Am deschis acest topis din urmatoarele motive:
-cand am fost in service, la revizie, am intrebat " care sunt cele mai frecvente pb cu care au venit clientii la dv?"..."nici una" a fost raspunsul...eu am insistat.."bai , ma lasati!"..."nu dom'le, nu s-a stricat nici una serios pana acu'...de cand am inceput sa vindem modelul asta nou, nici macar alea cipuite"...ei bine, desi as vrea sa cred asta ,am mari indoieli...
- in afara de unul, cred ca la promotor...care zicea ca a parlit motorul, asa din senin...nici nu am auzit pe altii sa se planga...
"Alin Florescu
29 octombrie
ora 21:00
am o Honda CR-V din iunie 2005, deci tocmai ce a iesit din garantie. pe 26.10.2008 in drum spre constanta, pe A2, avand 140-150 km/ h mi-a explodat blocul motor fara nici o avertizare prealabila. biela a iesit prin bloc si s-a oprit in scut impreuna cu o gramada de alte elemente din motor. revizii facute la service Honda, ultimul pe 07.07.2008, inainte de plecarea in concediu cand am facut vreo 3000 km. tot pe autostrazi si la calduri mari. acum, mergeam linistit pe banda 1-a libera si deodata poc cade motorul. ce parere aveti , cui sa ma adresez, pentru ca deja cei de la service au inceput sa-si dea coate si sa paseze responsabilitatea catre proprietar adica cstre mine. ca daca masina a iesit din garantie nu este nimic de facut , ca sa constate un reprezentant Honda, abureli "made in romania", sunt curios,producatorul honda ce spune in astfel de situatii? - o fi convenabil pentru domniile lor un astfel de proces ?"
- mai era pb cu filtru de particule...dar nu mai stim ce a facut djovi, fiindca nu a mai postat.
-se mai vehiculeaza zvonul, ca CR-V-ul nou ar fi mai slab pe articulatii/suspensii/amortizoare decat modelul vechi....?!?!?!?
Si atunci...hai sa vedem...realitatea bate/sau confirma zvonul cu fiabiliatea legendara Honda? Sa l-e contabilizam!
Incep eu:
1. S-au ars becurile faza scurta dupa un an...cu tot cu fire...S-a rezolvat in service cu schimbarea completa a chitului.
2. La 9000 km filtrul de particule a dat primul avertisment. Imediat la service , efectuat regenerarea...de atunci nu a mai aparut (19 000km).
-cand am fost in service, la revizie, am intrebat " care sunt cele mai frecvente pb cu care au venit clientii la dv?"..."nici una" a fost raspunsul...eu am insistat.."bai , ma lasati!"..."nu dom'le, nu s-a stricat nici una serios pana acu'...de cand am inceput sa vindem modelul asta nou, nici macar alea cipuite"...ei bine, desi as vrea sa cred asta ,am mari indoieli...
- in afara de unul, cred ca la promotor...care zicea ca a parlit motorul, asa din senin...nici nu am auzit pe altii sa se planga...
"Alin Florescu
29 octombrie
ora 21:00
am o Honda CR-V din iunie 2005, deci tocmai ce a iesit din garantie. pe 26.10.2008 in drum spre constanta, pe A2, avand 140-150 km/ h mi-a explodat blocul motor fara nici o avertizare prealabila. biela a iesit prin bloc si s-a oprit in scut impreuna cu o gramada de alte elemente din motor. revizii facute la service Honda, ultimul pe 07.07.2008, inainte de plecarea in concediu cand am facut vreo 3000 km. tot pe autostrazi si la calduri mari. acum, mergeam linistit pe banda 1-a libera si deodata poc cade motorul. ce parere aveti , cui sa ma adresez, pentru ca deja cei de la service au inceput sa-si dea coate si sa paseze responsabilitatea catre proprietar adica cstre mine. ca daca masina a iesit din garantie nu este nimic de facut , ca sa constate un reprezentant Honda, abureli "made in romania", sunt curios,producatorul honda ce spune in astfel de situatii? - o fi convenabil pentru domniile lor un astfel de proces ?"
- mai era pb cu filtru de particule...dar nu mai stim ce a facut djovi, fiindca nu a mai postat.
-se mai vehiculeaza zvonul, ca CR-V-ul nou ar fi mai slab pe articulatii/suspensii/amortizoare decat modelul vechi....?!?!?!?
Si atunci...hai sa vedem...realitatea bate/sau confirma zvonul cu fiabiliatea legendara Honda? Sa l-e contabilizam!
Incep eu:
1. S-au ars becurile faza scurta dupa un an...cu tot cu fire...S-a rezolvat in service cu schimbarea completa a chitului.
2. La 9000 km filtrul de particule a dat primul avertisment. Imediat la service , efectuat regenerarea...de atunci nu a mai aparut (19 000km).
Comment