Senzor ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Update (si de acum incolo o sa scriu doar daca mai am probleme): Dupa un drum C-ta - Iasi si inapoi, mers destul de bine, diverse turatii etc., nu s-a aprins.
    '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
    '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
    Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

    "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

    Comment


    • #17
      Case closed la mine. Filtrul de ulei nu a fost ce trebuie, a fost filtru de ulei de Civic "normal" care se potriveste, dar nu e pentru Type-R; masina are un alt filtru. Am deja o saptamana de la schimb (putin peste 1k km) si nu s-a aprins. Ma bucur ca nu a fost ceva mai serios, dar in acelasi timp sper ca motorul sa nu fi patit nimic. Asa ca, grija mare ce puneti pe masina, chiar si-n reprezentanta.
      '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
      '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
      Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

      "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

      Comment


      • #18
        Sunt tare curios care a fost reprezentanta in care ti-au montat filtru de ulei necorespunzator.
        Honda Civic Sedan '08 ES A/T

        Comment


        • #19
          Te-ar mira, traind in Romania, mai ales intr-un oras in care Hondele nu sunt asa raspandite? E trist totusi... Ai PM.
          '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
          '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
          Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

          "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

          Comment


          • #20
            Salut,

            Am postat poate acum mai bine de 1 an despre problema martorului se ulei care se aprinde la viteze constante si dupa ce rulez cel putin 50-60 de km.
            Dupa ce am achimbat senzorul de ulei de 2 ori pe garantie, verdictul este ca exista oil dilution si combustibil ajunge in ulei.
            Am plecat cu ipoteza asta dupa ce am gasit eu un articol pe net in care este recunoscuta aceasta problema de catre CEO-ul Honda in piata din SUA.
            Dupa ce am facut aprox.12k km de la ultima revizie, nivelul uleiului masurat pe joja era cu 3-5mm mai mult decat limita maxima.
            Urmeaza ca saptamana viitoare sa ii contactez pe cei de la Honda Romania pentru a cere extinderea garantiei cu 12 luni (asa cum a procedat Honda pentru piata din SUA).
            Voi scrie aici update-uri.

            Comment


            • #21
              Tie ti se aprinde martorul de nivel scazut ulei, nu presiune ulei, e o mica diferenta intre ele.
              Esti sigur ca nu era asa de la schimb? Stiu ca e o intrebare triviala insa nu ar trebui sa te bazezi pe faptul ca cei din reprezentanta il pun la fix.
              De asemenea, vezi ca motoarele din US au cod diferit fata de cele din Europa, desi constructiv sunt aprox. la fel..nu sunt.
              Ai incercat sa mergi cei 50-60km fara CC activ si tinuta constant din pedala? Se mai aprinde daca faci asta? Intreb pentru ca e posibil sa fie inclusiv o problema de software (un bug).

              Comment


              • #22
                Originally posted by closchkutza View Post
                Tie ti se aprinde martorul de nivel scazut ulei, nu presiune ulei, e o mica diferenta intre ele.
                Esti sigur ca nu era asa de la schimb? Stiu ca e o intrebare triviala insa nu ar trebui sa te bazezi pe faptul ca cei din reprezentanta il pun la fix.
                Ai zis destul de bine , foarte corect
                Pentru cine nu a citit topicul, problema a mai fost dezbatuta și aici
                https://hondafan.ro/forum/forum/my-h...metallic/page4
                Cristi1980
                Member
                Last edited by Cristi1980; 25-11-19, 00:49.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by closchkutza View Post
                  Tie ti se aprinde martorul de nivel scazut ulei, nu presiune ulei, e o mica diferenta intre ele.
                  Esti sigur ca nu era asa de la schimb? Stiu ca e o intrebare triviala insa nu ar trebui sa te bazezi pe faptul ca cei din reprezentanta il pun la fix.
                  De asemenea, vezi ca motoarele din US au cod diferit fata de cele din Europa, desi constructiv sunt aprox. la fel..nu sunt.
                  Ai incercat sa mergi cei 50-60km fara CC activ si tinuta constant din pedala? Se mai aprinde daca faci asta? Intreb pentru ca e posibil sa fie inclusiv o problema de software (un bug).
                  Problema asta o am de vreo 30k de km. Nivelul de ulei nu este scazut, ba din contra la ultima verificare era cu 3-5mm peste nivelul maxim.
                  Am incercat sa merg cu viteza constanta pe A2 (fara ACC) si s-a comportat exact la fel. Dupa 30-40 de km se aprinde martorul de ulei
                  Am o constatare de la reprezentanta Honda in care scrie "posibil dilutie ulei". Acum voi merge periodic la Honda (la fiecare 3000 de km) pentru a lua mostre de ulei si a le analiza. Din cate am inteles mai sunt cateva modele de civic (dupa 2017) in tara care au semnalat aceeasi problema.
                  Partea buna a lucrurilor este ca am garantie 5 ani sau 160,000 de km, trebuie sa fie rezolvata problema in intervalul asta de timp.

                  Comment


                  • #24
                    Omuletii la orice problema la care nu stiu sa-i dea de cap zic ca e "dilutie" si gata..
                    Pentru cine nu stie, producatorul pune la dispozitia service-urilor in cadrul manualelor de service (chestii stufoase cu peste 1000 pagini) proceduri de diagnosticare pt o gramada de probleme. Sunt curios care este este procedura care le-a dat lor verdictul asta si pe ce argumente tehnice se bazeaza.
                    closchkutza
                    Senior Member
                    Last edited by closchkutza; 29-11-19, 01:55.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Moise.liviu View Post

                      Problema asta o am de vreo 30k de km. Nivelul de ulei nu este scazut, ba din contra la ultima verificare era cu 3-5mm peste nivelul maxim.
                      Am incercat sa merg cu viteza constanta pe A2 (fara ACC) si s-a comportat exact la fel. Dupa 30-40 de km se aprinde martorul de ulei
                      Am o constatare de la reprezentanta Honda in care scrie "posibil dilutie ulei". Acum voi merge periodic la Honda (la fiecare 3000 de km) pentru a lua mostre de ulei si a le analiza. Din cate am inteles mai sunt cateva modele de civic (dupa 2017) in tara care au semnalat aceeasi problema.
                      Partea buna a lucrurilor este ca am garantie 5 ani sau 160,000 de km, trebuie sa fie rezolvata problema in intervalul asta de timp.
                      Exact asta este cauza, contaminarea uleiului cu benzina, rezultand scaderea vascozitatii uleiului, care la randul sau determina scaderea presiunii de ungere. In plus, motoarele astea turbo au un regim termic mai ridicat fata de cele N/A, deci vascozitatea uleiului este diminuata suplimentar. In State deja s-au schimbat niste arbori de distributie din cauza uzurii camelor.

                      5 ani de garantie trec de nici nu stii cand. Dupa incepe distractia. Incercati sa obtineti garantie suplimentara de timp, pt ca la infrastructura din Romania mi-e greu sa cred ca se pot depasi cei 160000 km in cei 5 ani de garantie.

                      Comment


                      • #26
                        Nu vreau sa-ti stric teoria insa..care este legatura intre presiunea uleiului si nivelul acestuia la o masina echipata cu senzor de nivel? Mai precis, cum determina presupusa scadere a presiunii aprinderea avertizarii de nivel scazut in loc de cea presiune scazuta? Pentru ca la masina colegului asta se intampla.

                        Comment


                        • #27
                          Cred ca senzorul de nivel scazut ulei foloseste ca informatie primara tot presiunea fiindca de cele mai multe ori el se aprinde in mers, unde nu ar avea cum tehnic sa citeasca nivelul efectiv.

                          La FN2 pateam o chestie asemanatoare. Daca nivelul uleiului era la jumatatea celui normal (pe joja, la jumatatea dintre maxim si minim) in mod normal nu se aprindea nimic: nici la pornire, nici la mers in oras (indiferent de cat de tare mergeam), nici la mers in afara relaxat. INSA daca faceam drumuri lungi in afara orasului si turam masina foarte mult (gen Valea Oltului de exemplu sau mers pe autostrada la viteze mai mari) se aprindea! Dupa ce masina se racea nu se mai aprindea. De unde rezulta ca avea stransa legatura cu presiunea si cu faptul ca uleiul de subtia mult in conditii de mers sustinut pe timp indelungat.

                          Deci este plauzibila teoria.
                          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                          Comment


                          • #28
                            Pai cum sa nu aiba cum sa citeasca daca exista senzor de nivel in baia de ulei?

                            Comment


                            • #29
                              Pai si mai e mult ulei in baie in mers?? Cum citeste acel magnific senzor?
                              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                              Comment


                              • #30
                                Senzorul nivel ulei nu are legatura cu cel ce citeste presiunea.
                                Cel de nivel ulei e pozitionat pe/in baia de ulei si in lipsa prezentei uleiului inchide un circuit cu semnalizare in bord.

                                Senzorul de presiune ulei are constructie diferita si nu poate fi pozitionat pe circuitul ungere decat undeva dupa pompa ulei adica pe o zona unde se realizeaza presiunea.

                                In baia de ulei nu este presiune.
                                Ncu
                                Senior Member
                                Last edited by Ncu; 29-11-19, 17:23.

                                Comment

                                Working...
                                X