Curatare Filtru Particule Honda CR-V 2.2L i-DTEC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curatare Filtru Particule Honda CR-V 2.2L i-DTEC

    Buna ziua,

    Am rugamintea de a imi spune daca a facut cineva o curatare a filtrului de particule si unde s-a realizat si daca a reaparat problema cu colmatarea acestuia. Ideea este ca as vrea sa dau jos filtru si sa il duc la cineva care sa il curete. Nu vreau sa renunt la filtru, chiar daca multi spun ca este o solutie mai buna.
    Mutumesc !!

    Gabi
    Last edited by hondatu; 11-11-18, 18:59.

  • #2
    Salut, apeleaza linistit la Doc: http://www.hondafan.ro/forum/showthr...u-de-particule

    Comment


    • #3
      Ai doua variante: inlocuiesti filtrul de particule cu unul nou OEM sau il anulezi. Curatarea lui nu va tine si iti afecteaza si motorul prin dilutie mare a uleiului cu motorina. Filtrul de particule este o componenta care se inlocuieste, nu se spala. Este ca si cum ai spala filtrul de ulei sau motorina.
      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

      Comment


      • #4
        Multumesc de raspuns Doc, dar sincer nu inteleg ce legatura are dilutia mare a uleiului cu motorina si cu un filtru de particule colmatat. Din cate stiu regenerarile fortate din soft fac sa creasca nivelul de ulei prin dilutie sau nefunctionarea corespunsaztoare a unui injector care introduce motorina necontrolat. Ideea este ca eu am facut si 4 regenerari fortate din soft intr-un interval de 9000 km, ceea ce nu prea este normal. Am demontat filtrul ieri si l-am trimis la societate care curata filtre din Ploiesti care dau garantie 100000 km sau 2 ani la curatare (dau si buletin cu presiunile pe aspiratie si refulare).

        Comment


        • #5
          Am avut o minunata Honda CR-V cu motorul de 2,2 diesel. Eram pe o insula pierduta din Grecia si hopa, la 80.000 km s-a aprins becul de probleme la DPF. Tristete mare, da-i cu netul, deranjaza prietenii, intreaba la service, d-astea. De la Service imi spun oamenii sa merg cu 60-90 la ora un sfert de ora... greu de gasit un drum drept pe acolo dar am gasit... nimic. Becul, aprins.
          Grecii insulari sunt formidabili, am intrebat peste tot, culmea ca am dat de un inginer pensionar englez care lucrase la fabrica Honda din Anglia.
          Ma duc la el... avea tester dar nu avea softul pentru analiza CR-V. L-a obtinut pe internet de la un coleg din Atena... si da-i si analizeaza. A analizat presiunea la intrarea in filtru, cea de la iesirea din filtru, si continutul de carbon din filtru.
          Spre imensa mea mirare, toate astea se pot vedea pe tester.
          Poti sa vezi imediat cat de colmatat e un filtru si daca e colmatat.
          Nu mai tin datele acum, am pe undeva hartia cu curbele generate, dar carbonul din filtru, care e cel mai important si care arata gradul de colmatare, era pe la 12 din 100 maxim. Deci super OK.
          Nu a putut stinge becul dar mi-a zis sa merg linistit pana in Romania, ca nu are nici pe dracu.
          Asa am facut.
          Deci lucrurile sunt mai complicate.
          In alta ordine de idei... nu ma pricep foarte bine la mecanica si la motoare, dar cred ca filtrul ala are un rost cumva, si scoaterea lui, teoretic, face ca mai multe particole sa ajunga in aer.
          E o discutie intreaga si nu am date certe, nu stiu ce sa spun. Daca nu vindeam masina si o mai tineam, eu personal luam de pe amazon un filtru nou cu 400 de euroi si consideram ca am o consumabila de 400 de euroi la fiecare 120.000-180.000 km.
          Este posibil sa mearga si chestia cu curatarea, nu am citit sau vazut teste comparative.
          Daca ati fi masurat continutul de carbon in filtru inainte de a-l da si dupa ce il primiti, atunci era o chestie.
          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
          Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
          Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

          Comment


          • #6
            Filtrul de particule nou OEM nu este doar 400 euro. Ce gasesti la 300-400 euro sunt mari tepe. Cunosc si stapanesc fenomenul foarte bine, iar un pic de documentare inainte despre aceste filtre aftermarket ar intarii ceea ce spun.

            @Gabi Bogdan: procesul de regenerare dpf se intretine si functioneaza cu motorina. Motorina ajunge in ulei in procesul de postinjectie cand o parte din ea se duce spre filtru de particule pentru intretinerea procesului de regenerare si alta spala cilindrii si ajunge in baia de ulei. Daca chiar vrei sa te convingi ca ceea ce spun este adevarat, verifica uleiul inainte si dupa pornirea unei regenerari fortate. Ai sa vezi cat de mult creste nivelul de ulei in baie. Indiferent ca avem regenerare fortata comandata din tester sau direct de ecu, motorina tot ajunge in ulei.

            Cat despre curatare iar trebuie sa te contrazic. Filtrul de particule nu se curata, iar aplicarea unui astfel de proces asupra fagurelui de ceramica nu face decat sa distruga calea de comunicare a gazelor de esapament cu exteriorul. Fagurele de ceramica retine funinginea, iar prin peretii de ceramica trec gazele de esapament. Daca peretii porosi sunt distrusi, se limiteaza evacuarea gazelor de esapament si creste presiunea diferentiala. Din aceasta cauza apar procese de regenerare dese ce vor duce la distrugerea mai multor componente motor si dilutie ulei. Cu buletinul poti sa te stergi undeva. Mergi 2 saptamanii cu masina si verifica iar presiunile. O sa te sperii. Noroc ca motoarele Honda diesel nu accepta valori foarte mari de presiune sau cenusa si imediat intra in avarie.

            Uite aici o mica colectie de piese si filtre culese de pe masinile cu dpf: http://www.anularedpf.ro/ce-distruge...-de-particule/
            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

            Comment


            • #7
              Originally posted by Doc View Post
              Filtrul de particule nou OEM nu este doar 400 euro. Ce gasesti la 300-400 euro sunt mari tepe. Cunosc si stapanesc fenomenul foarte bine, iar un pic de documentare inainte despre aceste filtre aftermarket ar intarii ceea ce spun.

              [/url]
              Experienta mea in domeniu este zero barat si nu ma indoiesc ca aveti desigur dreptate.
              Pe de alta parte, am mai multi amici pe un forum in Anglia care sunt foarte multumiti de acest filtru, care, spun ei, este foarte foarte bun, facut de o firma care asta face de multi ani: http://www.ebay.co.uk/itm/Diesel-Par...EAAOSww1dZ3Rv5
              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

              Comment


              • #8
                Daca filtrul de particule are nevoie de curatare, deja e aproape mort, iar urmatorul va avea aceasi soarta datorita modului si mediului in care merge masina.

                Eu personal cat de curand scot filtrul si daca urmatorul proprietar va vrea sa il puna nu vor fi probleme ca el o sa fie functional.
                Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                Comment


                • #9
                  Salut,

                  Ce piese ai? Sunt interesat de senzorul de presiune de la filtru de particule, pentru Honda mea. Motor I-dtec 2.2 diesel 150 cai putere.

                  Multumesc !!

                  Comment


                  • #10
                    Salut, sunt interesat de senzorul de presiune de la filtrul de particule pentru Honda mea, motor 2.2 I-dtec 150 cp.
                    Multumesc !!

                    Comment


                    • #11
                      Salutare, in drum spre București mi s-a aprins dpf la Honda crv 2.2 2010, ma poți ajuta? Mașina nu mai accelerează Ok 0745173072

                      Comment


                      • #12
                        Cine ar trebui sa te ajute??? Cati km ai la CRV? Mergi mult cu el in oras?
                        Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                        Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                        ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                        ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                        Comment


                        • #13
                          Salutare, hai sa fiu mai explicit: Masina are 180000 km, am cumparat-o acum 3 luni, merg cu ea si in oras si extern. nu stiu daca are legatura sau nu, problemele au inceput dupa ce am schimbat uleiul - Mobil 1 5w30, are norma c2/c3. De atunci am patit de 3 ori.
                          Cand am scris prima data, mi s-a aprins in bord Check system si semnul DPF in mers exterior spre Bucucresti, dupa efectuarea unei depasiri. Atunci am reusit sa ajung la un service unde mi-au facut o verificare si nu dadea nicio eroare in calculator, dar era semnul in bord. Mi s-a spus ca e o masura de precautie a celor de la Honda. Mi-au facut o regenerare din soft si totul a fost ok - a disparut semnul din bord si masina se accelera. La 2 saptamani, tot extern, tot dupa o depasire - aceeasi treaba, semn bord, nu se accelera. Am fost la un service in Tecuci, a facut test, aceeasi treaba - nicio eroare pe tester, doar in bord, iar regenerare din soft si ok. Dupa alte 2 saptamani, adica ieri, in drum spre Iasi, tot dupa o depasire, la fel. Am ajuns inapoi in oras, mers ..., ma duc la service unde rezolvasem si data trecuta, DAR acum nu mai da optiunea de regenerare din soft si nu se poate efectua, ce e de facut? Ce a observat mecanicul, este ca temperatura apei , dupa 20 minute de mers, era de 52 grade, si e posibil sa fie o problema la termostat, nu stiu daca e relevant. Mentionez ca am pus numai motorina premium, niciodata standard, in toate masinile, uleiuri si consumabile de cea mai buna calitate, nu ma joc cu lucrurile astea. Prima oara dupa ce am luat masina am schimbat tot ce era necesar - ulei motor si cutie, frane, articulatii. Nu merg la bataie de joc si nici nu suprasolicit masina, viteza maxima 120-140.
                          Motor 2.2 I-DTEC
                          Last edited by gl10cyp; 10-11-18, 08:41.

                          Comment


                          • #14
                            poza cu semnul Click image for larger version

Name:	IMG_2231.JPG
Views:	667
Size:	18.8 KB
ID:	851288

                            Comment


                            • #15
                              Am avut si eu CR-V Diesel si am patit si eu asta.
                              eram in Grecia, pe o insula, si am avut norocul ca omul de la Service era un englez, care stia Honda ca pe buzunarul sau. A cuplat laptopul si a vazut imediat ca filtrul nu era infundat, a vazut si cat carbon contine, a vazut multe alte detalii. A zis ca pot sa merg linistit in Romania, dupa ce a facut acea curatare soft.
                              Pe urma am vandut masina, dar daca nu o vindeam eram gata sa cumpar de pe ebay asa ceva: https://www.ebay.com/itm/DIESEL-PART...4D-B:rk:2:pf:0
                              Mi se pare cea mai buna solutie.
                              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                              Comment

                              Working...
                              X