Defectiuni CR-V -toate modelele-

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by turky View Post
    Salutare,am o problema cu al meu Cr-V 2.2i-ctd 2007i.am un joc in volan la viteza de 110 -130,volanul ”cerne” ,am schimbat tot ce era de schimbat bucse ,rulmenti,pivoti,anvelope,facut geometrie si nimic Tot asa,.Ma dispera ,are cineva vreo solutie,sa confruntat cineva cu aceasta probleme?
    Poti detalia putin, cand apare vibratia respectiva?

    Sper sa nu par deplasat, presiunea in anvelope s-a verificat?

    Comment


    • Buna seara sant nou pe forum as avea si eu o antrebare am o Honda CRV din 2008 an viraje stranse la 90de grade are un uruit si nui depisteaza nimeni problema va multumesc

      Comment


      • Planetara? Rulmentul? Uleiul la diferential cand a fost schimbat?
        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

        Comment


        • Nu are nici 10 000 de km de cand sa schimbat uleiu la diferential dar problema este ca nu stiu ce ulei a bagat ca nu ma lasat sa vad cand la schimbat senzatia an virajeai ca si cum ar trage 4x4
          bugy88
          Junior Member
          Last edited by bugy88; 14-09-18, 19:45.

          Comment


          • Originally posted by bugy88 View Post
            Nu are nici 10 000 de km de cand sa schimbat uleiu la diferential dar problema este ca nu stiu ce ulei a bagat ca nu ma lasat sa vad cand la schimbat senzatia an virajeai ca si cum ar trage 4x4
            AWD lucreaza permanent si mai ales in viraje , nu e numai o senzatie, tine masina pe traiectorie mai ales daca ai viteza si tragi cumva mai brusc de directie...
            Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

            Comment


            • Salutare tuturor!
              Am achizitionat de curand un Cr-v 2008, 2.0 benzina, transmisie automata si am doua nelamuriri. Prima ar fi legata de o vibratie deranjanta la relanti, nu pare sa fie de la cutie, nu se schimba intensitatea daca trec in alte trepte. Si a doua ar fi legata de garda la sol pe spate: este cam mica, eu si instalatie Gpl. Vad ca sunt mai multi care se vaita de problema asta, ce recomandati sa fac ca sa o inalt putin? Alte amortizoare? Sunt unele mai puternice care pot ridica masina cativa cm? Am pus poza ca sa va faceti o idee.

              Comment


              • Originally posted by Cogdao View Post
                Salutare tuturor!
                Am achizitionat de curand un Cr-v 2008, 2.0 benzina, transmisie automata si am doua nelamuriri. Prima ar fi legata de o vibratie deranjanta la relanti, nu pare sa fie de la cutie, nu se schimba intensitatea daca trec in alte trepte. Si a doua ar fi legata de garda la sol pe spate: este cam mica, eu si instalatie Gpl. Vad ca sunt mai multi care se vaita de problema asta, ce recomandati sa fac ca sa o inalt putin? Alte amortizoare? Sunt unele mai puternice care pot ridica masina cativa cm? Am pus poza ca sa va faceti o idee.
                Daca vibratia o ai doar la relanti e posibil sa ai ceva asemanator cu ce am avut eu. Un tampon imbatranit si crapat, la mine era cel inferior de la cutia de viteze, l-am schimbat si am scapat de acea vibratie. Eu aveam asta la un Accord CU1.
                Daca pui pasiune in ceea ce faci, vei reusi!

                Comment


                • La tampoane ma gandeam si eu dar am zis ca o fi ceva specidic modelului. Spre exemplu auzisem de radiator ca nu ar fi fixat cum trebuie si ar da vibratii.

                  Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

                  Comment


                  • Originally posted by Cogdao View Post
                    La tampoane ma gandeam si eu dar am zis ca o fi ceva specidic modelului. Spre exemplu auzisem de radiator ca nu ar fi fixat cum trebuie si ar da vibratii.

                    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
                    Am auzit si eu de prinderile radiatorului ca ar putea transmite niste vibratii la relanti. La mine rezolvandu-se treaba prin schimbarea unui tampon, nu am mai investigat radiatorul. Chiar sunt curios cum e in cazul tau.
                    Daca pui pasiune in ceea ce faci, vei reusi!

                    Comment


                    • Originally posted by Cogdao View Post
                      Salutare tuturor!
                      Am achizitionat de curand un Cr-v 2008, 2.0 benzina, transmisie automata si am doua nelamuriri. Prima ar fi legata de o vibratie deranjanta la relanti, nu pare sa fie de la cutie, nu se schimba intensitatea daca trec in alte trepte. Si a doua ar fi legata de garda la sol pe spate: este cam mica, eu si instalatie Gpl. Vad ca sunt mai multi care se vaita de problema asta, ce recomandati sa fac ca sa o inalt putin? Alte amortizoare? Sunt unele mai puternice care pot ridica masina cativa cm? Am pus poza ca sa va faceti o idee.

                      Diferentialul este destul de usor de diagnosticat, in caz ca problema provine de acolo.
                      Cu rotile virate la maxim indiferent de parte, o bagi in D si rulezi usor, se poate face si in R. Daca se simte vibratie este de la diferentialul spate si trebuie inlocuit uleiul si facuta spalare. Eu am salvat unul care era intr-un stadiu destul de avansat.
                      Se inlocuieste uleiul si mergi cu masina la plimbare, intr-o parcare libera faci cercuri spre stanga iar apoi spre dereapta dupa care se schimba iarasi uleiul. Este posibil sa trebuiasca inlocuit uleiul de 2-3 ori sa isi revina diferentialul.

                      Comment

                      Working...
                      X