yobit.net yobit.net hitbtc digifinex fal baktır
Compresor aer conditionat nefunctional - Hondafan

Compresor aer conditionat nefunctional

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Compresor aer conditionat nefunctional

    Va salut iubitori de Honda,

    Am si eu un Civic hibrid din 2006. Sunt din Brasov si aici nu am gasit (inca) mecanici priceputi la masina asta. Nu functioneaza aerul conditionat. Am inlocuit radiatorul, mi-au gasit o conducta de inalta presiune pe care am schimbat-o, dar ei zic ca compresorul ar fi blocat. Stiu ca este de tip melc, ceea ce ma mira ca s-ar fi blocat, fiindca are putine piese in miscare. Poate doar rulmentul sa fie dus. Chestia e ca atunci cand activez a/c motorul se opreste. A trebuit sa scot releul din cauza asta... Este o problema intalnita/cunoscuta de voi?

    In plus, este o chestie care ma sacaie de ceva timp. La relanti se aude o tablita ce vibreaza pe undeva prin zona motorului...

    Multumesc,
    Remus

  • #2
    Imi pare rau sa iti dau o veste proasta, dar blocarea compresorulu, de regula, presupune inlocuirea intregului sistem a/c, ceea ce nu este deloc ieftin. Si spun asta, pentru recent am trecut prin asa ceva.

    Oricum, Honda nu prea e o masina de reparat in fata blocului sau la service-uri de cartier, trebuie documentatie, scule si experienta.

    Sfatul meu e sa-ti faci o programare la Asko in Bucuresti (Soseaua de Centura 57), faci o constatare si apoi analizezi optiunile.
    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

    Comment


    • #3
      Originally posted by dkn9 View Post
      Va salut iubitori de Honda,

      Am si eu un Civic hibrid din 2006. Sunt din Brasov si aici nu am gasit (inca) mecanici priceputi la masina asta. Nu functioneaza aerul conditionat. Am inlocuit radiatorul, mi-au gasit o conducta de inalta presiune pe care am schimbat-o, dar ei zic ca compresorul ar fi blocat. Stiu ca este de tip melc, ceea ce ma mira ca s-ar fi blocat, fiindca are putine piese in miscare. Poate doar rulmentul sa fie dus. Chestia e ca atunci cand activez a/c motorul se opreste. A trebuit sa scot releul din cauza asta... Este o problema intalnita/cunoscuta de voi?

      In plus, este o chestie care ma sacaie de ceva timp. La relanti se aude o tablita ce vibreaza pe undeva prin zona motorului...

      Multumesc,
      Remus
      Eu stiam ca masinile hibrid au compresorul AC actionat electric ca sa functioneze si in mod EV.

      Comment


      • #4
        De curiozitate releul la hibrid e tot omron ? daca da schimba-l cu un mitshuba si reverifica daca tot asa face

        Comment


        • #5
          Nu cred să fie de la releu. Am vndut ceva vreme relee din astea, dar la hibride n-a fost cazul. Mașinile fabricate n UK au fost echipate cu o serie proastă de relee, care au picat masiv, la japoneze aș zice că n-a fost problema asta.
          '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

          Comment


          • #6
            Originally posted by sergiu2010 View Post

            Eu stiam ca masinile hibrid au compresorul AC actionat electric ca sa functioneze si in mod EV.
            da, stii bine. este un compresor hibrid (mecanic + electric)

            Comment


            • #7
              Originally posted by ro861 View Post
              Imi pare rau sa iti dau o veste proasta, dar blocarea compresorulu, de regula, presupune inlocuirea intregului sistem a/c, ceea ce nu este deloc ieftin. Si spun asta, pentru recent am trecut prin asa ceva.

              Oricum, Honda nu prea e o masina de reparat in fata blocului sau la service-uri de cartier, trebuie documentatie, scule si experienta.

              Sfatul meu e sa-ti faci o programare la Asko in Bucuresti (Soseaua de Centura 57), faci o constatare si apoi analizezi optiunile.
              la ce te referi ca tot sistemul? in principiu, voi schimba compresorul cu totul. intr-adevar, feelingul meu, pana il voi da jos pe actualul, este ca se poate schimba rulmentul (care nu este gandit sa se schimbe - va fi un pic tricky, dar s-a facut), operatie mult mai ieftina decat valoarea unui compresor

              Comment


              • #8
                Eu iti spun ce am facut eu, in cazul tau e bine sa ceri o parere tehnica avizata, asa cum ti-am sugerat.

                Asadar, la sfatul baietilor de la Asko, am schimbat compresor, cupla, bobina, condensator si valva.

                Motivul inlocuirii intregului sistem e ca odata compromis, compresorul arunca in tot sistemul un span care poate distruge tot, iar daca nu inlocuiesti si celelalte componente prin care circula aerul, spanul ala ramas in sistem se propaga si afecteaza tot ce ai pus nou.

                Alegerea e insa numai a ta.
                O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                Comment


                • #9
                  da, inteleg. dar la mine este de tip melc. nu prea ar avea de unde sa faca span (teoretic). pana nu il dau jos nu voi sti, insa.

                  Comment


                  • #10
                    am ajuns la concluzia ca trebuie sa fac un dispozitiv care sa tina cureaua tensionata in locul compresorului cat timp va fi demontat pentru reparatii sau pana gasesc altul de inlocuit, fiindca ma bazez pe masina si nu o pot tine pe dreapta... :|

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dkn9 View Post
                      am ajuns la concluzia ca trebuie sa fac un dispozitiv care sa tina cureaua tensionata in locul compresorului cat timp va fi demontat pentru reparatii sau pana gasesc altul de inlocuit, fiindca ma bazez pe masina si nu o pot tine pe dreapta... :|
                      Exista Uber, Bolt, Clever...😃


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ro861 View Post

                        Exista Uber, Bolt, Clever...😃


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        de-asta zic )

                        Comment


                        • #13
                          Dar zici ca motorul merge daca nu acctionezi A/C-ul?! Atunci mergi cu el asa cauta unul la dezmembrari si schimba-l. Ambreiajul ar trebui sa nu cupleze sau tocmai ambreiajul s-a gripat?!
                          Rulmentul nu e problema sa-l schimbi mai greu o sa fie cu simeringul, pentru ca e posibil ca axul sa fie deja uzat, char daca pui simering nou (daca-l gasesti) tot o sa scape freonul, o data cu el si uleiul si asa iar ajungi cu compresorul blocat.

                          Comment


                          • #14
                            Studiind un pic problema se pare ca este electro-compresor cum bine zice colegul.
                            http://www.transteksystem.it/en/hond...content_only=1

                            Atunci posibil ca si motorul electric sa aibe probleme la rotor si nu numai compresorul mecanic. Faptul ca opreste motorul la actionarea ambreiajului duce la concluzia ca este blocat, dar cauza blocajului este dificil de elucidat fara o demontare. Posibil ca compresorul mecanic sa fie OK insa motorul electric sa fie varza sau viceversa sau chiar ambele.
                            Sa mergi cu masina cu el demontat trebuie sa faci o rola (cu rulment) si un suport care sa se prinda in locul compresorului.
                            Succes!

                            Alt link cu produsul
                            https://en.euro-klima.pl/38810-rmx-a02-kompresor.html
                            Last edited by hondaru; 05-10-19, 21:42.

                            Comment

                            Working...
                            X