Probleme aer conditionat “07 Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme aer conditionat “07 Civic

    Salut,
    Am un Civic 5dr 1.8 din 2007 si dupa iarna trecuta a inceput sa faca figuri AC-ul. Ba merge, ba nu merge. Cand nu merge, uneori nu merge de la bun inceput (de la pornitul masinii), alteori incepe brusc sa nu mai bage, alteori nu merge si incepe brusc sa functioneze. Nu e vorba de ventilatoare, ci doar de aerul rece - care devine brusc aer cald, chiar daca cuplezi manual AC-ul.
    La reprezentanta din Craiova mi-au zis ca am suficient freon si ca e posibil sa fie o bobina care cupleaza - cica ar fi un bug frecvent la ele. Dar ca ar fi bine sa mai intreb inainte pe la service-urile din Bucuresti, pentru ca ei mai au problema asta la o alta masina si inca nu i-au dat de cap - in sensul ca totul pare sa functioneze, inclusiv bobina aia, si totusi AC-ul face figuri.
    Aveti idee pe unde ar mai putea fi posibile bube, ca sa fac o lista de posibilitati inainte de a ma duce iar la ei? (De exemplu, la Audi se mai intampla sa functioneze prost clima din cauza senzorilor de temperatura murdari sau astupati...) Eu nu prea folosesc Honda si nu am apucat sa vad pe unde sunt situati senzorii etc, de-aia ma gandesc ca poate s-a mai confruntat cineva cu problema si povesteste ce e de facut si ce e de evitat, ca sa nu dau banii degeaba, reparand ceva ce functioneaza.
    Mersi!
    Last edited by hondatu; 20-08-12, 23:20.

  • #2
    Salutare,

    Exact aceeasi problema o am si eu la un Civic 5dr 2.2 i-ctdi din 2006. Am mers la Asko Honda Bucuresti si a reiesit ca bobina de cuplaj nu mai merge, in urma unui test electric (curent era doar pana la bobina). Baietii recomanda sa se schimbe si ambreiajul de la compresorul A/C dar este destul de costisitor cca 300EU.

    Momentan astept sa vina piesele.

    Comment


    • #3
      Salut,

      Am si eu din pacate aceasta problema. Am facut o reicarcare si si curatare completa a instalatie de racire, crezand ca nu mai are freon. A mers ok 2 saptamani, dupa care azi nu a mai bagat deloc rece.....deci sigur nu este de la freon. Pana la urma ati rezolvat problema la voi? SI daca da, cum si cu ce costuri? Multumesc frumos.

      Comment


      • #4
        Ai o pierdere in sistem.Probabil o fisura la radiatorul de clima sau scapa pe la vre-o conducta.Mergi la un service iti vor baga substanta de contrast si se va descoperi locul cu pricina.Sau daca e problema de compresor se inlocuieste electrocuplajul.Cam 700 ron unul nou.

        Comment


        • #5
          Salutare,

          Eu am schimbat electrocuplajul (~700 lei) si ambreiajul cu rola de la compresor (~300 Euro). Dar la tine dupa cum a spus si Bogdan_is este vorba de o pierdere. Cel mai bine rezolvi la service, baietii de la Asko au facut treaba buna la mine.

          Bafta!

          Comment


          • #6
            Salut,

            La mine s-a dovedit a fi (din fericire) un banal releu ars....Pentru cei cu astfel de simptome, merita sa incercati sa schimbati releul respectiv care costa 20-30 lei inainte sa mergeti in service unde platiti diagnoze si alte prostii. La tabloul de sigurante exista doua relee mai mari decat restul chestiilor de acolo, unul gri deschis si unul negru. Compresorul este activat de cel NEGRU (12v , 120 ohmi scrie pe el). In principiu se gaseste usor la orice magazin de piese auto.

            Sper sa va fie de folos,
            Numai bine!

            Comment


            • #7
              E bine ca a fost doar atat.
              Releul ala are un buletin service ca nu a fost in regula, chiar voiam sa zic de el, piesa cea noua e mitsuba.
              Ce ziceti, merita schimbat in avans? sau se mai poate schimba de dealer dupa expirarea garantiei ?
              '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

              Comment


              • #8
                Salut,
                Am scris o postare mai lungă, nu ştiu ce s-a īntāmplat cu ea, revin īn rezumat:
                Mulţumesc celor care au scris mai sus. Fac pariu că majoritatea problemelor de acest gen se datorează acelui releu. Cel original are codul G8HL-H71. Honda a observat ca oxideaza prematur si aduce riscuri si disfunctionalitati. Recomanda inlocuirea lui cu piesa cu codul 39794-SDA-A05. Costa aprox. 150 de lei. Eu am pus un releu de Daewoo-GM, cu codul 94580684, nu are chiar aceeaşi rezistenţă, dar merge super, e făcut īn Coreea şi m-a costat 18 lei.
                Ideea e că, dacă mă dădeau banii afară din casă, dădeam 600-700 de lei să schimb tot electrocuplajul. Sau, ca unul dintre cei de mai sus, ajungeam să schimb şi compresorul.
                Deci: Nu daţi banii pe prostii!
                Pentru alte chestiuni de diagnoza la AC-ul de Civic 2006-2011, intrati si aici: http://www.pontiacpower.org/pdf/ACtestUS.pdf
                O zi bună!

                Comment


                • #9
                  Sarpente, exact aceeasi problema o am si eu, merge cand vrea el. Am fost la Asko si nu au fost in stare. Porneste ventilatorul, motorul intra in regim de AC, dar nu porneste compresorul. Am masurat sa vad daca primeste 12V pentru ambreiaj si zero volti. Eu credeam ca e un contact bulit. Scot releul si pun altul, va anunt daca merge.
                  www.taiereculaser.ro

                  Comment


                  • #10
                    Am fost la masina si am scos releul (cu mare greutate). Il aimentez de cateva ori si aud ca face contactul. Pun aparatul de masura sa verific si functioneaza. Pun releul la loc in cutia cu sigurante, pornesc masina si acum porneste compresorul... Cand o sa mai taca il verific iar.
                    www.taiereculaser.ro

                    Comment


                    • #11
                      Salut,

                      Am si eu cam aceeasi problema. Numai ca la mine baga numai aer cald, chiar si atunci cand am ventilatia (fara A/C) pe rece. A mai patit cineva?

                      Comment


                      • #12
                        Ca sa nu deschid un topic nou scriu tot aici problema mea cu AC. Astazi am facut un drum mai lung cu AC mergand pe automat. Am ajuns la destinatie, am parcat masina si cand m-am reintors dupa o ora jumatate am vazut apa pe covorasul pasagerului. Banuiesc ca s-a scurs de la zona unde este filtrul de polen. ulterior nu a mai aparut fenomenul. Are cineva idee ce poate fi? V-ati intalnit cu asa ceva? Multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Yoo View Post
                          Salut,

                          Am si eu cam aceeasi problema. Numai ca la mine baga numai aer cald, chiar si atunci cand am ventilatia (fara A/C) pe rece. A mai patit cineva?
                          Aceasi problema o am si eu - ai rezolvat ceva cu masina ta?

                          Merci,
                          Alex.
                          '07 Civic Type S - Alabaster Silver - 1.8 VTEC - M/T

                          Comment


                          • #14
                            @flaviuf: Primul lucru de verificat pentru apa scursa pe covorasul pasagerului este furtunul pentru evacuarea condensului de la AC care poate fi infundat. Este accesibil fie de sub masina, fie din masina dupa demontarea consolei centrale (pleaca din carcasa evaporatorului, chiar de langa filtrul de polen). Daca ai noroc asta e problema.
                            Masina mea are aceasta problema de vreo 3 ani, la drumuri lungi (> 2 ore sa zicem) cu AC pornit imi apare apa pe covorasul pasagerului. La mine furtunul este ok, am fost de cateva ori la ASKO cu problema asta si nu s-a ajuns la nici o concluzie.

                            Comment


                            • #15
                              Salut,

                              Am si eu aceeasi problema, am fost la service, au schimbat freon-ul, dar A/C merge cand vrea el. As vrea sa schimb releul, dar nu stiu in care panou sa-l caut. Din manual am inteles ca sunt doua, unul sub volan si altul in zona motorului. La cel de sub volan n-am identificat nici un releu negru. Trebuie sa ma uit la cel din zona motorului?


                              Multumesc,

                              Comment

                              Working...
                              X