Salut iubitori de Honda,
Detin un Civic Hybrid 2006 de vreo 11 luni, cu GPL montat de mine de cand am luat-o. Am vreo 23.000 km cu ea. Ma confrunt cu un consum ridicat de ulei. Undeva la 150-200 ml/1000 km.
As avea 2 variante: segmentare sau schimbare motor (stiu unul lovit, cu doar ~60.000 km, care sta de vreo 3 ani)
In prima faza am incercat cu Resurs, dar la mine nu a avut efectul scontat. Mi-a crescut consumul mediu, dar consumul de ulei este la fel.
La cealalta masina (Ford Focus C-Max 1.8 benzina/ GPL) am segmentat (fiindca scotea fum albastru dupa ce coboram serpentine), schimbat semeringuri si tot ce putea fi imbatranit si este foarte ok acum masina (consuma foarte putin ulei intre schimburi).
Nu ma sperie segmentarea, fiindca am trecut prin asta, insa la Honda ma astept sa nu gasesc piese atat de usor, precum la Ford.
Daca schimb motorul, stiu... Trebuie mers la RAR, dupa.
Ce ma sfatuiti? Segmentare, sau schimb motorul?
Multumesc
Detin un Civic Hybrid 2006 de vreo 11 luni, cu GPL montat de mine de cand am luat-o. Am vreo 23.000 km cu ea. Ma confrunt cu un consum ridicat de ulei. Undeva la 150-200 ml/1000 km.
As avea 2 variante: segmentare sau schimbare motor (stiu unul lovit, cu doar ~60.000 km, care sta de vreo 3 ani)
In prima faza am incercat cu Resurs, dar la mine nu a avut efectul scontat. Mi-a crescut consumul mediu, dar consumul de ulei este la fel.
La cealalta masina (Ford Focus C-Max 1.8 benzina/ GPL) am segmentat (fiindca scotea fum albastru dupa ce coboram serpentine), schimbat semeringuri si tot ce putea fi imbatranit si este foarte ok acum masina (consuma foarte putin ulei intre schimburi).
Nu ma sperie segmentarea, fiindca am trecut prin asta, insa la Honda ma astept sa nu gasesc piese atat de usor, precum la Ford.
Daca schimb motorul, stiu... Trebuie mers la RAR, dupa.
Ce ma sfatuiti? Segmentare, sau schimb motorul?
Multumesc
Comment