Defectiuni CR-V -toate modelele-

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nenea Boris, daca ne-am certa pe teme de CR-V (n-a fost cazul pana acum, am avut discutii in contradictoriu, constructive, zic eu) am fi doi "tacaniti", scopul este sa cunoastem cat mai bine plusurile/minusurile masinii si comportamentul in timp,..daca tot am investit niste bani, sa vedem daca a fost cu folos. Personal, daca si peste trei ani, de pilda, voi fi la fel de multumit, urmatoarea va fi, cu certitudine, tot CR-V.
    Zgomotul de care zici tu, si scartaituri (ca un piuit lung care ma pusese pe ganduri), si ceva mai gros, l-am avut acu' vreun an, o data chiar in drum spre Asko, in coloana, la viteze mici si franari dese. Mai aparea la manevre in spatii mici. Scartaiturile lungi si un zgomot metalic le-am avut acum recent cand placutele trageau sa moara. Pt zgomotul celalalt , la Asko au umblat la fiecare placuta in parte si le-au curatat de niste excrescente, cert e ca de-atunci e liniste totala, exceptand o perioada de o saptamana pana sa le schimb pe toate fiindca le-am facut varza. In rest totul ok, sa ai o zi buna !
    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

    Comment


    • O sa incerc si eu sa ajung la Asko sa vad care e problema. Vad ca zgomotul apare numai iarna, la temperaturi joase. Oricum, e un scartait foarte puternic, metalic, care ma calca pe nervi.

      Comment


      • Daca sti ca ai placutele ok, ... du-te totusi pana la Asko, vor gasi ei problema, oricum nu sta asa ca nu e bine, problemele la frana si directie, Doamne fereste ! Eu cand i-am zis lui Razvan de zgomotul metalic la frane, mi-a recomandat sa plec in clipa aia spre ei si bine am facut ca m-am dus imediat ! Bafta!
        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

        Comment


        • Eu cand i-am zis lui Razvan de zgomotul metalic la frane, mi-a recomandat sa plec in clipa aia spre ei si bine am facut

          Si ce ai avut...?..p'asta n'ai mai zis-o ca ai avut si "defect" la sistemul de franare....????
          Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

          Comment


          • N-a fost, frate, niciun defect, erau placutele duse cam devreme este adevarat, asta din cauza stilului meu de condus-on/off +cutie automata. Am inlocuit placutele si masina e ca noua. Daca era vorba si de vreun defect, aveam grija sa informez lumea. Ai sarit tu repede...!!!
            PS: in ciuda situatiei placutelor, niciun moment n-am avut emotii cu franele, care s-au comportat exemplar, doar zgomotul imi spunea ca trebuie schimbate urgent. Pe spate chiar o mai duceau, dar am preferat sa inlocuiesc tot. Asa ca tot n-am ce sa-i reprosez masinii !
            Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
            "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
            "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

            Comment


            • Ia sa-mi zici...ai bec martor in bord pentru uzare palcutesau tot lamela e de baza....????Si sa nu uit..daca vrei senzatii tari alimenteaza EVO 100 de la MOLL si dupa aia iesi in trafic si da-i sub coada....
              Eu am facut plinul ieri cu EVO 100....stii cum e...??? Apollo 16....
              Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

              Comment


              • la beznine premium,incercati ALTO 101!Sa vedeti cum invie VTEC-ul!...OMV CARRERA este the bullshit!
                ex CL7 AT 2006
                CN1 Sport 2005
                KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                Comment


                • Mi s-a aprins becul ce indica o defectiune la motor si se pare ca nu mai are de gand sa se stinga .... cred ca este timpul sa dau o fuga la reprezentanta ptr o verificare tehnica ....

                  Comment


                  • Florine, am o gramada de martori ca jucaria e aproape perfecta si in bord si prin masina din cand in cand. De la Mol nu bag benzina de vreo doi ani, m-au enervat cu un card cu puncte, niste nesimtiti, le-am aruncat cardul pe jos (facusem o gramada de puncte-sa-si ia lumanari de ele). Cu ALTO 101 confirm, plecam eu si motorul dupa care trebuie sa ma intorc sa iau si caroseria ! Apollo 16 nu e ala care a cazut ?
                    hCr baga urgent o vizita la Asko sau Carpati, altfel....va fi trist !
                    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                    Comment


                    • @Razvan..am retinut...ALTO 101.....eu am vrb de MOLL nu de OMV
                      @Willy eu nu am avut probleme cu MOLL..am card de vreo 6 ani ..parca.Nu am zis ca masina.."jucaria"...nu e perfecta te-am intrebat daca ai bec martor pentru placutele de frana sau avertizarea e numai sonora...mecanica.
                      @hCr ai spalat cumva motorul ?
                      Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                      Comment


                      • Originally posted by FLORIN CRISTEA View Post
                        @hCr ai spalat cumva motorul ?
                        Nu am spalat motorul. Insa cand am ridicat capota motorului am vazut ca este "umed" motorul, sa aiba vreo legatura ?
                        Cand a fost inghetul de saptamana trecut sa aprins prima data insa cand am alimenta de la rompetrol s-a stins ( am crezut ca o fi de la benzina ). Ieri s-a aprins din nou am realiment cu benzina si nu se mai stinge.
                        Daniel.
                        Senior Member
                        Last edited by Daniel.; 05-12-10, 11:07.

                        Comment


                        • Avertizarea e prin doi martori si semnal acustic-defectiuni sistem de franare, la sistemul de distributie fata-spate sau Brake Fluid Low, daca apare si ABS e jale. Atunci s-a aprins o data scurt, am completat cu putin lichid si gata. Am fost prin Bulgaria, prin tara, cateva mii de km, dupa aceea a aparut zgomotul si am inlocuit placutele imediat. Scaderea nivelului lichidului de frana m-a anuntat ca placutele incep sa oboseasca. O defectiune reala la o parte a circuitului dual al sistemului imi lasa totusi posibilitatea de franare la doua roti, trebuie apasata pedala mai tare. N-a fost cazul, problema mea erau placutele.
                          PS: Ti-ai lustruit ghetutele?
                          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                          "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                          "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                          Comment


                          • Originally posted by WillyCR-VFAN View Post
                            Avertizarea e prin doi martori si semnal acustic-defectiuni sistem de franare, la sistemul de distributie fata-spate sau Brake Fluid Low, daca apare si ABS e jale. Atunci s-a aprins o data scurt, am completat cu putin lichid si gata. Am fost prin Bulgaria, prin tara, cateva mii de km, dupa aceea a aparut zgomotul si am inlocuit placutele imediat. Scaderea nivelului lichidului de frana m-a anuntat ca placutele incep sa oboseasca. O defectiune reala la o parte a circuitului dual al sistemului imi lasa totusi posibilitatea de franare la doua roti, trebuie apasata pedala mai tare. N-a fost cazul, problema mea erau placutele.
                            PS: Ti-ai lustruit ghetutele?
                            Eu pe placutele fata / spate am destula "carne", lichidul de frana este la nivel, antigel este la nivel si in parametri normali ... Tin sa cred ca este de la benzina ( sau filtru combustibil care pana acum nu a fost schimbat ) Dupa ce am mers azi, martorul respectiv s-a stins. Totusi trebuie facuta o verficare tehnica ptr a primi un raspuns clar si la obiect.

                            Willy ai de gand sa ne aduci cadouri ??? Sa nu uiti ca eu imi doresc un S2000

                            Comment


                            • @hCr vezi ca noi - ma refer sistem franare - nu avem "martori" in bord..beculete.Pe placute si pe fata si pe spate exista o lamela din ceva metal moale..in momentul in care placutele sunt uzate se aude un tiuit....din momentul ala mai ai maxim 100 de km de facut..asa mi s-a spus.
                              Filtru combustibil nu se schimba este life time...sau probabil ca in cazuri extreme se schimba.
                              Eu am spalat motor si dupa un timp oarecare mi se aprindea cand si cand ABS in bord. Am fo la service si au anulat. Era o eroare la senzor ABS viraj dreapta.La spalare intrase probabil ceva apa la centrala ABS. De atunci nu s-a mai aprins am mai facut teste la comp masina si totul e OK. Deci si umezeala sau apa poate cauza.Mai mergi 1 - 2 zile si vezi ce se intampla.
                              La CRV lui Willy e asa cum spune el.... "imi lasa totusi posibilitatea de franare la doua roti, trebuie apasata pedala mai tare".....dar ce nu stie este ca rotile respective sunt pe aceiasi parte.....de obicei dreapta ca sa te traga in afara soselei........
                              Hai Pa...
                              Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                              Comment


                              • hCr raspunsul meu despre sistemul de franare era pt intrebarea lui Florin,.... cu problema ta m-as duce maine la prima ora la Asko, daca mai mergi 1-2 zile (a zis Excelenta Sa Florin) ar fi bine sa te interesezi cat mai e un abonament pe RATB, Doamne fereste! Si eu am ghetute si astept un Acura MDX !
                                Florine,...daca franez in 2 roti si tu exact atunci fumezi pe dreapta ? Hai Pa !
                                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                                "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                                "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                                Comment

                                Working...
                                X