toba afectata in garantie 2) la aproximativ 5000 de km am ramas pe autostrada cu martorul de la ulei aprins - mancase aproape 1L de ulei - noroc ca eram aproape de o benzinarie si-am cumparat ca sa completez (din momentul completarii pana a doua zi in service s-au mai "evaporat" 0.4 L) - la service niste explicatii idioate gen unele motoare diesel consuma peste media normala si ca nu va mai papa dupa 20000 km sau poate nu s-a pus suficient ulei din fabrica dar sa stau linistit si 3) dupa ninsorile astea mi-a aparut un zgomot la franare pe rotile din spate foarte asemanator cu zgomotul tamburilor care necesita curatare (un fel de huruit) si la apasarea usoara a franei un scartait ingrozitor - problema e ca dupa ce spal masina si scartaitul si huruitul dispar dar maxim pentru o zi-doua dupa care revin.
PS: Sistemul de tractiune e slab ca sa nu zic foarte slab in conditii de iarna.
Astept raspunsul vostru daca ati intampinat aceleasi probleme ca mine, daca nu pareri/recomandari.
Numai bine!
Am patit si eu cu huruitul si scartaitul. Scartaitul a disparut o data cu incalzitul vremii. Huruitul continua si ma calca pe nervi. Oricum esti singurul de pe aici care esti nemultumit de ''patanii'' prin prisma pretului. La un anumit nivel de pret te astepti sa nu ai un anumit tip de probleme. Asta am sustinut si eu pe aici. Sa stapanesti sanatos masina si speram ca in viitoare generatie de CRV sa nu se mai intample aceste ''nimicuri''...Eu unul sper ca si CRZ-ul sa fie un model mai bun...Il am in vizor
Huruitul, daca nu ati urmarit pana acum discutiile despre CRV, vine de la diferential. Trebuie sa faceti schimbul de ulei din diferential.
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel. Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05 ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R| ex -CRX '92 DelSol VTI |ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000 ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
1. e posibil din cauza solutiilor antiderapante care se imprastie pe strada sau alte cauze naturale. Punctele de rugina nu sunt ceva neobisnuit la sistemele de evacuare ce folosesc preponderent Fierul. Orice sistem de evacuare isi schimba aspectul dupa un timp, chiar si cele aftermarket din teava inox.
Sigur nu e de la solutiile antiderapante pentru ca am sesizat problema in curs de o luna de la achizitie cand vremea era buna. Nu stiu daca cauzele naturale reprezinta o explicatie satisfacatoare pentru tine (daca ai fi in locul meu) dar pentru mine nu!
2. martorul de ulei (galben) se aprinde atunci cand nivelul de ulei scade la jumatate si se apropie de minim. Este un feature nu un bug la modelele noi sa aiba un astfel de indicator pentru ulei. Cand se aprinde nu trebuie sa te opresti, nu este nimic grav doar iti indica ca te apropii de minim si este recomandat sa mergi in service pentru completare. Cand motorul este nou foarte posibil sa consume si ulei, dupa primul schimb facut s-ar putea sa nu mai ai aceasta probleme. Inca nu sunt lamurit daca primul ulei are alte calitati decat cel pe care il punem dupa prima revizie, insa e cert ca il mananca mai repede decat unul obisnuit. De asemenea, consumul de ulei este corelat si mersul in forta al masinii, gen turatii mari. La Honda nu ar fi o problema, turometrul urca pana la 5000RPM si motorul efectiv trage pana la 4800RPM spre deosebire de alte dieseluri care se opresc cu puterea la 3800-4000RPM.
O fi vreun feature dar in momentul in care i-am sunat pe aia de la service nervos mi s-a recomandat sa nu mai fac niciun km si daca nu am cum sa completez cu ulei sa astept ca-mi trimit ei platforma.
Asa ca nu stiu ce sa zic. Te pot lamuri eu ..uleiul cu care vine masina e de rodaj si nu e la fel de vascos ca cel care se pune in mod normal la revizii. N-a zis nimeni sa nu pape deloc...ca ar fi absurd mai ales ca-i common-rail dar aprox. 1.3-1.4 L mi se pare exagerat.
3. zgomotul este cauzat de mizerie, posibil material antiderapant cu nisip. Mergi in service la Honda si fa o verificare, eventual iti vor curata discurile si placutele de frana.
Sper sa fie asta problema ca deja ma irita grav cand opresc la vreun semafor si toata lumea se intreaba ce dracu se aude ?!
P.S. de ce ti se pare sistemul de tractiune slab? Care ar fi motivul si ce inseamna pentru tine acest lucru?
Mi se pare slab pentru ca intervine tarziu si din punctul meu de vedere anormal.Adica rotile din spate incep sa traga de o parere cand s-au blocat complet rotile pe fata. Ma asteptam ca senzorii aia "destepti" sa sesizeze ca puntea fata pierde aderenta si sa transfere puterea din timp si pe spate sa mai ai o sansa sa treci mai departe. Pune-i mama cauciucurilor si tot e praf pe zapada. Am ramas inpotmolit pe o straduta prin Vitan incercand sa parchez si nu era zapada mare.
Ideea e ca nu vreau sa fiu carcotas...probabil nu exista masina care sa nu aiba probleme...dar repet, la banii astia si la mai putin de 10000 km cu problemele astea mie mi se pare jenant.
Consumul de ulei la i-CTDI este si el un feature, in sensul ca motorul este astfel construit incat se protejeaza mai ales la turatii ridicate. Depinde cum mergi cu masina, daca treci de 3000-3500 constant, asa se comporta.
Ce pot sa zic, ma mai dau la ea p-afara dar nu pot sa zic ca am innebunit-o ca si condus sportiv. Schimb regulat intre 2500-3000 RPM. Pot sa-ti zic ca am un Superb V6 TDI Tiptronic care n-a vazut decat kick-down la viata lui si schimbari la rosu si nu consuma 0.1 L de ulei dupa 160000 km . Asa ca nu vreau sa cred ca schimbatul treptelor in jurul a 3000 RPM sa fie cauza consumului excesiv de ulei.
Am patit si eu cu huruitul si scartaitul. Scartaitul a disparut o data cu incalzitul vremii. Huruitul continua si ma calca pe nervi. Oricum esti singurul de pe aici care esti nemultumit de ''patanii'' prin prisma pretului. La un anumit nivel de pret te astepti sa nu ai un anumit tip de probleme. Asta am sustinut si eu pe aici. Sa stapanesti sanatos masina si speram ca in viitoare generatie de CRV sa nu se mai intample aceste ''nimicuri''...Eu unul sper ca si CRZ-ul sa fie un model mai bun...Il am in vizor
Merci la fel. Sper sa rezolv problemele si sa ramana singurele. Se pare ca acum suntem doi nemultumiti din prisma pretului .
Huruitul, daca nu ati urmarit pana acum discutiile despre CRV, vine de la diferential. Trebuie sa faceti schimbul de ulei din diferential.
Am urmarit discutiile dar am crezut ca se pune problema schimbarii uleiului de la diferential dupa mai multi km. Mi se pare prematur la 15000 km sa-l schimb (asta daca n-o fi si el de rodaj ).
Pentru huruit spate, confirm si eu ce a zis Doc, uleiul din diferential trebuie schimbat (sefului meu i s-a schimbat pe garantie, explicatia a fost gerul naprasnic), scartaitul e de la jeg si intradevar e mai pronuntat - la modul ca la Civicul Sedan cu care circul de obicei a scartait de 2-3 in aproape 2 ani, la CR-V cand am plecat spre Bucuresti m-am oprit la Bacau la o spalatorie si am bagat jetul in ea (adica in discurile de la roti, si s-a linistit )
LE: nu stiu exact prin ce zapezi ati fost voi dar repet eu am fost la Sinaia la o cabana undeva (departe) in spatele hotelului New Montana, unde eram urcat doar eu si un Touareg si am urcat pe unde am avut nevoie fara nicio problema (gume de iarna Continental luate de la ATI Iasi).
LLE: CafeMambo la CR-V-ul despre care povestesc a fost schimbat la aproximativ 30.000 dar dupa cum ziceam si mai sus, nu cred ca km au reprezentat problema
Salut CafeMambo si bine ai venit in randul hondarilor.
Ce sa-ti spun am si eu tot CR-V 2.2Ctdi . Uleiul la motor l-am schimbat la 10000km (la revizia optionala) , dar pana atunci nu mi s-a aprins nici un beculet de avertizare.Dar sincer nici nu m-am dat in ea.
Referitor la zgomotele pe care le auzi sunt sigur ca sunt de la mizerii , pietricele, nisip . Am avut si de astea si dupa fiecare spalare dispareau.
Acum am vreo 32000 si ceva si auzeam un zgartait mai ascutit ca de obicei si am crezut ca mi s-au dus placutele si ating cu bucatica aia de tabla (care tine loc de senzor in bord ) discurile . Am sunat la Ati sa vad daca pot sa vin sa verifice placutele. Mi s-a spus ca nu cred ei ca e de la placute dar pot sa vin si ma urca pe rampa si se uita la ele.
Dar ....au diparut zgomotele , asa ca nu ma mai duc .
Referitor la tractiunea 4x4 sau a rotilor spate, nu uita ca ti-ai luat un Suv de sosea ,nu un 4x4 gen Subaru Forester sau Grand vitara.
Eu nu am de ce sa ma plang de masina , sunt multumit de ea si pot spune ca se descurca bine si pe drumuri mai dificile, dar sincer ii sta mai bine pe sosea.
CafeMambo, bine-ai venit in randul hondarilor si s-o stapanesti sanatos, ai facut o alegere buna, desi te vad cam dezamagit de problemele aparute,...recunosc eu am o halitoare de benzina, dar nu prea am ce sa-i reprosez, am un prieten bun cu un CR-V diesel,...e f multumit, ori esti tu ghinionist, ori pretentios, ori te-ai dat tare la ea, e o regula veche, daca masina e tanara rau , ia-o usor,...motoarele Honda sunt rafinate si puternice, te dai la ele cand e cazul, atunci iti ofera tot ce vrei, nu stiu, mi-e greu sa-mi dau seama, fa o verificare completa la un dealer serios, in Bucuresti sunt doi mari si lati, pe ASKO de pilda, ii cunosc mai bine, jos palaria...si sa speram ca totul va fi bine, sincer cunosc ceva posesori de Honda, toate tipurile, dar n-am auzit pe nimeni sa fie asa suparat, de fapt, nu-mi amintesc sa fie vreunul macar nemultumit..asta e,...bafta!, dar nu uita, Honda nu te inseala niciodata, probabil daca incepi tu primul,...am glumit,...cu simpatie, acelasi.
Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl. "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein
Am urmarit discutiile voastre legate de uleiul din diferential si am zis: asta e. Dar am fost la service si mi-au spus baietii ca nu e cazul. Am si scris la momentul respectiv ca las sa treaca umezeala asta si schimb service-ul. Totusi mi-a explicat mecanicul care sunt simptomele in cazul asta si mi-a rotit pe loc masina in curtea service-ului si nimic...
La care service ai ajuns si ti-au zis ca nu e nevoie sa schimbi uleiul in diferential? Zgomotul ce tine de diferential se aude in mers ca un huruit.
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel. Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05 ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R| ex -CRX '92 DelSol VTI |ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000 ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Ma refeream la faptul ca la masina mea huruitul nu provine de la necesitatea schimbarii uleiului in diferential. Altele sunt cauzele dar nu au reusit sa depisteze. Am fost la un service autorizat Honda.
Care service Honda din Bucuresti pentru ca sunt doar doua si ne intereseaza la care din ele ai fost.
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel. Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05 ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R| ex -CRX '92 DelSol VTI |ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000 ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment