Defectiuni CR-V -toate modelele-

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • salut, am o rugaminte ..abia am luat masina , un Crv 2008 si am schimbat bateria ...insa nu ma dumiresc dupa explicatiile din carte cum se introduce codul pt radio , am incercat sa reglez si ceasul dar nu reactioneaza cand apas clock sau AM cum scrie acolo , nu se aude un bip si apoi incepe sa clipeasca ca la orice ceas electronic si sa poti seta ora , minutele ...al meu clipeste deja ceasul dar nu reactioneaza la nimic ...arata timpul scurs de cand am pus bateria, iar mai jos afiseaza ENTER code.. daca am introdus codul din 5 cifre e la mine , l-am gasit scris in carte pe la sfarsit , sper ca e corect, nu apar numerele ci in locul lor apare cate o litera din CODE iar la al cincilea nr imi apare error 1,2 3..si asa mai departe de cate ori am introdus codul ...asta cu ajutorul tastelor numerice de la 1 la 6 ..banuiesc ca e ok...in carte tot scrie cu ajutorul butoanelor preselectate ...dar doar primele 3 au denumirea asta in descriere pt reglat ceasul si mai ebutonul mare din dreapta ....mai incerc si azi totusi ...astept eventuale lamuriri va rog....mersi !!!
    HONDA CR-V 2008 ELEGANCE 2,2 I-CDTI , HONDA SHADOW 750 DC 2008

    Comment


    • Asta nu este un defect, pune si tu intrebarea celor care au CRV modelul tau http://www.hondafan.ro/forum/forumdi...CR-V-2007-2011 sigur gasesti un raspuns.
      Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

      Comment


      • Eu am acelasi model ca tine, dar personal nu am introdus codul sau reglat ora, aceste operatiuni le-am facut in service la Asko.
        Ce pot sa iti spun insa cu siguranta este ca eu am codul doar din patru cifre si ora si-o ia din GPS si nu poti interveni sa o modifici (merge pe fusul orar si se modifica automat la ora de vara/iarna).
        Cred ca ai putea sa suni la Asko pentru mai multe detalii.
        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

        Comment


        • Ti-am spus si in privat...ai codul din 4 cifre, apesi butonul corespunzator prelung si merge struna, cu ora se descurca Navi, eu niciodata n-o modific !
          ...nu-ti iese, ai varianta tel/drum la un dealer Honda sau service autorizat, bafta !!
          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
          "Gāndiţi pentru voi īnşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Cānd rămāi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui pānă la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să īţi urmezi visele." Soichiro Honda
          "Vreau să ştiu cum gāndeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

          Comment


          • In manual scrie de codul in 4 cifre, dar pt navigatie, pt non-navigatie e din 5, si eu am la fel codul.
            '12 Honda CR-V Executive 2.0 A/T, Gri
            Ex: '05 Nissan Micra 1.4 benzina, '01 Ford Focus 1.6 A/T, '84 VW Passat, '84 Dacia 1310

            Comment


            • Eu credeam ca de Navi intreaba...
              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

              Comment


              • Am discutat in PM, colegu' a rezolvat problema si-acu' savureaza senzatiile pe care doar un CR-V le poate oferi !!
                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                "Gāndiţi pentru voi īnşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Cānd rămāi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui pānă la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să īţi urmezi visele." Soichiro Honda
                "Vreau să ştiu cum gāndeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                Comment


                • Rezolvat problema lasarii masinii pe spate, desi nu imi doream in mod deosebit cheltuiala acum. Se pare ca la un moment dat mi s-a rupt prima spira (cea de jos) a arcului spate-stanga si mi-am rezolvat si amortizorul. E, dupa schimbul de arcuri si amortizoare, masina are inaltimea celor din reprezentanta, nu-si mai taraie fundul pe jos.

                  Comment


                  • Era lăsata pe spate sau si roțile usor "cracănate"....?
                    FLORIN CRISTEA
                    Senior Member
                    Last edited by FLORIN CRISTEA; 06-05-15, 16:01.
                    Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                    Comment


                    • Lasata pe spate - stai sa gasesc fotografiile anterioare... http://www.hondafan.ro/forum/attachm...1&d=1330975612

                      M-am chinuit cu inaltatoare, cu geometrie, etc, dar nu am rezolvat problema decat prin schimbarea arcurilor si a amortizoarelor.

                      Comment


                      • Arcurile inteleg, dar amortizorele ce treaba au cu inaltimea?
                        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                        Comment


                        • Scriam mai jos - mi s-a rupt o spira la arc si am mers asa vreo cativa ani, sau asa cred, pentru ca sectiunea era ruginita. Drept urmare am terminat si amortizorul pe stanga si de-abia cand a inceput sa scartaie si sa troncane ala am gasit buba. Si cum se schimba pereche...

                          Comment


                          • Bine ca i-ai dat de cap. Unde era ruptă spira..?? . Bănuiesc ca sus sau jos in punctele de sprijin...că dacă era pe mijloc o sesizai rapid. Zic si eu....
                            Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                            Comment


                            • Bineinteles ca exact jos, pitit frumos.

                              Comment


                              • Neplăcută situație bine ca ai descoperit-o pānă la urma. In mod normal un mecanic bun la o ridicare pe elevator la relaxare arc ar fi trebuit să observe. Dacă ții minte sau daca ai avut Dacia 1300 capetele arcurilor erau protejate cu un furtun din plastic...varniș in care la montaj pe arc se baga vaselină. La Honda există așa ceva..sau era ceva numai pt Dacia 1300..invenție pur romānească...??
                                Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                                Comment

                                Working...
                                X