Civic Hybrid - suspensie puntea spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Civic Hybrid - suspensie puntea spate

    Salut,

    Am un civic hybrid din 2007. Pe denivelari, cocoase de camila stradale simteam ca am un balans prea mare pe puntea spate. Am schimbat amortizoarele (toate 4) si suspensia este la fel. O simt barca pe spate.

    In plus, am urmarit si alte Civic Hybrid prin oras si am remarcat ca toate sunt asa, mai lasate pe spate. Sa fie din cauza bateriilor (greutate suplimentara)? Cand ma las pe partea din spate balanseaza putin. Sa fie arcurile?

    Las si un filmulet: https://imgur.com/a/wPuldnF

  • #2
    Buna,am vazut filmarea pusa de tine,ai verificat si amorsat amortizoarele noi inainte sa le montezi?La cum se misca pare ca amortizoarele nu functioneaza.

    Comment


    • #3
      Salut. Habar nu am, am dus o la service, nu am schimbat eu. Pot verifica cumva daca dau rotile jos? Sau trebuie desfacut si mers la service?

      Comment


      • #4
        Daca vrei o verificare profesionala dute la un service sa-ti faca o testare la suspensie, Verificarea amortizoarelor

        Există pusă la punct o metodă de verificare a stării amortizoarelor printr-un test de aderenţă pe ştand. Acest test constă īn măsurarea greutăţii suportate de fiecare roată de pe cele două punţi īn timpul oscilării platformelor pe care sunt dispuse roţile. Frecvenţa de oscilaţie a platformelor standului la care se determină aderenţa este cuprinsă īntre 12-18 Hz Această metodă de testare a amortizoarelor se utilizează şi la inspecţia tehnică periodică (ITP) care se efectuează la autoturisme din doi īn doi ani, dar poate fi utilizată şi separat, contra cost, pentru orice tip de automobil.

        Ne-am adresat unui atelier service unde ni s-a prezentat o testare de probă a amortizoarelor. Testarea durează maxim 5 minute şi determina exact starea acestora. Rezultatul testului pe fiecare roată şi pe fiecare punte, afişat pe un display, indica greutatea minimă determinată īn timpul oscilaţiilor raportată la greutatea statică pe roată.

        Cu cāt este mai mare valoarea măsurată a aderenţei pe stand cu atāt este mai bună şi ţinuta de drum a autovehiculului testat. Valorile măsurate pot fi apreciate astfel:

        – Aderenţă bună – valori peste 60%,

        – Aderenţă acceptabilă – valori īntre 20 şi 60%.

        – Aderenţă subnormală – valori sub 20%.

        Comment

        Working...
        X