Defectiuni CR-V -toate modelele-

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senzatia de sportivitate si confort la volanul unui suv este MULT mai mica decat la volanul unei compacte(oricare). Insa daca faci niste masuratori, performantele sunt asemanatoare si nu totdeauna in favoarea compactelor.
    Santafe-ul e un suv. Ori vorbim de "un suv", ori vorbim de CRV in particular.

    Oricum ar fi, performantele *nu* sunt asemanatoare intre berline si suv-uri in aceeasi gama (low-end cu low-end, med cu med, etc). Asta-i tot.
    ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
    Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
    Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
    Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

    Comment


    • Consider ca acest post este pentru aici:

      CRV a "beneficiat" de 2 sau 3 rechemari in toata perioada vietii(diesel).
      1. Contact imperfect la papucii pe faza scurta la modele 2007(primele). A fost rezolvata la revizii in 2008-2009 fara a impacienta clientii. In romania au fost f putine. Io am semnalat-o in 2008 cand faceam spume ...blaa...blaa..
      2. Rechemare oficiala 2011 internationala ceva cu pericol de incendiu(banuiala) .Numai pt motorina. Rechemarile s-au facu pe baza seriilor masinilor. Cine nu a fost rechemat insemna ca nu are pb.Am verificat din 2 surse.Masina mea nu a fost pe lista.
      3. Datorita mizeriei de pe drumurile noastre(noroi) se uzeaza fulia . In acest sens honda a hotarat sa o inlocuiasca si sa monteze un scut suplimentar impotriva mizeriei. Asta este valabil pt diesel si in special 2007. Totul e valabil doar pt romania si bulgaria(sau serbia). in rest nu este valabila(restul europei germania belgia angia etc).problema nu este tratata ca o rechemare si oamenii probabil incearca (asemenea pct 1) sa o rezolve atunci cand vii la revizie si te incadrezi in termeni(teoria mea deoarece au parut putini surprinsi in discutia cu mine).

      revenind...o alta informatie care cred ca intereseaza este ceea a ambreiajului pt diesel..legenda spune ca ar fi slab si cedeaza (asta prin prisma celorlalte modele nu a crv-ului pt care nu exista suficiente reclamatii/sesizari/informatii/etc...)

      ei bine ...desi eu am fost avocatu diavolului...oamenii au sustinut ca la crv nu exista aceste probleme...argumentul lor a fost nr de masini (crv) la care s-a schimbat ambreiajul...si care sunt sub degetele de la o mana chiar daca multe dieseluri sunt resoftate...deci...



      Alt aspect pe care doresc sa-l semnalez este ca am spus despre subiect pe my crv la momentul respectiv(si mai sunt si multe altele). Ce nu inteleg este faptul ca atunci nu a intrebat nimeni despre el.Am banuit ca fie nu intereseaza pe nimeni...fie sunt ultimul fraier care a aflat de chestia respectiva.Cum a aparut insa un "flame"...pac...devine subiec/stire . Parerea mea este ca acestea sunt subiectele care trebuiesc semnalate ...discutate...nu tot felul de aberatii ..."ca io sunt mai sofer ca tine" ..."m-am dat si io cu un gtr si restul sunt petarde"..." aaaaa am mers cu great wall ...toate suv-uri sunt varza"...si altele...

      Va mai aduc in atentie faptul ca in general pe forumurile de afara se discuta concret despre o problema. Stii ...spui ceva ...nu stii... nu te bagi . In aceste cazuri sunt cateva posturi pe care le poti urmarii usor daca ai avut problema respectiva. La noi...ABSOLUT NIMIC CONCRET...insa se iau ...pardon...SE VANEAZA...anumite exprimari (ale nefericitului care a vrut doar sa ajute)...si de aici se dezvolta 20-30 de pagini de injurii (vezi si celelalte forumuri) sau de pareri care bat campii si nu au nici cea mai mica legatura cu "thread"-ul respectiv...


      Mi-e mila de un posesor de crv care ar avea o pb si ar incerca sa o caute repede la noi pe forum!
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
      http://www.hotelcehov.ro/

      Comment


      • "Ghinionul" nostru la CR-V e ca nu prea avem probleme, dar cand cineva a avut intrebari, a primit raspunsuri, chiar daca uneori s-au mai batut campii!
        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

        Comment


        • Ca sa raspund la postul lui ryloy:

          1. Eu am avut parte de faza cu papucii de pe faza scurta - i-am gasit carbonizati si la service mi-au zis ca stiau de problema si ca e ok, se schimba pe garantie. Pai daca stiati de ce nu i-ati schimbat acum doua saptamani, la revizie, ca sa nu iau foc? Schimbam numai unde e cazul (recte unde apare problema).
          2. Unde gasesc lista cu seriile rechemate, aveti idee?
          3. Daca fulia uzata scoate un zgomot ca de rulment uzat pornit intr-o galeata goala sau intr-o teava, o avem si pe asta - se aude in special cand o accelerez si apoi o las la liber, parca ceva prinde viteza apoi revine mormaind la relanti - noi am crezut ca vine de pe aerisire zgomotul, sau ca e de la catalizator, plus ca apare doar din cand in cand. M-ar interesa si pe mine ce inseamna "scut suplimentar", eu tocmai il inlocuiesc pe cel original, de plastic, cu unul metalic.
          4. Ambreiajul a crapat la 38.000 km la noi si am beneficiat dupa scandal si dupa ce le-am aratat informatia de pe hondafan, de inlocuirea pe garantie. Ura pentru forum!
          5. Macaraua de la sofer moare incet incet, e la a doua reparatie / ungere, dar are niste ghidaje de plastic care se tocesc si gata - trebuie sa o schimbi.
          6. Problema de la care a si pornit ultima discutie aici - arcurile - invariabil se lasa, mai ales pe spate.
          7. Farurile absolut chioare - am inlocuit lampile cu o solutie pe baza de xenon si pot spune ca avem si noi lumini acum FARA a-i orbi pe cei din fata.

          Pe mine forumul asta m-a ajutat enorm, spre deosebire de cel pentru opel (pe care sunt membru pentru ca detinem si un opel, bineinteles). Aici informatia e mult mai bine sintetizata si disecata, iar flame-urile sunt aproape inexistente.

          Comment


          • Tocmai am aflat de o rechemare in service pentru honda crv modelele 2007-2009 cu anumite serii. Problema e identficata la fulie (fulia mare?) care sufera o uzura accentuata datorita mizeriei care intra acolo. Am inteles, sper ca am inteles si corect, ca se schimba fulia si se inlocuieste aparatoarea cu una mai mare care sa impiedice pe viitor repetarea problemei. Sfatul meu ar fi sa dati un telefon la o reprezentanta honda si sa aflati daca sunteti castigatori. Eu am fost la reprezentanta pentru o constatare si asa am aflat ca trebuie sa vin sa o inlocuiesc.
            Guest
            Guest
            Last edited by Guest; 22-03-12, 14:36.

            Comment


            • De unde ai aflat si cine si ce te-a anuntat ? Mai concret !
              Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
              "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
              "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

              Comment


              • Am fost azi la reprezentanta honda din targoviste si m-au intrebat din ce an e masina si daca e diesel, pentru ca s-a primit indicatia sa se schimbe la honda crv cu motor 2,2 i-cdti din 2007 (eu am vazut si '08, '09) fulia si sa se instaleze un nou scut de protectie, de fapt o aparatoare mai lata pentru ca pe drumurile noastre ajunge mizeria la piesa si uzura ei este mare -deja era un crv in parcare cu problema asta - ii crapase fulia de tot si urma sa ii fie inlocuita. Eu trebuie sa ajung oricum peste doua saptamani pentru revizie, asa ca am trecut-o si pe asta pe lista de "de verificat". Am inteles ca trebuie verificata seria autovehiculului pentru a se vedea daca se incadreaza in recall sau nu.

                Comment


                • M-am lamurit, multumesc !..se pare ca benzinarele nu-s pe nicio lista !
                  Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                  "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                  "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                  Comment


                  • Si eu am fost programat la Asko pentru aceasta interventie la crv-ul meu 2,2 i-cdti din 2007, se schimba fulia si se adauga un scut de protectie suplimentar. Oricum vreau sa va multumesc, pentru ca datorita voua am aflat de aceasta interventie.
                    CR-V '07 2.2 i-CTDI Elegance, Mazda 2 '04 1.2i
                    Ex: Fiat UNO'81, Seat Malaga'90_1.5GLX, Opel AstraG'01 1.7DTI, Audi A4'02 1.9 TDI, Opel AstraH'04 iCDTI, Volvo S40'05 2.0D, BMW'01 520d

                    Comment


                    • Conform revistei AutoMoto, cr-v-ul se remarca printr-o buna fiabilitate, indeplinind un punctaj de 16/20. Prin comparatie, Tiguan este cotat cu 15/20, 3008 la fel, x3(modelul anterior) 13/20 , qashqai si kuga 14/20.
                      Printre problemele de fiabilitate se remarca:
                      - masina trage dreapta -geometrie prost reglata, defectiune a suportului arcului amortizorului, pneuri prost adaptate(se uzeaza repede);
                      - vibratii in directie in general legate de echilibrajul rotilor;
                      - punte spate adesea zgomotoasa la nivelul diferentialului: de schimbat lichid;
                      - foarte rare probleme de patinare a ambreiajului, rezolvate pe garantie;
                      - baterie care se descarca- punere la zi a electronicii;
                      - haion dificil de inchis
                      Doua rechemari oficiale: una in ianuarie 2010 - furtun de motorina prost fixat si alta in martie 2011 datorata unei scurgeri a pompei de motorina.
                      ,,A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing" G.B.Shaw

                      Comment


                      • Originally posted by gabrielb View Post
                        Conform revistei AutoMoto, cr-v-ul se remarca printr-o buna fiabilitate, indeplinind un punctaj de 16/20. Prin comparatie, Tiguan este cotat cu 15/20, 3008 la fel, x3(modelul anterior) 13/20 , qashqai si kuga 14/20.
                        Printre problemele de fiabilitate se remarca:
                        - masina trage dreapta -geometrie prost reglata, defectiune a suportului arcului amortizorului, pneuri prost adaptate(se uzeaza repede);
                        - vibratii in directie in general legate de echilibrajul rotilor;
                        - punte spate adesea zgomotoasa la nivelul diferentialului: de schimbat lichid;
                        - foarte rare probleme de patinare a ambreiajului, rezolvate pe garantie;
                        - baterie care se descarca- punere la zi a electronicii;
                        - haion dificil de inchis
                        Doua rechemari oficiale: una in ianuarie 2010 - furtun de motorina prost fixat si alta in martie 2011 datorata unei scurgeri a pompei de motorina.
                        De acord cu ce spune revista, mai putin ultimele doua...bateria, cel putin la benzina, e o baterie de lanterna pe baza de zeama de lamaie, care tine si ea cat poate, nu cred ca e vorba de electronica. A mea (a doua, prima a crapat repede, avea niste probleme, schimbata pe garantie) face trei ani, n-am avut probleme, s-o vedem in continuare. Cu hayon-ul e o gluma, probabil, trebuia sa iasa un nr de defecte !
                        WillyCR-VFAN
                        Senior Member
                        Last edited by WillyCR-VFAN; 26-03-12, 11:40.
                        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                        Comment


                        • Cu haionu` chiar ca e comica rau. Se pot inventa alte chestii mai haio ase, sa zicem ca teava de esapament frige si ca oglinda stanga obtureaza asfaltu` ori ca portbagaju e cam mare si pierzi merele prin el daca se rastoarna sacosa.
                          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                          Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                          Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                          Comment


                          • Despre partea electrica ar mai fi de spus ca fata de alte modele, CR-V are o problema cu luminile care nu sunt pe contact, fapt care conduce uneori la consum de curent suplimentar atunci cand motorul nu este pornit.
                            Cand se pune contactul si astepti sa se stinga becul indicator al bujiei de pornire, daca sunt consumatori porniti (radio, lumini, stergatoare, clima, etc) toate pornesc si merg pe baterie.
                            Mie chiar mi s-a intamplat sa opresc, sa ma dau jos si sa urc in casa lasand din greseala farurile aprinse (ziua, soare puternic) vreo 20-25 de minute, recunosc nu am am auzit piuitul din bord din cauza vuietului strazii, si cand m-am intors, bateria era complet descarcata, nici macar usile nu le-am mai putut deschide din telecomanda. Intr-adevar bateria pe care o aveam atunci pe masina (mostenita de la vechiul proprietar) era de numai 64Ah in loc de min 74Ah dupa carte dar, oricum s-a dus cam repede.
                            Acum, ca sa fiu sigur ca nu mai patesc la fel, am fost la Asko si am solicitat o modificare a alimentarii farurilor prin contact, fapt care s-a realizat.
                            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                            Comment


                            • Va salut'
                              Mai aveti masina cu GPL?
                              Ma interesa sa schmbam cateva cuvinte despre instalatie.
                              Spor.

                              Comment


                              • Salutare , v-am citit ieri seara topicul , am si eu un CR-V 2005 , benzina , pe care-l conduc de 5 ani , si am intimpinat si eu urmatoarele probleme -
                                1-- geamul soferului nu mai vrea sa se inchida , tre sa-l pacalesc vreo 2 minute
                                2--huruit la grup , am schimbat uleiul si e OK acum
                                3--a picat usa spate din bolt care a cedat , era plin de rugina
                                4--motorasul electric de la centralizata , spate stanga sa defectat si a ramas blocata usa , m-a costat vreo 5 mil.
                                5--volanul a inceput sa se uzeze intens si are tot felul de particule care-ti raman pe mana
                                6--si vesnica problema cu trasul dreapta , pe care nu am reusit sa o rezolv la nici o verificare optica- totul e Ok dar tot trage dreapta.
                                Masina are 85000 km , doar eu am condus-o , o folosesc intens si pe teren accidentat - sunt vanator si pescar . , in rest sunt foarte multumit de ea , fiabilitate maxima , si super off-road , doar Dumnezeu stie pe ce coclauri , noroaie si zapada am dus-o , nici colegii mei cu Samurai sau Terano nu au indraznit sa intre.
                                Ce ma sfatuiti sa fac cu trasul asta inervant in dreapta ???

                                Comment

                                Working...
                                X