Defectiuni CR-V -toate modelele-

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Defectiuni CR-V -toate modelele-

    Am deschis acest topis din urmatoarele motive:
    -cand am fost in service, la revizie, am intrebat " care sunt cele mai frecvente pb cu care au venit clientii la dv?"..."nici una" a fost raspunsul...eu am insistat.."bai , ma lasati!"..."nu dom'le, nu s-a stricat nici una serios pana acu'...de cand am inceput sa vindem modelul asta nou, nici macar alea cipuite"...ei bine, desi as vrea sa cred asta ,am mari indoieli...
    - in afara de unul, cred ca la promotor...care zicea ca a parlit motorul, asa din senin...nici nu am auzit pe altii sa se planga...

    "Alin Florescu
    29 octombrie
    ora 21:00
    am o Honda CR-V din iunie 2005, deci tocmai ce a iesit din garantie. pe 26.10.2008 in drum spre constanta, pe A2, avand 140-150 km/ h mi-a explodat blocul motor fara nici o avertizare prealabila. biela a iesit prin bloc si s-a oprit in scut impreuna cu o gramada de alte elemente din motor. revizii facute la service Honda, ultimul pe 07.07.2008, inainte de plecarea in concediu cand am facut vreo 3000 km. tot pe autostrazi si la calduri mari. acum, mergeam linistit pe banda 1-a libera si deodata poc cade motorul. ce parere aveti , cui sa ma adresez, pentru ca deja cei de la service au inceput sa-si dea coate si sa paseze responsabilitatea catre proprietar adica cstre mine. ca daca masina a iesit din garantie nu este nimic de facut , ca sa constate un reprezentant Honda, abureli "made in romania", sunt curios,producatorul honda ce spune in astfel de situatii? - o fi convenabil pentru domniile lor un astfel de proces ?"


    - mai era pb cu filtru de particule...dar nu mai stim ce a facut djovi, fiindca nu a mai postat.
    -se mai vehiculeaza zvonul, ca CR-V-ul nou ar fi mai slab pe articulatii/suspensii/amortizoare decat modelul vechi....?!?!?!?
    Si atunci...hai sa vedem...realitatea bate/sau confirma zvonul cu fiabiliatea legendara Honda? Sa l-e contabilizam!

    Incep eu:

    1. S-au ars becurile faza scurta dupa un an...cu tot cu fire...S-a rezolvat in service cu schimbarea completa a chitului.

    2. La 9000 km filtrul de particule a dat primul avertisment. Imediat la service , efectuat regenerarea...de atunci nu a mai aparut (19 000km).
    Last edited by hondatu; 03-06-10, 11:48.
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
    http://www.hotelcehov.ro/

  • #2
    La mine s-a aprins acum, la 63000 km., beculetul ala galben cu avarie motor...
    La masina nu sesizez nimic si nici nu am avut timp sa ma duc la service care e exact in partea ailalta a Bucurestiului. Pentru moment, am zis ca e mai prudent sa merg cu Accordul.
    Honda CRV 2,2 A/T Elegance 2010

    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/fol34buc

    Comment


    • #3
      Man, cum a aparut...te duci si faci regenerare in service (aprox150ron-200)...tu nu o sa reusesti sa o faci ca ei...dupa aia o sa regreti...asta personal + din ce am cules de pe la altii....
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
      http://www.hotelcehov.ro/

      Comment


      • #4
        Tata cu CRV a ajuns la 100 000 km si nu a avut nici o problema. Revizia facuta la Carpati Motors din 10 in 10 mii. Masina nu a fost niciodata meanajata. S-a carat cu ea ft mult. MAteriale, tevi. Nu a schimbat nici macar placutele.
        Eu cred ca faza cu explozia motorului pe Honda nu e adevarata. Poate cineva sa confirme ca s-a intaqmplat asa ceva pe Honda?
        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

        Comment


        • #5
          Originally posted by ryloy View Post
          Man, cum a aparut...te duci si faci regenerare in service (aprox150ron-200)...tu nu o sa reusesti sa o faci ca ei...dupa aia o sa regreti...asta personal + din ce am cules de pe la altii....
          Dar nici nu am incercat sa fac ceva pe cont propriu. Doar ca nu am avut cand sa ajung cu masina in capatul celalalt de oras. Si de asta si folosesc de atunci cealalta masina. Sper ca nu se intampla nimic cu ea stand in parcare pana am sa gasesc o fereastra sa ajung la Asko.

          Apropo... la ce se refera regenerarea aia?
          Honda CRV 2,2 A/T Elegance 2010

          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/fol34buc

          Comment


          • #6
            Regenerarea se refera la arderea depunerilor din filtrul de particule. Aceasta regenerare are 2 etape, conform spuselor celor de la Honda si din service.

            Faza 1: sau regenerarea pe care o poti face singur :cand se aprinde martorul pe bord, iesi in afara localitatii si mergi timp de 10 min (sau asa ceva) cu o viteza constanta (peste 60) si a.i. sa ai constant peste 3000 de ture(exista instructiunile clare in manual).Conform celor din service , o medie a frecventei cu care apare aceasta problema este de aprox 20 000 km.

            Faza 2: regenerarea numai in service. Conform tot celor din service, dupa un timp, dupa cateva regenerari din astea pe care le faci singur, filtrul se imbacseste mai rau , iar regenerarea facuta personal nu mai este eficienta, nu mai rezolva problema.In aceasta faza, masina nu mai trage si se comporta ca un harb descentrat.In acest caz nu mai este eficienta decat regenerarea facuta de ei.Cum o fac: o cupleaza la un calculator, iar motorul merge vreo 15-20min, tinut pe la regimuri de 4000 chiar si 4500 ture, care variaza, probabil conform programului..Daca stai langa masina, la un moment dat te apuca mila si e bine sa ai si ceva motorina prin rezervor...Costul e undeva pe la 150 ron , daca imi aduc bine aminte de anul trecut.

            Acum sfatul meu era sa te duci direct la ei si sa faci din prima "regenerarea de service". Spun asta pt ca , un coleg de al nostru, djovi, a facut-o singur pana pe la 60 000km, iar apoi cand s-a imbacsit de tot ,nu au mai reusit nici in service sa-l mai "faca bine".Din pacare nu mai avem de la el nici un feedback cu privire la cum a rezolvat problema.

            Nu pare o problema mare, probabil nici nu este daca se trateaza corespunzator si la timpul ei.Cert este insa, ca acest filtru este "o pacoste" si poate devenii agasant pentru utilizatori.

            Toate bune !...si asteptam sa vedem cum ai rezovat "problema"...
            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
            http://www.hotelcehov.ro/

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru lamuriri. Am sa va scriu de indata ce reusesc sa ajung la service.
              Honda CRV 2,2 A/T Elegance 2010

              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/fol34buc

              Comment


              • #8
                herr oprescutoma, ii dorim tatalui domniei voastre sa se bucure in continuare de acesta masina fara incidente neplacute, puteti va rog sa ne completati informatia cu anul si model acestui crv?
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                http://www.hotelcehov.ro/

                Comment


                • #9
                  CR-V 2.2 Executive cumparat in august 2007, are in acest moment un pic peste 60.000 km. Masina a fost folosita cam 70% extraurban+rural (drumuri de piatra) si 30% urban.
                  Singurul defect pana acum a fost defectiunea motorasului de pliere oglinda stanga, in sensul ca, la pornirea masinii, facea zgomot vreo 5-6 secunde dupa care pacanea, insa oglinda tot se plia la comanda, ce-i drept, mai greu/tarziu. A fost inlocuit pe garantie.
                  In rest, fara sa exagerez si pe 'probatelea', absolut nici o poblema, nici macar cu greierasi sau troncanituri.
                  Singurul aspect deranjant este "vopseaua" argintie a manerelor de pe interiorul usilor care se zgarie/desprinde foarte repede.

                  Aia cu motorul bubuit imi miroase a "shpan", poate la propriu sau poate la figurat. Oricum, daca masina e iesita din garantie, poate sa intenteze si mama procesului.
                  Eu stiam ca CR-V-ul adus la noi nu are filtru de particule.

                  "Povestea" cu "CR-V actual e mai slab in articulatii decat modelul vechi" nu e adevarata, deoarece CR-V-ul actual foloseste platforma vechii generatii de Civic (coduri EM/ES/EP) si stim bine ca nu au avut nici o problema.
                  Insa da, exista o diferenta: puntea fata a fost schimbata din double-wishbone in MacPherson. Asta o face mai simpla si un pic mai putin controlabila in anumite situatii, insa nu mai proasta/slaba.
                  Last edited by BogdanRR; 02-11-09, 10:47.

                  Comment


                  • #10
                    crv 2007

                    Nici o problema tehnica. La 50000 km masina e impecabila.

                    Comment


                    • #11
                      crv 2005

                      probleme foarte mici:
                      - in garantie:
                      1. motoras oglinda - inlocuit pe garantie
                      2. diverse zgomote suspicioase (ex. harsait la bracarea rotilor) s-au rezolvat de la sine
                      3. zgomot motoras senzorul temperatura interioara (de sub bord) - inlocuit pe garantie
                      4. volan trage usor dreapta mai mereu - am considerat problema minora, nu i-am dat atentie
                      5. zgomot si joc la scaunul sofer - nu deranjeaza dupa ce te obisnuiesti cu el

                      -dupa garantie:
                      1. geometrie roti defectuoasa -- problema depistata in alt service decat Carpati unde imi faceam reviziile (probabil pentru ca nici eu nu am semnalat ca trage dreapta...)
                      2. zgomot motoras senzor temperatura interioara a reaparut - ~ 300 ron si iei alt senzor cu tot cu motoras pe care ti-l montezi singur
                      3. mic croncanit (croncane o data si gata) la diferential dupa cativa metri de mers intr-a 1-a - nu deranjeaza; probabil trebuie inlocuit ceva pe dedesubt, am inteles ca mai traieste asa un timp.

                      in total problemele sunt super minore - ii pui ulei o data pe an (daca nu uiti) si motorina (desi merge peste 100km pe rosu); ii mai schimbi niste filtre, tot asa, daca nu uiti, si cauciucurile (prima data la 65.000 km ca am uitat si de astea...)

                      ~70 000 km.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by [email protected] View Post
                        3. mic croncanit (croncane o data si gata) la diferential dupa cativa metri de mers intr-a 1-a - nu deranjeaza; probabil trebuie inlocuit ceva pe dedesubt, am inteles ca mai traieste asa un timp.
                        Uleiul de diferential a fost inlocuit? Foarte important! Si mie incepuse sa-mi huruie foarte putin pe viraje la un moment dat si, dupa cel l-am schimbat, totul e ok.
                        Se pare ca motorasul ala de oglinda e un bug pe o anumita serie.
                        Momentan, volanul nu-mi trage in nici o directie.
                        Gumele s-au dus si la mine dupa 60.000 km. Au tinut destul de bine.

                        Comment


                        • #13
                          Am si eu CR-V ul din semnatura si in prezent are 97.000 de KM si pana acum s-a stricat asa :

                          CD player ul ( care a fost inlocuit la garantie )
                          Becul de faza scurta pe partea stanga
                          Un semering ( nu stiu daca am scris corect ) care a costat 40 de lei

                          In schimb nici o problema ... la momentul actual nu am nimic de reprosat, sincer sa fiu ma mira faptul ca a indurat atitea gropi, borduri, drumuri de tot rahatul si nu mai zic de accidente si deocamdata nu am avut nici o problema in adevaratul sens al cuvantului cu ea ... singura chestie deranjanta este consumul ... dar de ... nu le poti avea pe toate

                          Originally posted by [email protected] View Post
                          4. volan trage usor dreapta mai mereu - am considerat problema minora, nu i-am dat atentie
                          Aceasta problema se datoreaza datorita faptului ca ai luat vreo groapa ceva .... Daca am avea si noi drumuri OK nu am mai intanli aceasta problema
                          Last edited by PanterA; 28-11-09, 16:43.

                          Comment


                          • #14
                            Sunt nou dar o sa incerc sa va spun si eu prin cate am trecut cu Cr-V.Sa fim intelesi imi place foarte mult! Dar a inceput totul cu primul Cr-v care credeti sau nu, m-a lasat exact la 8 km.Sa aprins becul rosu la ulei si sa oprit masina.Am inceput sa inghit pe langa sperietura si tot ce-mi trimiteau participantii la trafic pe care ii blocam cu masina mea noua nouta.Am sunat la honda au venit au suit-o pe platforma si am ramas in drum(la distanta de casa, insotit de sotie si copil mic).Am vrut banii inapoi dar au zis ca am semnat de primire si ca nu se mai poate face nimic.Au zis ca in catva zile imi aduc alta masina.Buun! DUpa o luna sun si intreb unde e masina.Vrajeli.La al zecilea tel. imi spun sa am rabdare ca de nu in loc de noua masina mi-o vor repara pe cea veche, pe garantie bineinteles.A venit cam dupa o luna jumate masina cea noua, am luat-o cu frica, am mers cu morcov cu ea cred ca 1000 de km.Atunci mi-am dat seama ce poate cu adevarat CR-Vul.Pentru tot necazul ce mi-au pricinuit mi-au dat primele 2 revizii gratuite.Apropo cica uitasera din fabrica sa puna ceva capac intre partea de racire si motor.Astfel sa amestecat uleiul cu antigel.Acum sa vb despre defectiuni au intradevar.Faza cu cu motorasul de la oglinda din stanga este valabila.Mai exista in dreapta spate o biela, care cica sesizeaza daca masina se inclina prea tare in curbe; bate aia de la 30000.Acum o prblema mai mare.Am ajutat un prieten care nu pornea si la-am tras.am simtit un miros de oua clocite.S-a dus ambreiajul.Asta e problema mea de fapt.Datorita ei am gasit forumul asta.E o prblema comuna sau Caddy-ul prietenului meu e prea greu.

                            Comment


                            • #15
                              bine ai venit!
                              te asteptam cu topic nou despre masina ta la MY CR-V
                              si vrem POZE, obligatoriu!
                              plus, alte peripetii, impresii, bucurii...........
                              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                              ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                              Comment

                              Working...
                              X