Probleme aer conditionat 07 Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    bogdan_luben
    Member

  • bogdan_luben
    replied
    Am alta problema cu AC-ul. Acum vreo 3 ani am schimbat compresorul, cei din service au reusit sa rupa surubul care tinea fulia. Am pus un nissens, face frig dar problemele sunt la relanti. Cand cupleaza compresorul incepe sa scada turatia motorului, se simte ca acesta vrea sa compenseze sarcina in plus dar nu face fata. Turatia scade brusc la aprox 500rpm si computerul imi taie compresorul ca sa nu se opreasca motorul. A mai patit cineva aceasta problema?

    Leave a comment:

  • flaviuf
    Senior Member

  • flaviuf
    replied
    Stie cineva cum se ajunge la aeroterma? Se pare ca si aceasta s-a stricat.

    Leave a comment:

  • flaviuf
    Senior Member

  • flaviuf
    replied
    Am fost la service, este stricat compresorul...am comandat unul nou - 12xx RONi Nessens sau ceva de genul. Mi s-a spus ca este foarte bun, vine maine iar joi am programat masina. Mai aveam 5 grame de freon, ciudat este ca totul s-a intamplat brusc. Pana cu o zi inainte a funtionat impecabil.

    Leave a comment:

  • flaviuf
    Senior Member

  • flaviuf
    replied
    Originally posted by ro861 View Post
    Un zgomot nefiresc al compresorului nu e un semn bun.
    Te sfatuiesc sa ajungi cat mai repede la un mecanic care stie cu aerul conditionat, sa vezi exact despre ce este vorba.
    Un compresor defect iti baga span in toata instalatia si compromite iremediabil condensatorul, pe care apoi trebuie musai sa-l schimbi. Plus curatarea completa a instalatiei, ceea ce duce per total la costuri maricele.
    Merci, am in plan oricum sa fac asta. Ideea e ca a aparut brusc, nu am mai folosit AC-ul de atunci. Merg doar pe ventilatie si vineri sau luni ajung 100% la un service specializat pe climatizare.

    Leave a comment:

  • ro861
    Senior Member

  • ro861
    replied
    Un zgomot nefiresc al compresorului nu e un semn bun.
    Te sfatuiesc sa ajungi cat mai repede la un mecanic care stie cu aerul conditionat, sa vezi exact despre ce este vorba.
    Un compresor defect iti baga span in toata instalatia si compromite iremediabil condensatorul, pe care apoi trebuie musai sa-l schimbi. Plus curatarea completa a instalatiei, ceea ce duce per total la costuri maricele.

    Leave a comment:

  • flaviuf
    Senior Member

  • flaviuf
    replied
    Salutare. Ieri am observat ca nu mai intra aer rece. Ba mai mult, pe AC pornit se aude un zgomot urat din zona compresorului. Am deschis capota, si am vazut ca unul din furtune se pare ca avea scapari - erau niste pete pe la imbinare. Probabil am ramas fara freon si trebuie sa schimb (cel putin) si acel furtun. Sper sa nu trebuiasca si compresorul. Intrebare: e normal sa se auda un zgomot urat daca nu mai e freon? (fara Ac pornit nu se aude nimic). Aveti idee de unde sa comand acel furtun? Merci

    Leave a comment:


  • NotMe
    replied
    Mai mult ca sigur e releul ,mie nu imi baga deloc ,cel de la incarcare ac mi-a legat cu un fir pe direct compresorul pentru a verifica daca e dus sau nu , el functiona dar nu primea curent.
    Apoi am luat un releu de daewoo parca aproximativ 30 ron care era unpic cam inalt si nu se inchidea bine cutia de la relee , si functiona unpic haotic (eram grabit ca erau si zile calduroase) , comandat releu de la bekxy caruia ii multumesc pentru promptitudine si ajutor , si totul functioneaza perfect de atunci .

    Leave a comment:

  • ticker
    Administrator

  • ticker
    replied
    Verificarea o poti face si tu. Ai tutorial pe youtube.

    Leave a comment:

  • Akirox
    Junior Member

  • Akirox
    replied
    Originally posted by ticker View Post
    La ce service ai fost de te-a pus sa bagi freon si nu sa verifici releul? Service Honda cred ca nu, ca ei stiu de problema si rezolvarea e atat de banala ca o poti face si tu acasa (tutorial basic pe youtube) + releu nou de la bekxy.

    Din descrierea ta 95% e releul de inlocuit si atat.
    Norauto.

    Eu plecasem cu gandul ca am doar lipsa de freon. De aici functionalitatea "cu pauze" a climei. O sa sun la Asko pentru verificare. Thanks!

    Leave a comment:

  • ticker
    Administrator

  • ticker
    replied
    La ce service ai fost de te-a pus sa bagi freon si nu sa verifici releul? Service Honda cred ca nu, ca ei stiu de problema si rezolvarea e atat de banala ca o poti face si tu acasa (tutorial basic pe youtube) + releu nou de la bekxy.

    Din descrierea ta 95% e releul de inlocuit si atat.

    Leave a comment:

  • bekxy
    VIP Member

  • bekxy
    replied
    Releul, cel mai probabil.

    Leave a comment:

  • Akirox
    Junior Member

  • Akirox
    replied
    Salutare si scuze ca redeschid un topic destul de vechi. De 1-2 saptamani clima functioneaza cand doreste. Compresorul are momente cand cupleaza sau nu. Astazi am fost la service in ideea (si speranta) ca nu mai am freon. Am facut o incarcare completa, am facut un test, baga aer cald. Apoi impreuna cu tipul de la service am verificat si a spus ca este posibil sa nu ajunga curent la compresor, si sa merg la un electrician sa verifice. Sa fie doar bobina? Sau problema sa fie la ambreiaj/compresor?

    Leave a comment:


  • NotMe
    replied
    Multumesc frumos de raspunsuri , m-ati mai linistit Am observat cand cupleaza , partea din dreapta a motorului unde se afla filtru aer vibreaza mai tare, cred ca de aceea ca e mai mic motorul si mai solicitat, sper sa nu afecteze acea vibratie in timp ceva componente. La oprirea motorului am pus mana pe acele conducte care erau foarteee reci , si am observat ca timp de cateva minute se auzea un fasait din cand in cand .

    Leave a comment:

  • IB
    Senior Member

  • IB
    replied
    Originally posted by NotMe View Post
    Cu scuzele de rigoare ca redeschid un topic vechi , dar tin sa multumesc pentru rezolvarea cu schimbarea releului . Recent am luat o Honda Civic 1.4 si clima nu mergea , am fost sa reincarc cu freon dar se pare ca aveam destul , mi-a legat pe direct compresorul si functiona. Schimbat releu , din pacate la magazin mi-a dat unul unpic mai inalt si se inchide mai greu capacul dar momentan merg cu el asa pana iau altul. Vreau sa va intreb, cum functioneaza la voi clima , adica eu pornesc masina..dau drumul la ac , acesta porneste merge cam 2-3 minute , baga aer rece apoi incepe sa cupleze si sa decupleze. Undeva 15 secunde merge apoi 5 secunde sta, si tot asa repetitiv, asta o observ cand stau la semafor ca tot urca turatia la ralanti cand porneste. E normal sa faca asa? In tot acest timp el baga tot timpul rece, in timpul in care se opreste nu vine aer mai cald,e la fel de rece.. Am mai citit undeva ca decupleaza tocmai de aceea sa nu inghete sau ceva de genul. Sunt curios daca si la voi la fel este, la alte marci cand pornesc clima compresorul merge incontinuu. Multumesc.
    Cupleaza si decupleaza compresorul (are un ambreiaj) pentru a aduce o economie de benzina. Daca esti foarte atent, cand e foarte cald afara, temperatura aerului atunci cand compresorul nu este actionat este usor mai mica decat atunci cand compresorul e actionat. Insa cum timpul in care compresorul nu este actionat (cam 5 sec) este foarte mic si aerul nu apuca sa se incalzeasca si astfel se percepe ca o temperatura constanta.

    Leave a comment:

  • bekxy
    VIP Member

  • bekxy
    replied
    Da, așa funcționează.
    Găsești la mine releul original: http://www.hondafan.ro/forum/showthr...l=1#post583992

    Leave a comment:

Working...
X