Senzor ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senzor ulei

    Salutare! Am cumparat o Honda Civic 5D Sport 1.5 VTEC MT, 182 CP in luna Noiembrie a anului trecut. Pentru ca nu am avut rabdare sa astept livraera peste 6-8 luni am decis sa iau masina de test drive (cu 6000 km rulati in 5 luni). Cand am preluat masina s-a facut o revizie cu schimb de ulei + filtre (ulei si aer). La 16000 de km am facut o alta revizie si am schimbat din nou uleiul si filtrele. La aproximativ 400 de km dupa aceasta revizie am inceput sa observ o treaba ciudata. De fiecare data cand rulez pe cruise control (la 130 km/h sau mai mult) pe distante de minim 50km mi se aprinde becul galben de la ulei in bord. Am fost deja cu masina de mai multe ori la reprezentanta de unde am cumparat-o. Dupa lungi discutii si scandal mi-au schimbat senzorul de ulei pe garantie. Aveam aproximativ 23000 de km rulati si mi-au recomandat din nou sa schimb uleiul si filttrul de ulei (ceea ce am si facut). Deci practic masina mea la 23000 de km are 3 revizii. Acum, la 1000 de km dupa problema inca apare si nu preaa mai stiu ce sa fac. Cand am fost la reprezentanta mi-au spus "Masina ramane sub observatie!"...fara nicio masura concreta. Am ajuns in situatia in care o sa contactez Honda Europa si o sa ii intreb pe ei ce sa fac si cum sa procedez mai departe. Mai este cineva in situatii de genul asta, s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema?

  • #2
    Nivelul la ulei cum este?

    Comment


    • #3
      Si eu am avut eroare gen presiune ulei joia trecuta la A 3 dupa 25 km de mers pe pilot automat. Eu verific uleiul la 2 zile. Momentan e cat stikul galben dupa joja.

      Comment


      • #4
        Nivelul uleiului este ok. Dupa 7500-8000de km de la ultima revizie, consumase o cantitate insesizabila. Problema asta apare doar pe cruise control unde viteza si turatia sunt constante pe perioade mai lungi de timp.

        Comment


        • #5
          Asta e procedura, se deschide fisa de observatie si se noteaza in ea fiecare intrare in service pt problema asta.
          Daca se constata ca e ceva permanent vor actiona conform TSB ului pt probema reclamata.
          Deci, neaparat sa faci sesizare de fiecare daca cand apare problema.
          Nu am sapat prea tare, dar pe langa “oil dilution” ma gandesc sa nu fie si o problema la pompa de ulei.

          Comment


          • #6
            Desi este sesizata problema iar fisa este facuta eu tot nu obtin o rezolvare. Le-am zis celor de la Honda Romania ca daca imi dau in scris ca motorul nu poate fi afectat de aceasta eroare chiar si dupa garantie atunci eu ma opresc din plangeri. Ca urmare cei de la Honda au inlocuit senzorul dar nu vor sa isi asume nimic in scris...Normal, cred...
            Last edited by Moise.liviu; 04-12-18, 13:31.

            Comment


            • #7
              Salut! Ai mai facut ceva in privinta asta? Si eu patesc cam acelasi lucru. N-am intrat in panica pana acum si nici nu am contactat Honda, dar sigur o voi face. Ma gandesc ca e ceva ciudat la senzorul de ulei, inclusiv Service minder, care la resetare, conform baiatului din service, ar trebui sa arate o valoare, care sa scada in functie de stilul de condus. El arata liniute si s-a calibrat in aprox. 1000 km. Pana sa se calibreze, mi s-a aprins o data senzorul de presiune scazuta. Refuz sa cred ca uleiul pus in masina nu e ce trebuie, adica n-ar corespunde cu eticheta, problema aparand dupa schimbul de ulei si filtru. Postez si aici ce am postat pe alte 2 topicuri (Service minder si Discutii despre ulei si incalzirea lui):

              Am facut schimbul de ulei si filtru la aprox. 9800 km (in jur de 19 Dec, mi-e lene sa verific exact), la Type-R FK8. Service minder-ul m-a atentionat pe la 8500 km, cand imi spunea ca mai pot face 1500 km. Eram in Bucuresti. Am ajuns in Constanta si service minder-ul arata tot 1500 km. Am mai scris informatiile astea pe undeva, cifrele sunt pe acolo +-500 km, nu mai retin (mi-e urat sa ma uit in urma pe unde am mai postat). Teoretic, ulei + filtru, intra 5.4 L. Initial au fost pusi cca 5.2 L (verificat pe joja era ok). In timpul unui drum in afara, pe autostrada, mi s-a aprins martorul de presiune scazuta ulei (cruise control ~ 139 km/h); asta la vreo 8-9 zile dupa schimb, fiind primul drum in afara orasului. Am completat 100 ml (pe joja tot ok), m-am mai invartit prin oras, nimic wow, apoi la urmatorul drum in afara mi s-a aprins iar (joja ok) si am mai completat 100 ml (fara cruise control, mers neforjat). In total, 5.2 dupa schimbul de ulei si filtru + cei 200 ml adaugati de mine inseamna exact 5.4 L cat ar fi normal. Astazi, la un nou drum in afara, dupa o saptamana de invartit doar prin oras, mi se aprinde iar martorul de presiune scazuta. Ajung la destinatie (aprox. 40 km) si inainte sa plec spre casa joja e ok si nu completez. In timpul drumului spre casa (50 km) totul e ok, nu se mai aprinde. Nu am mers chiar forjat azi (schimb pana in 550 RPM). Uleiul folosit a fost Honda 0W20.

              Service minder-ul a fost resetat la schimb si s-a calibrat in aprox. 1000 km, iar acum arata vreo 9000 km. Initial arata doar liniute. Pare calibrat ok, din moment ce regimul de utilizare e oras:afara, 70:30, in ultimul timp sau chiar mai mult in oras si pe distante relativ scurte, Constanta nefiind chiar un oras mare (drumuri de 15-20 min, max 10 km).
              Inainte de primul schimb de ulei si filtru nu s-a aprins niciodata acest senzor, chiar si in conditiile in care am facut in jur de 100 km pe circuit.

              L.E.: Si cum mi-e greu sa cred ca a aparut ceva asa, peste noapte, care sa coincida si cu schimbul de ulei, primul gand e spre calitatea uleiului folosit.
              Last edited by Sheva_C; 20-01-19, 00:03.
              '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
              '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
              Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

              "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

              Comment


              • #8
                Salut! Nu am rezolvat inca problema. Am facut sesizare la Honda Europa si mai departe a fost instiintata reprezentanta de unde am achizitionat masina. Am stabilit de comun acord ca dupa ce trece vremea asta rece, punem testerul pe masina si facem un drum Galati-Bucuresti si retur (cu testerul online). Poate reusim sa identificam eroarea astfel. Te tin la curent daca se schimba ceva. Numai bine, weekend fain!

                Comment


                • #9
                  Super! Multa bafta! Nu am mai iesit cu masina din oras. Te rog sa-mi scrii si mie pe privat sau sa postezi aici cum si daca s-a rezolvat. Eu saptamana viitoare cred ca ajung sa schimb placutele frana spate si atunci o s-o pun si pe tester. O sa fac si eu update aici.
                  Last edited by Sheva_C; 26-01-19, 15:55.
                  '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                  '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                  Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                  "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                  Comment


                  • #10
                    As face o remarca, totusi:
                    A nu se confunda nivelul uleiului in baie, care de obicei intre minimum și maximum pe joja înseamnă cam un litru, se referă la existența uleiului in motor, cu calitatea uleiului care inseamna viscozitate, capacitate de ungere, etc. ceea ce se refera mai ales la presiunea din instalație.
                    Adica un senzor ar trebui sa reactioneze la cantitate, iar altul la calitate, zic eu.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                    Comment


                    • #11
                      Ai perfecta dreptate. Nu mi s-a mai aprins de 10 zile, dar nici nu am apucat sa merg in afara orasului. Au pus-o pe tester si nu e nicio problema. Ramane sub observatie si daca mai apare ceva, ma voi adresa service-ului.

                      Update: Ieri, dupa ce am alimentat, am stat cu motorul pornit vreo 7 min pe loc. In 4 km m-am suit pe autostrada si in max 10 km de autostrada, 139 km/h, cu ACC, s-a aprins; este senzorul de nivel ulei si nu de presiune. Am oprit in prima parcare (sa fi fost vreo 10 km), am lasat motorul pornit vreo 30 sec., l-am oprit si l-am lasat asa 1 min, apoi l-am repornit. Nu s-a mai aprins pana la Bucuresti, nici in Bucuresti si nici cand m-am intors spre Constanta (am variat stil de condus, viteze, ACC pornit/oprit, mod sport/comfort, dar in mare masura tot pe ACC am mers. Nu stiu ce nu-i place. E foarte suspect ca nu a facut deloc in primii 10k km, mai exact pana la schimbul de ulei si filtru.
                      Last edited by Sheva_C; 02-02-19, 11:18. Reason: Update 01.02.2019
                      '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                      '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                      Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                      "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                      Comment


                      • #12
                        Nu am vrut sa fac post nou, am editat postul vechi, dar, cum nu apare ca si modificat, ma gandesc ca nu se uita lumea.
                        '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                        '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                        Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                        "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                        Comment


                        • #13
                          Am mai facut un drum in afara dus-intors, cam 110 km in total, mers pe "Comfort" la dus (DN) si pe "Sport" la intors (A2). Am mers sustinut la dus, iar la intors am folosit ACC. Nu s-a mai aprins martorul. Temperatura exterioara undeva pe la 4-5 grade cu soare.
                          '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                          '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                          Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                          "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                          Comment


                          • #14
                            Revin . Inca un drum in afara (120-130 km), mers sustinut, autostrada si european. Nu s-a mai aprins.
                            '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                            '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                            Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                            "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                            Comment


                            • #15
                              Nu vreau sa plictisesc, am mai facut un drum C-ta - Bucuresti si inapoi si nu s-a aprins . Masina e incredibila!
                              '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                              '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                              Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                              "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                              Comment

                              Working...
                              X